Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie weet possel, mensen kunnen altijd van elkaar leren, zo kan ik misschien ook wat van jou leren.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Wie weet possel, mensen kunnen altijd van elkaar leren, zo kan ik misschien ook wat van jou leren.
      Dat is waar, blijf nog altijd een bezem en wat stokkerig =)

Comment

• Van possel kun je wat leren...leren om bang te zijn voor gewichten en dat ze je pletten :P Dus als Possel dat gaat doen...gooi er dan even 40kg bij op een plek dat hij het niet ziet en doe net alsof je mee helpt dmv spotten. Dan komt het wel goed

Comment

• @MT als je wil kun je ook naar de sauna met de heren... Schijnt geweldig te zijn...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Dan kan jij toch ook gewoon mee??
            Who's the Chef

Comment

• Originally posted by Been View Post
              Dan kan jij toch ook gewoon mee??

Nee dat zie je verkeerd... Heeft iets met testosteronniveaus en gebrek aan bescherming te maken... Moet je het sauna topic maar even voor lezen...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Je laat je toch niet afschikken zeker?
                Who's the Chef

Comment

• Originally posted by Been View Post
                  Je laat je toch niet afschikken zeker?
                  Euhm... Ik laat me niet snel afschrikken... Maar in dit geval eigenlijk wel ja

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                    @MT als je wil kun je ook naar de sauna met de heren... Schijnt geweldig te zijn...

Het zou eventueel kunnen maar aangezien het testosteronniveau ERG hoog ligt.. en we met allemaal mannen gaan.. zal de zwakste bezwijken...en dat zal denk ik dan tussen mij en bezem zijn..dus lijkt me geen strak plan...

Trouwens... hamsters en stripfiguren en schoonmaakspullen worden niet toegelaten in de sauna
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Ik ga gezellig met jou en bezem mee, mijn test niveau zit nou ook alweer niet zo hoog.

denk ik.

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
                        Het zou eventueel kunnen maar aangezien het testosteronniveau ERG hoog ligt.. en we met allemaal mannen gaan.. zal de zwakste bezwijken...en dat zal denk ik dan tussen mij en bezem zijn..dus lijkt me geen strak plan...

Trouwens... hamsters en stripfiguren en schoonmaakspullen worden niet toegelaten in de sauna

Ok nu hoef ik definitely geen foto's te zien.. En ook geen verslagen... Of filmpjes... Of ook maar iets wat hiermee te maken heeft...

Comment

• Kappe nou hoor mannen daarlijk zegt ze haar lidmaatschap nog op
                          Who's the Chef

Comment

• De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• @ Pinada

Ik alle lol missen? En wat houd dat dan in? Dat half Bodynet jou gaat bespringen? Of moet ik het Testonet gaan noemen?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• ik weet niks van pannenkoeken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X