Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Ik zal die keu's eens op wat gastjes inhakken. Ben benieuwd of iedereen met een grote bek op het forum het dan nog zal hebben

Maar ik hou de puntentelling niet bij. Laatste keer won ik met -146 punten. Scheelt als niemand de regels kent van het spel

Kunnen we meteen door naar Grill-Bar Le Clochard in Utrecht - uit eten begint op dinnersite.nl, de complete restaurantgids
    Gril eten is lekker. Romantische moeten we het maar mee doen. Honden zijn toegestaan dus Nex mag ook naar binnen. Kinderstoeltje en kleurmogelijkheden voor Been. Perfect dus, behalve dat ook hier de hoeveelheid van het eten weer weinig is.

Dat regelen van een goede vreetscheur gaat het moeilijkst worden denk ik
    Falstyr als ik kom zal ik ervoor zorgen dat een paar rake klappen richting jou komen wanneer we aan elkaar gaan voorstellen.

Comment

Komt er niemand uit Utrecht dan?
      Die kan toch is ff een kijkje nemen waar er goed te eten valt.
      Who's the Chef

Comment

Grote vrind onderhandelen zit in Utrecht.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik weet alleen waar je onbeperkt spare ribs kan eten en waar je in één ruimte een stuk of twintig pooltafels hebt staan
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ik weet alleen waar je onbeperkt spare ribs kan eten en waar je in één ruimte een stuk of twintig pooltafels hebt staan
            Poolen is gewoon vet!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              SPARERIBS!!!

We've got a winner als het onbeperkt is voor 1 vast bedrag hehe.

Comment

SPARERIBS!!!

We've got a winner als het onbeperkt is voor 1 vast bedrag hehe.
                http://www.losargentinosutrecht.nl/

Edit: En daar valt te lezen dat men voor 16,50 euries onbeperkt spare ribs kan eten.
                Last edited by Pinada; 21-02-2009, 20:55.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Geen spareribs. Smerige teringzooi.

Poolen is goed.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zijn dit spare ribs ??

Ziet er overheerlijk uit! Count me in.. maar gaat wel snel vervelen dit, als je gaat wokken heb je uit zoveel gerechten de keuze..

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Geen spareribs. Smerige teringzooi.

Poolen is goed.
                      Miepkont. Ga jij toch lekker wat anders eten en de rest uit zitten lachen omdat hun hele gezicht onder de resten spare ribs zit...

En damn, als we echt gaan poolen moet ik echt even mijn poolskills weer wat aanscherpen... Of gewoon genoeg drinken om mijn natuurlijke afwijking op te heffen...

Originally posted by Nex- View Post
                      Zijn dit spare ribs ??

Ziet er overheerlijk uit! Count me in.. maar gaat wel snel vervelen dit, als je gaat wokken heb je uit zoveel gerechten de keuze..
                      Ja dat zijn spare ribs inderdaad. Nog nooit gehad?

Comment

Nee nog nooit gehad. En mijn skills met poolen is goed hoor dus kijk maar uit, deed het vroeger elke weekend boven poolen en na 2 uurtjes beneden feesten... heerlijke tijden. Nu doe ik het alleen nog een keer in de zoveel tijd, poolen.

Comment

Mijn poolskills hangen vooral op beginners geluk, dus verwacht vanuit hier nog maar niet teveel tegenstand.

sigpic

Comment

Whaha! Poolen....weet nog net dat je met die stok (keu als ik me niet vergis) tegen die witte bal moet stoten.
                            Hield me vroeger in het poolcafe tijdens het spijbelen of tussenuren meer bezig met het vrouwenlijk schoon of de pinda's op de bar. Whaha!
                            En wat eten betreft: whatever! Tinus is altoos overal voor in.
                            Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                            DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Ik ben expert pooler...op de pc. In het echt ben ik rampzalig :P

Spareribs zijn geweldig. Zeker met bbq saus er bij. Lekker kluiven

Comment

Ik ben expert pooler...op de pc. In het echt ben ik rampzalig :P

Spareribs zijn geweldig. Zeker met bbq saus er bij. Lekker kluiven
                                Als je brutaal bent zal ik zo'n rib straks in je reet stoppen.

Planning is voor wanneer mensen? Ik stem in voor begin april, nog een maandje ongeveer dus. En waar kunnen we in Utrecht trainen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X