Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by MasterTuning View Post
    Misschien handig voor jullie:

verzamelen op mariaplaats bij het poolcenter.. ( naast starway to heaven ) daarna via de gracht lopen naar ribhouse ding aan de gracht.. ( boven staat dan een pizzabollen tent.. ERG LEKKERE bollen !! ) is tegenover AH 2Go.. schuin oversteken en je hebt de MC Donalds voor de gegaardige.. en dan savonds nadat jullie gegeten hebben.. bioscoopje pakken in rembrant over de weg aan linkerkant.. of terug lopen richting marieplaats en heb je 2 kroegen naast elkaar.. dikke dries en meesters geloof ik
    Broodje Mario!!!! Damn die is inderdaad goed

Maar die rib tent is toch niet bij de AH to go maar meer richting de Winkel van Sinkel? Of is die hele boel omgegooid daar in de afgelopen twee jaar?

En de dikke dries en meesters op mariaplaats? In mijn tijd zaten die én niet op de mariaplaats én volgens mij niet eens bij elkaar in de buurt...

Maar op zich een leuke opzet hoor, hoewel dat bioscoopje van mij niet hoeft... Duik ik idd liever een kroeg in (ongeacht of die nou op de mariaplaats zit of ergens anders)...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Broodje Mario!!!! Damn die is inderdaad goed

Maar die rib tent is toch niet bij de AH to go maar meer richting de Winkel van Sinkel? Of is die hele boel omgegooid daar in de afgelopen twee jaar?

En de dikke dries en meesters op mariaplaats? In mijn tijd zaten die én niet op de mariaplaats én volgens mij niet eens bij elkaar in de buurt...

Maar op zich een leuke opzet hoor, hoewel dat bioscoopje van mij niet hoeft... Duik ik idd liever een kroeg in (ongeacht of die nou op de mariaplaats zit of ergens anders)...

ja dat waren voor mij de bekende.. kroegen en nee niet bij of OP maar meer achter... uitgang van scapino of xenos wat zit daar,... weet niet... en volgens mij die riv tent daar wel bij de AH naar beneden en dan daar op die rij.. maar durf het niet met zeker heid te zeggen...

en broodje mario is om te smullen
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
        ja dat waren voor mij de bekende.. kroegen en nee niet bij of OP maar meer achter... uitgang van scapino of xenos wat zit daar,... weet niet... en volgens mij die riv tent daar wel bij de AH naar beneden en dan daar op die rij.. maar durf het niet met zeker heid te zeggen...

en broodje mario is om te smullen
        ff gecheckt maar zit toch echt meer richting winkel van sinkel... Anyways, we vinden het wel... Als we iig daar gaan eten...

Dus: Iemand echt pertinent tegen een spare ribs tent waar je ook andere dingen kan eten? En wat is dan een alternatief?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Wordt er ook aan paaldansen gedaan?
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
            Wordt er ook aan paaldansen gedaan?
            Als je je geroepen voelt houd ik je niet tegen hoor...

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Als je je geroepen voelt houd ik je niet tegen hoor...
              Helaas ben ik niet zo lenig Een paaldans pakje zal me mischien wel staan

Comment

• pakje?

Originally posted by kees View Post
                Helaas ben ik niet zo lenig Een paaldans pakje zal me mischien wel staan
                Ja en dat samen met je hondehoofddoek kunnen we allemaal lekker lachen om jou keessie

Comment

• Originally posted by wiseguy View Post
                  Ja en dat samen met je hondehoofddoek kunnen we allemaal lekker lachen om jou keessie
                  We gaan voor de gezelligheid

Comment

• Als er onder ander eten van de sparerib tent wordt verstaan: frikadellen/kroketten/friet, nee dank je. Dan snor ik liever een italiaan/indosees/woktent op.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Als er onder ander eten van de sparerib tent wordt verstaan: frikadellen/kroketten/friet, nee dank je. Dan snor ik liever een italiaan/indosees/woktent op.

ff menu kaart checken: http://www.losargentinosutrecht.nl/

Edit: Ik wil je wel een steak van 500 gram zien wegwerken

Comment

• Zou niet de eerste zijn van 500 gram die ik weg werk.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou niet de eerste zijn van 500 gram die ik weg werk.
                          Wel de eerste waar ik dan getuige van ben

Comment

Als er onder ander eten van de sparerib tent wordt verstaan: frikadellen/kroketten/friet, nee dank je. Dan snor ik liever een italiaan/indosees/woktent op.
                            Je kan ook je eigen voer menemen . En daar opwarmen in de magetron

Comment

• Originally posted by kees View Post
                              Je kan ook je eigen voer menemen . En daar opwarmen in de magetron
                              Lol das oldskool
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• wewt niet te snel posten ik hou het niet bij :P

ik hoor het wel ^^, lol magnetron is niets mis mee, maar die kip en rijst komt me eht de neus soms uit slecht plan dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X