Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha broo ik fitness nu bij cityfitness ik kom ook van de week daar fitnessen maar het is volgens mij fukking druk daar
Toen ik daar overdag was om te kijken viel het reuze mee, erg rustig, in de avond zal het wel druk zijn.....maar anders kan je ook altijd nog in de nacht gaan trainen daar....
Bevalt het niet bij Cityfitness?
Dat is echt niet duur, Okidoki!
Jeetje, houden die club!
4 x per week trainen betekent ook 4 x per week opvang voor m'n dochtertje + laten we zeggen 2 x per week zonnebankje pakken + drinken/fruit, dan vraag ik mij af of ze wel blij met mij zullen zijn, de kosten zijn hoger dan de baten in hun geval....vraag is of ze mij wel willen houden
Toen ik daar overdag was om te kijken viel het reuze mee, erg rustig, in de avond zal het wel druk zijn.....maar anders kan je ook altijd nog in de nacht gaan trainen daar....
Bevalt het niet bij Cityfitness?
4 x per week trainen betekent ook 4 x per week opvang voor m'n dochtertje + laten we zeggen 2 x per week zonnebankje pakken + drinken/fruit, dan vraag ik mij af of ze wel blij met mij zullen zijn, de kosten zijn hoger dan de baten in hun geval....vraag is of ze mij wel willen houden
jawel bevalt me wel hierzo maar soms komt het hier net niet uit enzo maar ik heb jaar contract dus ik ga gewoon dan bij alebij trainen is niet erg ofso ik ga je binnekort wel zien dus xd
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment