Lachtertje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lachtertje?

Hey mensjes,

Dit las ik op internet. Is dit een lachertje of echt mogelijk. Lijkt mij niet toch?

ik eet elke 2 uur van de dag en gebruik daar voedingssuplementen bij, daarbij train ik nog 20 uur in de week, het is dat ik op mijn gewicht moet letten anders was ik nu veel gespierder (ben ik nou ook, maar ik heb nu wel beperkingen met training), als ik een wedstrijd heb zorg ik altijd dat ik die week een paar kilo aankom en val dan de laatste dag af, ik kan met gemak 3/4 kilo aankomen in de week, enkel aan spiermassa en val met gemak weer 3 kilo af in een dag,

Verder in haar post zei ze wel relatief goeie dingen door te zeggen dat massa training pure discipline vergt etc. Maar is dit mogelijk? In 1 dag 3 kilo afvallen? Dat kan toch niet goed zijn
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Hoe wil je dat in godsnaam doen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze veel vocht verliest.
    Maar dit is toch wel onmogelijk lijkt mij.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

3-4kg per aan komen aan spiermassa en dat ook in een week kwijt raken...das vocht. kan niet anders.

Comment

Wss vechtsport beoefenaar(esse?) die doen altidj megadrop om in hun gewichtsklasse te komen, de echte UFC pro's vallen 10-15pond af in de dag(soms 2 dagen) voor de wedstrijd. Verder een man die 4 kilo aankomt is al achterlijk veel, voor een vrouw is dat helemaal onmogelijk
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Waarschijnlijk stopt ze een aantal dagen een kurk in haar ass en haalt ze die op die ene dag eruit zodat ze in 1x voor de hele week poept.
          Dan vind ik 3 kilo nog aardig bescheiden
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Is bullshit. Geen man komt zoveel kg spiermassa aan in een week, laat staan een vrouw.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey mensjes,

Dit las ik op internet. Is dit een lachertje of echt mogelijk. Lijkt mij niet toch?

ik kan met gemak 3/4 kilo aankomen in de week, enkel aan spiermassa

3/4 kilo pure SPIERMASSA aankomen per WEEK??
              Lijkt me vrijwel onmogelijk tenzij je beginner bent of in een kuur zit.

en val met gemak weer 3 kilo af in een dag,

Dit lijkt me geloofwaardiger dan die 3 kilo spiermassa winnen op 1 week.

Verder in haar post zei ze wel relatief goeie dingen door te zeggen dat massa training pure discipline vergt etc. Maar is dit mogelijk? In 1 dag 3 kilo afvallen? Dat kan toch niet goed zijn
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Misschien was het een te volgelopen maandverband ahahahahahahaha!

Comment

zelfs 4 kilo is mogelijk mijn zus is bevallen van een gezonde zoon van 8 pond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X