speedbag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speedbag

ik heb overlaatst een speedbag gekocht, ik zit nu enkel nog met het probleem dat ik niet weet hoe je die moet opblazen.

Er staat iets op van: wet the needle before... dus blijkbaar is er daar een speciaal apparaat voor met een naald ofzo. Iemand die weet wat dit juist is, of waar ik dit kan laten opblazen?

Denk een compressor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

naald en fiets pomp? ballenpomp uhh.. bij de pomp?

wet the needle before betekent overigens gewoon maak de naald nat voordat..

Comment

Je kan trouwens gewoon een ballenpomp gebruiken
        Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Als je goede longen en veel vrije tijd hebt kun je een poging wagen om hem zelf op te blazen
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb er ook een en je kunt inderdaad gewoon een ballenpomp gebruiken... ( bij elke sportzaak zoals perry te krijgen)
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

bedankt iedereen.
              Het is inderdaad gelukt met een ballenpomp, wat toch voor mij een nog nooit gezien iets was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X