Nieuwe meet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Kees

Is goed hoor. Ik kom wel op de reachtruck en dan neem ik gelijk een pallet hondevoer voor je mee
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      @ Kees

Is goed hoor. Ik kom wel op de reachtruck en dan neem ik gelijk een pallet hondevoer voor je mee
      Ha lekker , dan kan generalix met me mee eten Die wil toch geen spareribs.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Hahahahaha. Lekker scherp Kees.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Gen, heb je het menu al gecheckt en kun je je in de restaurantkeuze vinden? Ik denk ik vraag het nog maar even, want die link staat alweer op de vorige pagina en dan vergeet je het vast weer
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
            Gen, heb je het menu al gecheckt en kun je je in de restaurantkeuze vinden? Ik denk ik vraag het nog maar even, want die link staat alweer op de vorige pagina en dan vergeet je het vast weer
            gen ze kennen je :P
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Ze hebben steak, dus ik ben voor.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Goed... Los argentinos it is...

Dan stel ik voor om om 17.30 uur te reserveren... En dan hoor ik graag wie er allemaal definitief mee gaan.

17.00 uur verzamelen ergens op het station...

Edit:

@Kees: je kan ook gewoon de worstjes bestellen daar, die smaken naar hondenvoer...
                Last edited by Pinada; 28-02-2009, 20:52.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• i'm in! Leuk om iedereen eens te ontmoeten. De tijd is wat mij betreft ook prima.
                  Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                  DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

• Ik ga eerst kijken of ik die middag even vrij kan krijgen. Vijf uur/half 6 ben ik normaal net klaar op zaterdag. Dan nog ff douchen en geloof dat utrecht een uurtje rijden is (helemaal met mijn vrouwelijke zoekkunsten). Ik laat t horen of het wel/niet lukt.

Bedoel... Kees in een paaldanspakje moet ik gewoon wel zien he

Comment

• Ik weet zeker dat dat lukt Patricia.

sigpic

Comment

• Ga je patricia proberen te versieren op het meet general?

Comment

• Ik heb geloof ik opeens echt een reputatie hiero. Tering hey.

sigpic

Comment

• Ik moet 4 april werken, en ik weet nog niet of ik die datum vrij kan krijgen. Ik ga gewoon proberen die dag te snipperen. Jullie horen het snel!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik heb geloof ik opeens echt een reputatie hiero. Tering hey.
                              Die reputatie heb je al langer dan je denkt hoor

alvorens een zeker iemand er over begon had je het al

Comment

• =) heb vrij gekregen die dag, nex we kunnen sochtends oid wel ff sporten dat ik ff naar putten kom of andersom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X