Iemand wel eens funny shit meegemaakt tijdens het squatten/deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand wel eens funny shit meegemaakt tijdens het squatten/deadliften?

Tijdens een doodgewone biceps curl kan er vrij weinig misgaan... Bij een complexe oefening als squatten of deadliften daarentegen, kan er wel eens wat raars gebeuren Deel hier je ervaringen

Zelf scheurde ik vandaag uit mn broek (short) tijdens het squatten en omdat ik geen boxer droeg, was mn buttcrack all over the place
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Originally posted by Leo1988 View Post
    Tijdens een doodgewone biceps curl kan er vrij weinig misgaan... Bij een complexe oefening als squatten of deadliften daarentegen, kan er wel eens wat raars gebeuren Deel hier je ervaringen

Zelf scheurde ik vandaag uit mn broek (short) tijdens het squatten en omdat ik geen boxer droeg, was mn buttcrack all over the place
    jammer dat ik het niet gezein had anders lag in een deuk

Comment

ja echt gelukkig dat je het niet had gezien Gebeurde na 3 reps... Maar wel gewoon als een bikkel die laatste 5 afgemaakt
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

in je blote in een short.... als je dan ergens op zit, ziet iedereen je ploeris immers hangen.
        wat ik zelf regelmatig heb meegemaakt tijdens deadlift of legpress scheten laten en dan krijg je vant lachen dat ding niet meer omhoog
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zit ook een binnenbroek in heh dat gaas wat alles een beetje op de plek poogt te houden

Scheten heb ik ook ZOOO vaak! Meestal tijdens het crunchen, maar ook een keer op de laying leg curl gehad. Wel mn laatste 3 reps afgemaakt trouwens

Comment

Nou vooruit zal mijn most embarrassing moment ook meedelen

Was pullups aant doen met 12 kilo, zo'n dumbell tussen je benen nooit handig op zo'n pullup stand dat je eerst ook nog op van die verhoginkjes aan de zijkant moet staan om bij de stang te komen anyway;

Einde van de training, gewoon tot failure leegmaken voor de vakantie was het plan. Kom ik bij set 3 aan, doe ik 3 reps, ben ik 3/4 van de vierde schiet de kramp erin in 1 arm, in me biceps (jezus das kut als je niet voor kan stellen tis beetje kramp in je kuit idee) Nou toen was het kut je raad het al

Rechter arm faalt meteen van pijn, hang je aan 1 hand, tieft dumbell naar beneden die ik probeerde tegen te houden met me andere been waardoor ik net dat fucking opstapje mist ros ik daar ook naar beneden, andere arm liet los, teringherrie van de dumbell, stand viel achterover (thank god 10 cm erachter was de muur dat was me redding) En dan lig je daar, natuurlijk ook nog met je rug op die stomme dumbell om even te benadrukken dat je het echt verkut hebt.

Waren gelukkig maar 3 mensen aan het trainen maar mijn god dat was stom

Laastet paar setjes maar geskipped lag ook in puin toen duzzzzzzzz

Enjoy
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

hahaha mooi man, ik heb genoten geen blijvende schade dus?

Comment

Stond in de Smith op een aerobics bankje me kuiten te trainen. Normaal blijft dat bankje op zijn plek. Daar stond ik met 120kg ofzo in me nek en bankje schuift weg onder me. Stang denderd naar beneden en ik er vol op. Opgestaan, hoofd even schudden, stang legen en weer terug omhoog leggen en vragen of iemand dit keer het bankje op zijn plek wilt houden.

Vage blikken van gasten om me heen. Instructeur die omhoog kwam rennen op de knal af. Andere gozer bijdehand doen dat ik geen oefeningen moet doen als ik ze niet kan en die ik liever met zijn kop door de spiegel zou raggen.

Kon me nek wel breken, maar naderhand gezien kunnen we er om lachen.

Comment

Nouja heb wel eens ee scheet moeten laten en die was zo hard en stonk zo erg dat ik echt me ogen uit me kop schaamde:P

Comment

harde scheten met een fail door het lache zijn bekend
                    the one and only tabata overlord

Comment

Leg Pressen met Suiker, Dedicated en Possel. Grappen maken en dan het gewicht niet eens uit de start positie gedrukt krijgen van het lachen :P

Comment

Ik heb is getraind was helemaal niemand behalve dan het mooie meisje achter de balie en ik was aan het bankdrukken alles ging goed tot ik bij mijn laatste set was aangekomen en dacht aah dat red ik wel ik redde het ook tot 9 herhalingen en pepte me zo op dat ik BIJNA die 10 haalde maar niet helemaal dus wat gebeurde er die halter kwam rustig weer richting mijn borst en het drong tot me door dat het niet meer omhoog ging dus benk met pijn en moeite overheind gekomen ik probeerde die halter op te tillen dat lukte ook maar bij een kant en alle schijven pleurde er aan een kant af en daarna meteen aan de andere kant knal knal knal knal ging het dat meiske van de balie kwam naar me toe gerend gaat het gaat het gaat het riep ze toen ik onder de schijven en halter lag en ik zei naah gaat wel alleen een beetje last van mijn schouder maar zou je me wel even kunnen helpen die zooi van mijn lichaam af te halen heb het meisje nog wel weten te versieren hehe

Nooit meer zonder hulp dus

Comment

Geen blijvende schade behalve wat blauwe plekken op me schenen, rug en alles

Iedereen heeft denk ik wel eens vastgezeten met benchen, eerste en laatste keer was ergens toen ik net begonnen was. Stond 3x8x65 op het schema, maar voelde me niet zo fit dus besloot maar 3x8x60 te doen zodat ik tenminste nog wat gedaan had. Zonder spot bedacht ik want immers dit was eitje vorige keer. Kom bij rep 4 aan, tering wat is dit zwaar, rep 5, jawel hoor vast. Magoed ik als knuppel denk juist ik pak die lage lock-in wel (zo stom, mijn god). Lukte ook.... bijna.... probeer terug te leggen, stuitert 1 kant terug, andere ook meteen, ik met man en macht proberen dat ding van me neus te houden, lukte ook... hij lande op me kin /ouch gelukkig rollde ik hem wel op me borst

Hele schaafplek, begon toen gelukkig nog niet te bloeden, lig ik daar

Zat een gozer net rust te houden tussen zijn peck-deck set, dus moest die me ff komen helpen. Die was gelukkig nog nieuwer dan ik blijkbaar dus schaamte viel wel mee

Achteraf ook zo stom, als je niet haalt haal je niet en op je borst is beter dan op je kin, alsie op je nek komt zou helemaal erg zijn, nooit meer zonder spotter gebenched
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zo iets?

YouTube - Squat blooper! And no underwear!!

of zo iets

YouTube - Zydrunas Savickas on Hummer Tire Deadlift
                            (2e is LEIP)
                            nee nooit gehad :P
                            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

whuah nee zeker nog nooit gehad
                              18 jaar, 105 kg,

DL:
                              210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Sidebar top desktop