henk heeft expres negatieven reacties bij Nex uit zitten lokken, maar op zijn beurt vind ik Nex een tikkie te grof worden. Rustig vriend! Kalm blijven is beter voor je bloeddruk
Mijn lieve schatje!!!
Collapse
X
-
Originally posted by sickno View Postik denk dat henk ook een oude bekende is van nex-.. ex lid met een ander profiel??
anders zou hij niet het bloed onder zijn nagels vandaan halen
OT: leuk beesie ahaha nu al tv zombie geworden?:PGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post...fuck! Toch niet WEER Fanatic in een nieuw jasje he??
zodat jullie gelijk die gene weer kunnen verbannen
zodat je weet dat is de e-mail van fanatic is
ik begin mij steeds meer hier aan te irieteren
elke x weer dat gebekvecht en dat geruzie en gescheld
ik vind dat jullie wel wat harde kunnen op treden hier
gelijk iemand verbannen met een grote bek
of iemand die dom praat heeft, het word te veel geaccepteerd hier vind ik
als je niet normaal praat hebt over a.s of over sups en dergelijke
gewoon verbannen, ik ben hier om te leren en ik leer weer wat aan een ander, ik hoop dat jullie de regels echt strenger maken
en hier nu wat aan gaan doen
ik hoop dat er meer hier zo over denken
iemand met dompraat of grote bek gelijk verbannen en ook gelijk dat toppic wissen altans alle domme uitspraken enzo
dit moest ik echt even kwijtPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Aaaahhhwww wat een schatje! Waar woon je? Valt die te ontvoeren of te stelen?
Wel een toptijd trouwens om een pup te hebben. Hij zit nog in zn inprentingsperiode; alles wat die nu ziet, is die straks niet meer bang voor. Dus kans is klein dat het straks zon hond is die helemaal in paniek raakt met vuurwerk
Neem aan dat hij wel bij een goed plekkie vandaan komt. Een fokker die erfelijke ziektes doorfokt, of zn inentingen vergeet waardoor die na een week parvo heeft, is niet wat je wil.
Maaar lievig zeg die foto!!!!
Comment
-
Jo Nex.. zo was die van mij ook.. en nu zou ik hem graag ruilen met je !!!
WAT een &*^&^(* beest is het in zijn pubertijd..
Ga je wel op cursus met je pup?
hoe heet hij/zij eigenlijk?
die van mij heet : Howlin Mad Murdock.. maar we korten het altijd af tot Murdock of dokkie..
Have fun with it !!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostDus kans is klein dat het straks zon hond is die helemaal in paniek raakt met vuurwerk
en parvo kan altijd ookal heeft tie de prikjes.. na zijn laatste prikje al niet meer..
ohja.. !! VERGEET niet.. dat zelf aan de hondenpoep ruiken al voldoende is om het te krijgen ( parvo !! )De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostAaaahhhwww wat een schatje! Waar woon je? Valt die te ontvoeren of te stelen?
Wel een toptijd trouwens om een pup te hebben. Hij zit nog in zn inprentingsperiode; alles wat die nu ziet, is die straks niet meer bang voor. Dus kans is klein dat het straks zon hond is die helemaal in paniek raakt met vuurwerk
Neem aan dat hij wel bij een goed plekkie vandaan komt. Een fokker die erfelijke ziektes doorfokt, of zn inentingen vergeet waardoor die na een week parvo heeft, is niet wat je wil.
Maaar lievig zeg die foto!!!!
@ MasterTuning
Ja lief he zo'n beest. Ik zal straks wat meer foto's posten. Ik wil wel eens zien hoe jou labrador er nu uit ziet. Overigens pup is helemaal gezond.
Comment
-
Nice man.
Ik heb een Jack Russel, Flop.
en een vrijwel gelijk exemplaar labrador, Pils.
Geniet ervan want ze worden ontzettend snel groot. Zou nog wel even willen dat hij nog een puppy was, maar nu is hij ook top.
@ Henk, reageer dan gewoon niet als je kwade zin hebt.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostJuist niet gunstig .. als ze het meemaken terwijl je met ze speelt is het goed.. dus een dingetje downloaden van het net om hem eraan te laten wennen..
en parvo kan altijd ookal heeft tie de prikjes.. na zijn laatste prikje al niet meer..
ohja.. !! VERGEET niet.. dat zelf aan de hondenpoep ruiken al voldoende is om het te krijgen ( parvo !! )
Maare een normale fokker oid legt dat allemaal wel uit.
Mocht je er interesse in hebben, ik doel op dit soort lui; YouTube - Pedigree dogs 1
Moet erbij zeggen dat het lang is, maar ook erg indrukwekkend.
Vraag me toch echt af waarom zoiets niet gunstig zou zijn. Dat is alleen als het beestje bang erop reageert, en jij hem beloont voor zn angstige gedrag.
Maare, voor ik het weet ga ik helemaal offtopic. PM is dan haast handiger.
De pup van Nex is schattig, daar ging het om haha.Last edited by Patricia86; 02-01-2009, 18:57.
Comment
-
Die ga ik dan straks even bekijken. Vind het wel belangerijk.
Overigens kijkt mijn pup echt de hele dag tv als het moet... lol. Elke keer als de tv aan gaat zie je haar weer met vol verbazing naar dat ding kijken... zo een grappig gezicht.
Overigens valt het me wel op... het lijkt wel alsof mensen de labradors minder leuk vinden als ze opgroeien. Ik vind een pup wel heel erg leuk enzo maar de pret wordt zeker niet minder als ze groter wordt. Ik heb de moeder gezien en die was net zo lief en schattig.
Ze moet nu alleen wel even wennen want ze is echt voor heel veel dingen bang maar tv kijken is dus haar nieuwe hobby.Last edited by Nex-; 02-01-2009, 19:00.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment