Het grote Nachtbraker topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Normaal ben ik niet zo'n nachtbraker maar ik kan op dit moment echt gewoon niet slapen door die warmte! Als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel! Kan die 8 uur slaap wel vergeten dan. Of gewoon iets later eruit maarja dan mis ik weer wat eet momenten. Bende!
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Hitte? Man het is ijskoud hier! Overdag was het wel ziek heet. Ik ga zo ook lekker tukken, morgen zware dag voor de boeg met niks doen
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Woop woop

Comment

Het is nog geen 0.00, maar ben niet thuis dit weekend, weinig te kiezen dus

Originally posted by Patricia86 View Post
          ErikV, gefeliciteerd! Wanneer mag je daarmee beginnen? Wel lekkertoch, weer iets in het vooruitzicht?
          Dank je
          Zeker lekker om weer iets in het vooruitzicht te hebben!
          Datum is nog niet geheel duidelijk, zou eerst medio juni zijn. Maar de rijschool waar de opleiding plaats vindt, vond september praktischer ivm met vakanties. Ongeacht wanneer 't zou beginnen zou het dan namelijk januari zijn dat de opleiding klaar zou (moeten) zijn.

Werd vandaag al (!) gebeld door een rijschool voor een stageplek en eventueel daarna werk..ik ben nog geeneens begonnen met de opleiding! Ik wist dat er een tekort was maar dit is belachelijk

Maar wel leuk
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Any nachtbrakers online?
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

YouTube - Dutch Legends - 101Barz Studiosessie 70
              En ik sluit af met een kneiterharde studiosessie

Comment

Wow, dat is wel extreem Erik. Weet niet of ik daar wel zo blij mee zou zijn, als ik nog geen rijbewijs had. Niet om jou, maar om de lage drempel.
                Maar voor jou zelf is het wel mooi toch!

Verdomme er zit al een eeuwigheid zon klere-duif te roe-koe-en. Is iemand in het bezit van een dodelijk voorwerp, speciaal voor dat takkebeest?
                Ben nu verder niet een beetje chagrijnig ofzo...

Comment

Pffff vroege dienst vandaag...mar het is nog net geen 06.00u..dus ik mag nog posten hahaha! Volgende week nachtdienst, maar heb de kans om wat nachten te snipperen zodat ik thuis verder kan klussen EN vaker in mijn nieuwe gym kan hangen
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Wow, dat is wel extreem Erik. Weet niet of ik daar wel zo blij mee zou zijn, als ik nog geen rijbewijs had. Niet om jou, maar om de lage drempel.

Verdomme er zit al een eeuwigheid zon klere-duif te roe-koe-en. Is iemand in het bezit van een dodelijk voorwerp, speciaal voor dat takkebeest?
                    Ben nu verder niet een beetje chagrijnig ofzo...
                    Soep trekken van dat rotbeest. Duiven houden zou illigaal moeten zijn
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                      Lage drempel..? Waarom denk je dat er een tekort aan instructeurs is? Niet omdat het zo makkelijk is
                      Plus dat het nogal wiedes is dat tijdens stage je onder supervisie staat,en je wordt na de opleiding echt niet zomaar los gelaten op je leerlingen hoor (tenminste, als het goed is )
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• thuis van me vrienidn nu lekker me bedje in

Comment

• FIRST! (or last??)

Comment

• Niet last bro.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Amateurs Lekker doorhalen en naar het amsterdamse bos Zie je een gast met een blauwe zwembroek en een loesoe hoofd? Dikke kans dat je praat met yours truly

Comment

• Bos was lekker vandaag! HELEMAAL geburnt! Net surprise party gehad voor een vriend van me en straks over een uurtje eindelijk pitten. Nog mensen aan vannacht?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X