Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgen 2 weekjes werken bij Heineken..

Comment

• De temperatuur stijgt weer deze week dus de kans op overwerk neemt deze week ook weer toe als jullie besluiten te gaan BBQ-en deze week...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Dus toen had ik zo iets van, nou ik kan het wel wat interresanter voor u maken....Als u wilt kunt u de 2de rekening zonder BTW betalen.

Waarop zij antwoorde met een glimlach, Ik zal het heel graag willen, maar dat word een beetje moeilijk ik ben namelijk een Rechter....
        Auw

Comment

• Vandaag in de gym...

was bezig met cleans en presses. naast me 2 kiddos 13/14 jaar waren wat aan het stuntelen met squaten.. wat ik al wat vreemd vond voro op die leeftijd.. leek inmiddels meer op good mornings.. dus ik ga erbij staan geef wat aanwijzigen. komt er nog een andere kerel bijstaan geeft ook nog wat tips vraagt naar hun leeftijd. komt er 5 minuten later een instructeur.. wat zeiden jullie tegen die jongens.. uhhm.. dat als ze iets niet weten naar JOU moeten toekomen zodat JIJ ze kan uileggen hoe het wel moet.. (toevoeging sportmaat) zodat ze niet met een hernia eindigen omdat de lamzwamnsen hier geen ondersteuning geven.
          instructeur: ohw we zullen der op letten.
          maat: niet alleen zeggen mar ook doen
          instr: hoezo
          ik: nou hier dus om.. omdat dit niet de eerste kinderen zijn die we hier fout zien trainen
          instr: ......
          maat: later, ik ga verder trainen
          instructeur liep weer zwijgend de trap af.. nee klopt maak geen vrienden in de gym.. maar socializen doe ik wel ergens anders.

Comment

• Instructeur geowned door "de bezem". Super.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wel goed van je om die jongens weg wijs te maken.
              Ik zie ook vaak jonge jongens van een jaar of 16/17 hun lichaam verklooien omdat ze de oefeningen niet goed uitvoeren. Ik zeg er zelf niks van omdat ik dan niet aan trainen toekom. Laat die instucteurs maar eens hun werk doen, mijn werk bestaat uit iets anders.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• De zwager van een klant van mij werd vorige week woendsdag opgenomen in het ziekenhus omdat hij last had van zijn maag.
                Na onderzoek en diverse testen was de diagnose darmkanker en volgens de artsen was het terminaal.
                Vrijdag ging hij onder het mes en werd 80% van zijn dikke darm verwijderd.
                Resultaat een stoma.

Eergisteren kreeg hij het ''goede'' nieuws dat het toch geen darmkanker was maar een darminfectie.
                Artsen zeiden dat een kuur waarschijnlijk genoeg was om die infectie de kop in te drukken.

Hoe bedoel je een medische misser.

Comment

• Das zeker een medische misser :S
                  Vandaag naar school geweest , moest met tha nurd uit de klas een opdracht maken.. dus moesten infeite ergens anderszitten omdat ik vele te druk was met ouwehoeren met klasgenootjes worden we naar de halg estuurd waar tafeltje staa.. maar daar komt iedereen langs.. dus kheb half uur boobs en asses zitten kijken en alsnog niets gedaan.

Toen in de gym mijn maaje een rooie harses bezorgd.. liepen paar blondjes rond.. enw e stonden ff met zo'n instructeur te ouwehoeren. dus die vrouwtjes lopen langs dus ik kijk zo.. en zeg Damn wat een lekker kont.. dus ze kijkt zo om en kijkt die maat van me aan.. en die kreeg een rooie plofkop.. best leuk om te zien

Comment

• Dit is niet op school, niet op mijn werk maar thuis gebeurt.

Ik heb al een paar keer verteld dat ik aan het verbouwen ben.

De woonkamer en de hal naar beneden aangepakt.
                    Nieuwe keuken gekocht etc.

Vorige week was het dan zover mijn keuken werd geplaatst.
                    Het begon eigenlijk meteen al verkeerd.
                    Keuken was 1 cm te hoog gesteld. Nou is dat normaal niet erg maar vanwege de electrische installatie moest hij dus heel de keuken 1 cm laten zakken. De onderkasten waren al gesteld dus hij moest het veranderen.

Daarna ging alles volgens hem vrij voorspoedig.
                    Bovenkasten opgehangen inbouwapparatuur geplaatst etc.
                    Probleem met het opleveren van een keuken is dat je gelijk moet tekenen als de monteur klaar is.

Nadat de monteur weg was heb ik de keuken niet gelijk schoon kunnen maken vanwege het natte kitwerk.
                    Volgende dag kon ik dus wel de boel schoonmaken en toen zag ik wel hele ernstige gebreken aan mijn keuken.
                    Ik zal niet de hele lijst van gebreken hier posten maar er waren meer als 10 punten die niet goed waren.

Ik contact opgenomen met de service dienst en vandaag is er een monteur langs geweest om een rapport op te maken.
                    Wat ze dus gaan doen is heel mijn keuken weghalen en opnieuw stellen.
                    Er word nieuw hardsteen besteld en andere materialen die niet goed zijn worden ook opnieuw besteld.
                    Mijn dag was dus vet klote.
                    Ik weet zelf hoe het gaat met dingen herstellen, het word er nooit mooier op.
                    Over 4 weken gaan ze dus de hele dag met 2 man weer opnieuw beginnen.....Wat een feest!

Comment

Dit is niet op school, niet op mijn werk maar thuis gebeurt.

Ik heb al een paar keer verteld dat ik aan het verbouwen ben.

De woonkamer en de hal naar beneden aangepakt.
                      Nieuwe keuken gekocht etc.

Vorige week was het dan zover mijn keuken werd geplaatst.
                      Het begon eigenlijk meteen al verkeerd.
                      Keuken was 1 cm te hoog gesteld. Nou is dat normaal niet erg maar vanwege de electrische installatie moest hij dus heel de keuken 1 cm laten zakken. De onderkasten waren al gesteld dus hij moest het veranderen.

Daarna ging alles volgens hem vrij voorspoedig.
                      Bovenkasten opgehangen inbouwapparatuur geplaatst etc.
                      Probleem met het opleveren van een keuken is dat je gelijk moet tekenen als de monteur klaar is.

Nadat de monteur weg was heb ik de keuken niet gelijk schoon kunnen maken vanwege het natte kitwerk.
                      Volgende dag kon ik dus wel de boel schoonmaken en toen zag ik wel hele ernstige gebreken aan mijn keuken.
                      Ik zal niet de hele lijst van gebreken hier posten maar er waren meer als 10 punten die niet goed waren.

Ik contact opgenomen met de service dienst en vandaag is er een monteur langs geweest om een rapport op te maken.
                      Wat ze dus gaan doen is heel mijn keuken weghalen en opnieuw stellen.
                      Er word nieuw hardsteen besteld en andere materialen die niet goed zijn worden ook opnieuw besteld.
                      Mijn dag was dus vet klote.
                      Ik weet zelf hoe het gaat met dingen herstellen, het word er nooit mooier op.
                      Over 4 weken gaan ze dus de hele dag met 2 man weer opnieuw beginnen.....Wat een feest!
                      kut man en dan nu zeker bulken de komende 4 weken
                      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                      ....

Comment

• Originally posted by knoefje View Post
                        kut man en dan nu zeker bulken de komende 4 weken
                        Ja het is te triest voor woorden.
                        Die monteur die vandaag langs is geweest die heeft in zijn loopbaan van 11 jaar nog nooit zo een zooitje bij elkaar gezien.

Keuken was 16.000 eurrie, is nou ook niet echt een koopie.

Comment

Ja het is te triest voor woorden.
                          Die monteur die vandaag langs is geweest die heeft in zijn loopbaan van 11 jaar nog nooit zo een zooitje bij elkaar gezien.

Keuken was 16.000 eurrie, is nou ook niet echt een koopie.
                          ik zou de rekening voor het eten aftrekken van de prijs ..
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

Comment

• Nog even wat langer aan de shakes dus Ash? Rotgebeuren zeg.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• vandaag op school
                              voor een vak moeten we een evenementje doen (voor 1 vmbo klasje) nou wij in een groepje alles regelen ervoor.
                              leraar vandaag gaat niet door word 1 klas van onze eigen school.
                              hadden in die les niks te doen dus 2 uur vielen uit, dan maar wachten op 1 uur Nederlands.
                              twijfels over naar huis gaan en lekker naar de sportschool te gaan nu het nog rustig is, uiteindelijk niet gedaan.
                              na Nederlands op naar de bus, stomme bus 4min te vroeg ik misde op 1haar naar de bus.
                              Ik schreeuwen en zwaaien maar had geen zin.
                              volgende bus kwam wat te laat, daardoor gebeurde vorige bus verhaal opnieuw bij mijn overstappunt.
                              begon te regenen.
                              thuis aangekomen koud/nat, humeur ging naar achteren.

ffies wat op internet lezen weer warm gekregen en naar sportschool.
                              fiets deed het neit meer zo goed, begon weer te regenen.
                              aangekomen bij sportschool, DRUK!

kortom drama dag, hoop dat morgen beter gaat.

ashley sterkte met je keuken, man wat een kut streek
                              Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Nog even wat langer aan de shakes dus Ash? Rotgebeuren zeg.
                                Nee dat gelukkig niet. Ik kan wel gewoon koken hoor.
                                Alles werkt naar behoren en is 100% in gebruik.

Maar weer afwachten hoe het word opgelost.
                                Wat dat betreft hebben ze een slechte aan mij. Ik zit zelf in het vak dus elke mm die scheef zit mogen ze oplossen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X