Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@iedereen:
thnx, zal proberen om rustig te blijven
meeste problemen zijn tog met het voorang verlenen wel/niet
of je hebt een foto met een bord van einde binnenbebouwde en jij rijd er dan nog net binnen en vragen ze hier hoe hard je hier mag?
ik zij 50km/u omdat je nog binnen de bebouwde kom zit, maar het was dus 80 op deze weg.
en de strikvragen
Als je je rijbewijs hebt krijg je die vraag ook vaak van de agenten .
ik moet morgen voor de 3de x op voor het theorie examen voor de auto
2x gezakt 11 en 8 fout
heeft mss iemand tips ofzo, want heb geen zin om nog een keer te zakken.
heb natuurlijk wel goed geleerd, maar er zitten altijd weer van die vragen tussen die ik nog nooit hebt gezien, en daar ga je
heb het hard nodig nu met mijn nieuwe werk, dus moet hem hebben morgen.
alvast bedankt jongens en dames
gewoon rustig blijven, rustig nadenken, proberen echt relaxed te zijn... niet denken aan dat je gaat falen... ik ben ook 2 keer gegaan super zenuwachig en telkens mislukte het... derde maal had ik iets van 'fuck it' maakt nietmeer uit.. en ineens was ik erdoor en ik vond zelfs dat ik het slechtste van de drie keer geantwoord had...
had uiteindelijk 9 fouten gemaakt en je mag er maximum 9 maken... dusjah...
Geloof in jezelf man, sterkte !!!
If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
van de 50 vragen had ik er maar 3 fout, terwijl je er 6 mag hebben
wil ff iedereen bedanken voor de tips
1 vraag is me erg goed bijgebleven, deze luidt
je rijdt op een weg naast een meer/plas, zoiets, in ieder geval water naast de weg
en dan vragen ze: wat doet u in deze situatie:
a: u gordel omhouden
b: u gordel los maken
goh, wat zal het tog zijn
moet wel zeggen deze was wel wat makkelijker dan de andere 2, maarja wat kan mij dat verekken, ik heb hem nu in ieder geval
van de 50 vragen had ik er maar 3 fout, terwijl je er 6 mag hebben
wil ff iedereen bedanken voor de tips
1 vraag is me erg goed bijgebleven, deze luidt
je rijdt op een weg naast een meer/plas, zoiets, in ieder geval water naast de weg
en dan vragen ze: wat doet u in deze situatie:
a: u gordel omhouden
b: u gordel los maken
goh, wat zal het tog zijn
moet wel zeggen deze was wel wat makkelijker dan de andere 2, maarja wat kan mij dat verekken, ik heb hem nu in ieder geval
GEFELICITEERD en die vraag heb iknooit gehad... maar denk c: U gordel omhouden terwijl je 120 rijd
Goedzo jonge nu de volgende stap de praktijk dat komt ook goed je haalt het toch wel is het niet de eerste keer dan wel de tweede of de derde keer dus no worry komt goed!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment