kinderen leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    @ Ijsblok

Idd. Ik wil nooit kinderen. Ik heb nooit een kinderwens gehad zelfs. Mijn vriendin wil ook geen kinderen. Ook zij heeft nooit een kinderwens gehad. Wij willen verre reizen maken. En daar kun je geen kinderen bij gebruiken.
    Wat een bullshit.Beetje kortzichtig.Waarom zou je met kinderen geen verre reizen kunnen maken.Dan kijk je waarschijnlijk alleen naar de financiele kant.Vorig jaar Amerika gedaan met een tweeling van 3 jaar.Ging perfect,alleen je moet je vakantie wel een beetje aanpassen op je kinderen,dat is alles.Als Las Vegas te doen is met kinderen is alles te doen met kinderen.(ja een woestijnreis met zeer jongen kinderen moet je natuurlijk niet doen nee,maar er zijn meer plekken.)

Comment

Geen bullshit. Wij willen op survival en ook woestijnreizen maken. Ow ja, en we zijn financieel egoistisch, dat vergat ik er bij te zeggen

NB: We zijn geen kinderhaters, maar we willen gewoon zelf geen larfjes
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Geen bullshit. Wij willen op survival en ook woestijnreizen maken. Ow ja, en we zijn financieel egoistisch, dat vergat ik er bij te zeggen

NB: We zijn geen kinderhaters, maar we willen gewoon zelf geen larfjes
        Wat is je volgende bestemming?
        Grand Canyon is echt een aanrader.

Comment

kinderen mooiste wat er is man, toen ik hoorde dat ik het werd
          dacht ik ook van ow vader, langzamer hand word het dan steeds werkelijker
          kan nu echt niet meer zonder mijn kits
          dat gevoel wat je van ze krijgt is onbeschrijfbaar
          nu weet ik pas wat houwen van is
          heerlijk tog
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Natuurlijk kun je met kinderen lange reizen maken, maar zoals gezegd moet je wel aanpassingen maken. Ik zie het als rondzeulen met extra baggage. Heb al een hekel met koffers rond te slepen op vakantie. Laat staan met een stel jengelende koters. Me irritaties lopen dan erg snel op en dan kan ik niet meer genieten van me vakantie. En als je 3 weken door chinese wildernes wilt trekken...forget it. Dat gaat je niet lukken met kinderen.

Daarom ben ik van mening. Alles wat je wilt doen in je leven doe het voordat je kinderen neemt. Er na moet je zoveel dingen aanpassen dat je niks meer echt 100% kan doen zoals jij dat wilt omdat je steeds rekening met anderen moet houden.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Natuurlijk kun je met kinderen lange reizen maken, maar zoals gezegd moet je wel aanpassingen maken. Ik zie het als rondzeulen met extra baggage. Heb al een hekel met koffers rond te slepen op vakantie. Laat staan met een stel jengelende koters. Me irritaties lopen dan erg snel op en dan kan ik niet meer genieten van me vakantie. En als je 3 weken door chinese wildernes wilt trekken...forget it. Dat gaat je niet lukken met kinderen.

Daarom ben ik van mening. Alles wat je wilt doen in je leven doe het voordat je kinderen neemt. Er na moet je zoveel dingen aanpassen dat je niks meer echt 100% kan doen zoals jij dat wilt omdat je steeds rekening met anderen moet houden.
              Ik spreek je wel als je ooit kinderen hebt.Jij bent dus zo"n figuur die niks meer gaat ondernemen als je ooit kinderen krijgt,echt verschrikkelijk.Nee,ik kan het niet meer 100% doen dus doe ik het maar helemaal niet,zo"n instelling dus.Alles wat je wilt doen in je leven doen voordat je kinderen hebt,kortzichtig hoor,je vergeet dat kinderen ook een heleboel dingen leuker maken.En als je je al druk maakt wanneer je een paar koffers moet slepen moet je inderdaad geen kinderen nemen.

Comment

Ik ga best dingen "ondernemen", maar het zal dan meer kindgericht zijn. Zeker als ze jong zijn hebben ze zoveel tijd en aandacht nodig dat ik mezelf niet meer regelmatig naar concerten en zo zie gaan. Het wordt allemaal anders als er kids zijn.

Dus ja alles wat ik wil doen doe ik voor dat er kids zijn. Dus me lijst met bands die ik wil zien werk ik af, alle vakantie plekken werk ik af etc etc.
                Last edited by Falstyr; 04-12-2008, 15:41.

Comment

ik wou ook nog wel heel veel doen, maar doe nu gewoon alles lekker met mijn kinderen
                  en bij mij was het zo, dat ik voor mijn dertigste twee kinderen wou
                  zo heeft iedereen wel weer een eigen mening en een gevoel erbij
                  inprenciepe zou je alles met je kinderen kunnen doen, vakantie enzo
                  je moed iedereen gewoon in zijn waarde laten
                  bijv de 1 vind een kat leuk en een andere een hond tog
                  nou ja ik vind kinderen heel leuk, en ik sleep ze overal mee heen
                  want ik vind het heerlijk om ze om me heen te hebben
                  cheers

Comment

Ik ga best dingen "ondernemen", maar het zal dan meer kindgericht zijn. Zeker als ze jong zijn hebben ze zoveel tijd en aandacht nodig dat ik mezelf niet meer regelmatig naar concerten en zo zie gaan. Het wordt allemaal anders als er kids zijn.

Dus ja alles wat ik wil doen doe ik voor dat er kids zijn. Dus me lijst met bands die ik wil zien werk ik af, alle vakantie plekken werk ik af etc etc.
                    En dan nog een vrouw.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                      En dan nog een vrouw.
                      Die zijn gelukkig een graadje minder irritant dan kinderen

Comment

Hoe kan je dat nou zeggen zonder ervaring

Comment

haha roep dat maar niet te hard, daar kom je ooit wel achter haha

Comment

Ik wil in de toekomst graag 2 kinderen hebben. Het maakt me niet uit of het jongetjes of meisjes worden. Ik hou heel erg veel van kleine kinderen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Ik wil in de toekomst graag 2 kinderen hebben. Het maakt me niet uit of het jongetjes of meisjes worden. Ik hou heel erg veel van kleine kinderen.
                              shame on you!!

Mijn vrouw is nu 4 maanden zwanger nog effe wachten dus, maar ik heb er nu al erg veel zin in.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                                Wat is je volgende bestemming?
                                Grand Canyon is echt een aanrader.
                                We zijn momenteel nog aan het twijfelen over Kenia, Australie, Jamaica en Mexico. Nieuw zeeland wil ik ook ooit nog eens bezoeken overigens
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X