Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe meet!

In overleg met niet nader te noemen vrouwelijke moderator op Bodynet is er een datum geprikt voor een volgende meeting, zijnde 4 april. De locatie is nog nader te bepalen, komt u er dus maar in. Verder bent u alle van harte welkom, de vorige keer was namelijk ook erg gezellig!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Niet nader te noemen vrouwelijke mod meldt zich... Idee is to go centraal in Nederland deze keer: Utrecht.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Utrecht? I'm in i think aangezien het dichtbij is!

Kan je daar ook wokken?

Comment

Heeeeej dat is leuk zeg!
        Zal zeker van de partij zijn.
        Heb zulke goede adviezen gekregen de laatste tijd (en ook een paar uitgedeeld, whaha!) dus tis altoos leuk om iedereen es live te meeten. (maak dus gelijk even van de gelegenheid gebruik om mijn waardering uit te spreken voor dit forum. Fok de Sonja en de net- afgestudeerde- ik weet het zo goed- sport instructeurtjes. Whaha!!
        Enne..nex...ik wok met je mee!
        Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
        DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

cool.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Utrecht...da's niet om de hoek. Maar ik zal er eens over nadenken.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Utrecht? I'm in i think aangezien het dichtbij is!

Kan je daar ook wokken?
              Of je in midden utrecht kan wokken weet ik niet.. weet wel dat je in nieuwegein ( ligt naast utrecht ) weet wel een mooie gym in nieuwegein.. ( gold gym ) met mooie fitness gelegenheid boven met de nodige apparaten en beneden is het "hardcore"gedeelte
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Wanneer er mensen zijn die in de buurt van A'foort wonen en evt vervoer nodig hebben.....
                Let me know! Kunnen we wellicht wat regelen.

Is er al bekend hoe laat en waar precies?

Mzzl!
                DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Euhm... Eigenlijk hadden we nog helemaal niet bedacht of we zouden gaan wokken of iets anders
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nee haha! Was ook maar een geintje (van mij iig wel, maar goed...mocht het jullie wat organisatorische inspiratie hebben gegeven, zijn Nex en ik natuurlijk wel blij haha).
                    Ik bedoelde of er al meer info was over de Meet zelf?
                    Hee en vertel es? Wanneer hebben jullie eerder een Meet gehad? Hoe was dat?
                    DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

@ martijn http://forum.bodynet.nl/algemeen/303...en-wokken.html

Ik wacht mijn rooster af, of ik moet werken en anders kom ik denk wel.
                      Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Euhm... Eigenlijk hadden we nog helemaal niet bedacht of we zouden gaan wokken of iets anders
                        Je hebt niks te bedenken pinda! We gaan gewoon wokken!

Comment

Van tapas wordt ik anders ook wel erg blij! (dacht laat efkes meedenken om de feestvreugde wat te verhogen, whaha!) (tapas: lees: veel vis, kip, rundvlees en gegrilde groente ) Kunnen mensen die aan het bulken zijn zich helemaal te pletter vreten en de cutters onder ons hoeven zich niet in te houden, anders maar een junkdag, niet? En voor de wtfkkers onders ons: die kunnen helemaal los. Whaha!!
                          Trouwens; bovenstaande geld natuurlijk ook voor wokken. LOL.
                          DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

@ fanny:
                            laat ik nou roosteraar zijn op mijn werk (werk in de jeugdhulpverlening) en kan daarnaast in het ambulante werk wat ik doe mijn eigen tijd indelen. Hoe handig!
                            DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

*denkt*

Iets Centraal in Nederland...waar je met 8-12man terecht kan om te vreten en waar je gedurende de dag nog wat leuks kan doen. Want alleen voor een avondje heen en weer gaan zie ik niet zitten qua prijs. Maak er dan liever een dagje uit van

Utrecht is nog wel redelijk goed te bereiken. Alleen overstap op R'dam Centraal is kut dat je 15mins moet wachten.

Afspreken op Utrecht CS. Vandaar met paar auto's naar De Fabrique om lekker te karten en als het goed is kon je daar ook eten. Kartfabrique® Utrecht
                              Nee...te prijzig en het 3 gangen menu is ook niet echt geweldig veel.

hmm...In de stad van Utrecht is geen ruk te doen vind ik. Kan er niet lekker winkelen, weinig vreetscheuren met fatsoenlijke hoeveelheden voor goede prijzen.

Als het moet kunnen we altijd op Centraal Station uitstappen, beetje door Hoog Catharijne dwalen. http://www.mistershi.nl/route.html. Af en toe een terasje pakken langs de grachten. Maar daar vul je geen dag mee :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X