WTF!!! dit kan tog niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Bullshit genjuro. Ook als het een jongen was dan was dit nog overdreven geweest. Heb absoluut geen respect voor jou mening in dit geval.

Mensen die moord plegen komen na 5 jaar weer vrij, een 14/15 jarige meisje die een schoen richting een agent schopt pak je niet zo aan.

Inderdaad, het zou je dochter maar zijn. Zou je wel met een andere argument komen.
    Als het mijn dochter/zus zou zijn ben ik a) niet meer onpartijdig en hoor ik er zeker al geen mening over te geven en b) zou ik hetzelfde vinden moest ze geen respect tonen voor de politie.

Als je de tough guy/bitch wilt uithangen kun je eens onverwachts een lesje respect worden geleerd. Nog eens, je weet nog altijd niet wat er echt is gebeurd en toch trekt vrijwel iedereen al conclusies.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      Als het mijn dochter/zus zou zijn ben ik a) niet meer onpartijdig en hoor ik er zeker al geen mening over te geven en b) zou ik hetzelfde vinden moest ze geen respect tonen voor de politie.

Als je de tough guy/bitch wilt uithangen kun je eens onverwachts een lesje respect worden geleerd. Nog eens, je weet nog altijd niet wat er echt is gebeurd en toch trekt vrijwel iedereen al conclusies.
      Tuurlijk trek je een conclusie iedereen doet dat, als je dit soort idiote beelden ziet, hierdoor krijggt de politie alleen maar meer weerstand van de bevolking.

Volgensmij willen genjuro en ijsklontje gewoon een beetje discussie opwekken .

Comment

De reactie van Genjuro gaat ook verder nergens over
        "lesje respect leren"
        Dit is inderdaad een goede manier om respect te krijgen
        Als je alleen respect kan krijgen door geweld te gebruiken ben je een zieligerd.

Comment

tja....amerika he
          "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X