Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dadelijk pitten. Sakkie wou allemaal geile praat met mij vanavond, kom ik speciaal online praat hij niet terug. Wordt weer slapen met de handjes boven de deken dan maar...
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Aah das jammer. Misschien heeft hij het te druk met vincent?? In ieder geval sterkte met het verlies!
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Dadelijk pitten. Sakkie wou allemaal geile praat met mij vanavond, kom ik speciaal online praat hij niet terug. Wordt weer slapen met de handjes boven de deken dan maar...
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Heb net 2 films bekeken en de airco op de slaapkamer al een paar uur laten draaien. Het is vandaag (vannacht) erg warm, en ik ga er vanuit dat velen de nacht zwetend hebben doorbracht
Nu ben ik een beetje internet aan het afstruinen en even helicopteren met bodynet. Net een Tilabia, lekker gekruid, naar binnen gewerkt en zo dadelijk nog even wat kwark, nootjes en honing mijn keel in krijgen, want het is vandaag officieel weer mijn eerste bulk dag. Wat is eten toch lekker !
Over een half uurtje ga ik misschien zo heel langzamerhand denken aan slapen. Vind het late ritme wel erg fijn ! Hoor het nu net buiten donderen, dus ik hoop dat ik zodadelijk nog wat regen mag zien (en wellicht wat verkoeling voor jullie slapers onder ons) !
Evolution, development, curiousity and improving you tax
Ik ga ook lekker pitten nou Morgen weer onderlichaam afbeulen!
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Kamagra is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. Erectile dysfunction occurs...
Cenforce is a popular medication used for the treatment of erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. The active ingredient...
Comment