Boksen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boksen ?

Ik heb de laatste tijd zitten nadenken om een bokszak te kopen, maar hier komt het probleem.. ik kan hem niet ophangen aan de plafond ben bang dat de plafond het niet volhoud, en ik dacht aan een vrijstaande bokszak maar ik heb gehoord dat ik daar helemaal niet aan moet beginnen !
    dus ik ging ff surfen en ik kwam dit tegen, het leek mij een aardige standaard.
    Wat denken jullie ervan ? mensen die ervaring hebben ?

boksballen/ bokszakken - Bokszak plus speedbal plus stevige boks standaard btsbz

Alvast Bedankt

vrijstaande bokszaken slaag je gewoon de kamer door(met lawaai van dien) en zijn gewoon veel te duur.
    the one and only tabata overlord

Comment

Lijkt me niet veel omdat deze standaard van zichzelf niets weegt. Je kunt er gewichten opleggen staat er, maar dan nog is het gevaar dat ie gaat schuiven.

Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je hem gebruikt. Kan je hem niet ergens uitproberen?
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

heb je soms geen veranda ofzo
        ik heb er ook 1tje, maar die hangt buiten aan een boom
        het probleems:
        je kan erniet op traine als het regent (wel als je echt wilt) en je moet hem telkens als je erop wil trainen, moetje hem van binnen naar buiten dragen en hem daar ophange. ofanders gaat hij niet lang meegaan

Comment

Ja Dat Klopt, Maar ik dacht aan speciekuipen met een gat en vullen..
          En nee ik kan het nergens testen hier in de buurt heb je niet echt bokszaakjes of dergelijk.

Originally posted by Mohr View Post
          Lijkt me niet veel omdat deze standaard van zichzelf niets weegt. Je kunt er gewichten opleggen staat er, maar dan nog is het gevaar dat ie gaat schuiven.

Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je hem gebruikt. Kan je hem niet ergens uitproberen?

Comment

Kan je geen balk aan je plafon maken? Van verspreid je het gewicht toch meer, en zal je plafon minder zwaar belast worden?

Comment

Originally posted by KindaG View Post
              Ik heb de laatste tijd zitten nadenken om een bokszak te kopen, maar hier komt het probleem.. ik kan hem niet ophangen aan de plafond ben bang dat de plafond het niet volhoud, en ik dacht aan een vrijstaande bokszak maar ik heb gehoord dat ik daar helemaal niet aan moet beginnen !
              dus ik ging ff surfen en ik kwam dit tegen, het leek mij een aardige standaard.
              Wat denken jullie ervan ? mensen die ervaring hebben ?

boksballen/ bokszakken - Bokszak plus speedbal plus stevige boks standaard btsbz

Alvast Bedankt

Ik zou gewoon een keilebout in t plafond schroeven geen Arnie die m er dan af slaat

Comment

je kan ook dit gebruiken:

dan word het gewicht ook verdeeld, en niet aan het plafond
                en zo een bokszak kan je al voor 60-80 € vinden ( een redelijke, maar alleen de bokszak + ketting)

Comment

Heb zelf ook een bokszak thuis hangen, maar die hangt aan de muur.
                  Bij mij is het plafond ook niet stevig genoeg.

En zoals ik het nu heb, werkt perfect.

Zie de foto bij de vorige post.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X