Schaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik haat temperaturen onder het vriespunt...brrr!
    Ik ben een hete!
    Temperaturen boven de 25C en liefst nog boven de 30C!!!
    Fuck dat klere ijs!

JUIST! deze man weet precies waar ik het over hebt ! ... sneeuw kou ... damn ik HAAT het echt.... elke winter een thermo pak aan pfff .. ik hou er totaaaaal niet van ... voor mij liefst 32 graden volle zon op je harses en jij looptt in je hempje over de boulevard ( NICE!!!!!!!!!!!)
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Vroeger... toen ik jong was... Veel ge-ijshockeyed opnatuurijs. (is makkelijker voor mij omdat ik dan lekker op mijn stick kon leunen bij wankelen)

Ik heb nooit echt stukken geschaatst. Ik ben altijd meer fan geweest van sporten met een spel element erin. (vandaar dat ik ook een fanatieke krachtsporter ben)
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

niet aanstellen zo koud is het niet
        kan niet wachten voor de schaatsbaan open gaat!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Laatste keer dat er natuurijs lag was 8-9 jaar geleden, toen ff geschaats, kreeg altijd pijn aan me poten van schaatsen, daarna nooit meer gedaan en geen behoefte aan ook. ZON VEEL ZON das waar ik van houd, kom maar op met global warming
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            pinada als je wilt kan je al eerder schaatsen (aankomend weekend) veel plezier 3 januari

één keer een blauwe reet oplopen vind ik wel genoeg, dank je
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              één keer een blauwe reet oplopen vind ik wel genoeg, dank je
              als je nog harder valt word ie dikker goed voor zondag
              Calisthenics / Street workout

Comment

Heb van m'n 6e t/m m'n 14e elke week geschaatst week in week uit was er zowaar goed in (A) haha.. Maar nu ligt er ijs en heb ik niet de behoefte om te gaan schaatsen het eerste dat ik dacht was: wat was er nou ook al weer zo leuk aan om met die ijzers over het ijs te glijden in die vrieskou haha.. maar ik denk dat als het nog even door gaat vriezen en half Nederland op het ijs staat ik toch wel weer ga en als ik eenmaal bezig ben er niet meer vanaf te slaan ben :d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X