2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2009

Via deze weg wil ik alle bodynetters vast een Geweldige kerst wensen en een heel goed uiteinde en begin van 2009!!

De waarheid kan erg hard zijn

Danku. Van mij uiteraard hetzelfde terug!

Moest overigens wel hier aan denken:

Ik heb één verzoek

Aan iedereen die mij voor 2008 de beste wensen heeft gestuurd - dat heeft
    geen flikker geholpen.

Stuur mij voor 2009 aub Geld, Alcohol, Benzine of tegoed bonnen. Dank U.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hahaha Generaal komt goed we sturen je met z'n alle geld, alcohol, en wat benzine (je kunt nu goedkoop tanken dus lekker vol tanken).

Comment

@GeneralIx

Of vrouwen zo te zien :P
        Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
        Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
        100% Vega power

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          Via deze weg wil ik alle bodynetters vast een Geweldige kerst wensen en een heel goed uiteinde en begin van 2009!!
          Zo, jij bent er vroeg bij!

Ik wens jou zeker niet minder, dat er in 2009 maar een hoop spiermassa bij mag komen!
          Fear doesn’t overwhelm you; you let fear overwhelm you.

Comment

general: als ik DAAR toch ff tussen mocht liggen en daarna camera mensen weg en doen en laten wat ik wil.... daaaarn thing.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar

Comment

Originally posted by bruce View Post
                general: als ik DAAR toch ff tussen mocht liggen en daarna camera mensen weg en doen en laten wat ik wil.... daaaarn thing.
                Camera mag er nog wel op blijven staan ook. Als je daar tussen los mag.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van mij uit ook fijne dagen en een goed 2009.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Camera mag er nog wel op blijven staan ook. Als je daar tussen los mag.

beeld materiaal kan gaan uitlekken.. en als mrs bruce daar achterkomt.. heet bruce inene Brucelientje...

vandaar camera loos!!

Comment

Jullie ook allemaal alvast een fantastisch uiteinde gewensd en een schitterend 2009. Ow en omdat dit topic zo vroeg valt: Nog prettige kerstdagen allemaal!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Whaha ja vrolijk kerstfeest en happy 2009 iedereen. Hopelijk word op oudjaarsdag het niet zo mistig als vorig jaar, dat sloeg echt nergens op Kon geen 2 meter voor me uitkijken, laat staan het vuurwerk in de lucht zien xD

Comment

Originally posted by Pink View Post
                          Whaha ja vrolijk kerstfeest en happy 2009 iedereen. Hopelijk word op oudjaarsdag het niet zo mistig als vorig jaar, dat sloeg echt nergens op Kon geen 2 meter voor me uitkijken, laat staan het vuurwerk in de lucht zien xD

En ook dit jaar weer lekker mistig

Comment

Hehe paar jaar terug was het mistig vanwege het vuurwerk. Kwam er politieauto aan, maar die zag niks. Reed de trap af het plein op en remde nog net op tijd anders waren ze bij iemand het huis in gereden. Nu stonden ze stil in de voortuin vlak voor het raam.

Vandaag lekker halve dag werken, dan nog een xbox game proberen, wat sporten, filmpie kijken en normale tijd naar bed. Slaap meestal rotsvast dus zal weinig last van vuurwerk hebben. En morgen genieten van een vrije dag

Prettige nieuwjaar alvast

Comment

een knallend 2009 voor iedereen.
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X