wat zou jij doen met 10 miljoen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vonneke View Post
    NOu ik zou een speciaal kliniek opzetten voor chronische zieken met een sportschool mey een combinatie met afslank erbij .en de rest gewoon je zelf blijven dan ben ik gek genoeg
    precies als je een ander kan helpen dan is dat tog mooi

maar wel met de reden dus dat ze echt wat hebben

ik zou graag zieke kinderen willen helpen

tog niks mooiers als je z'n kint weer even kan laten lachen

even hun zorgen weg nemen, bedoel daar kan ik wel wat geld voo kwijt

goed iets vonneke
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mn droomhuis zetten, prachtauto kopen en rentenieren
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Villa bouwen met eigen zwembad, restaurant, sportschool en bioscoop.
        Daarnaast wil ik op wereldreis en alle mooie dingen zien op de wereld!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat moet je nou met zo'n zwembad achter je huis man, 9 van de 10 keer zwem je er toch niet in.

Wel weer leuk om dan een poolparty te houden ofzo.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Wat moet je nou met zo'n zwembad achter je huis man, 9 van de 10 keer zwem je er toch niet in.

Wel weer leuk om dan een poolparty te houden ofzo.
            ik wist het wel als ik smorgens op stond ff een lekkere duik in het water

of naar je zware training sessie, is een duik in het water ook heerlijk

laat je je eigen chef kok even een lekkere resept koken

jiehaaaaaaaaaaa ik wist het wel

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Ik zwem zeker iedere week een keer. Maar als ik een eigen zwembad zou hebbe nzou ik iedere ochtend wat baantjes trekken hoor!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik zwem zeker iedere week een keer. Maar als ik een eigen zwembad zou hebbe nzou ik iedere ochtend wat baantjes trekken hoor!
                gelijk goeie cardio in de ochtend

Comment

Reizen.Verder de extravagante dingen van het leven beleven.Bv in het duurste hotel ter wereld slapen,weekie Las Vegas brassen,Miami uitwonen etc..Ben nu al op 4 van de 10 mooiste stranden ter wereld geweest,dus daar komen er dan nog 6 bij.Eigen huissportschool natuurlijk met de beste apparaten en gewichten,dat lijkt me echt het einde.Verder een beetje de Playboy Mansion naspelen,vindt mijn vrouw vast wel goed.En niet te vergeten in de lekkerste restaurants kanen en de beste wijnen.whiskey"s proeven.Het leuke is dat ik bijna al deze dingen eigenlijk al doe alleen dan in wat mindere maten en ik moet er even wat langer voor sparen.Durven leven dat is de truck.

Comment

Grootste sportschool in de benelux oprichten!
                    (voor zover dat mogelijk is voor dat bedrag..)
                    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                      Grootste sportschool in de benelux oprichten!
                      (voor zover dat mogelijk is voor dat bedrag..)
                      Ga je niet redden!

Comment

Een wat groter huis kopen, wat fitness apparaten aanschaffen en lekker genieten van het leven.. niet iederen hoeft te weten dat je rijk bent, krijg je alleen maar "vriendjes" en "vriendinnetjes" dabei..

Comment

Vriendinnetjes is toch wel lekker?

Comment

Een leuk optrekje, niet te groot huis maar wel een lekkere lap grond. Daar
                            3 Rhodesian Rigdebacks in laten lopen.

Een Porsche panamera voor het gemak.
                            Een BMW M5, net wat anders dan de 535D biturbo waar ik nog wel eens in rijdt. En dan de M5 voor school en straks naar het werk.

En een Rollse Royce Phantom Drophead Coupé voor de zomerse tochtjes.

Verder zouden mijn ouders hun audi in kunnen ruilen voor Bentley Azure die ze zo mooi vinden.

En een klap geld aan het goede doel. Altijd fijn!!

ps: was gister op de autorai, staat een bugatti veyron voor 2.5 miljoen. Haha, dat gaat toch nergens meer over!!
                            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

10miljoen...hmmm
                              even denken...

1. Een stuk grond kopen zodat er zeker 500m tussen mij en de buren zit.
                              2. Een degelijk huis bouwen met voldoende kamers. Ruime woonkamer, 3-4 slaapkamers, 2 badkamers en toiletten, ruime keuken, game room. Geen grote villa ofzo, maar een nog redelijk normaal uitziend huis. Ook qua technische snufjes hoeft het niet over the top te zijn.
                              3. Een stal maken wat als thuis gym fungeert, maar ook met wat strongman attributen zodat ik buiten op me lap grond nog wat onderdelen kan trainen. Ook een platform laten maken zodat ik olympische oefeningen kan doen en het gewicht gewoon op de grond kan laten kletteren
                              4. Zwembad is leuk, maar zou het eigenlijk alleen in de warmere maanden gebruiken dus is meer optioneel semi patserig
                              5. Een leuke auto of twee, race licentie halen en af en toe op wat circuits razen.
                              6. Als ik op vakantie wil dat ik niet lager dan 4 sterren hotels ga en gewoon alles doe wat ik wil. Misschien in de drukke maanden van pret parken of andere dingen die ik wil doen...en dan de hele tent afhuren voor 1 dag voor mij alleen en eventueel wat vrinden. Ik heb echt zo'n pokkehekel aan de druktes altijd. In rijen staan heb ik wel geduld voor, maar moet dat nu met die teringlieden?
                              7. Op lap grond nog een leuke artistieke tuin ontwerpen en die laten onderhouden door iemand anders. Altijd leuk om dingen te verzinnen, te ontwerpen...maar geen zin om het te onderhouden of uit te voeren. Daar hebben we anderen voor
                              8. Koelkast vol met Ben & Jerries.
                              9. Nog wat cursussen doen mbt sport/fysio en zo. Eventueel een eigen praktijkje opzetten.
                              10. Vervroegd met pensioen gaan. Ik leef niet om te werken. Ik werk om te leven. Dus forget it dat ik veel tijd in werk wil stoppen en overuren ga maken.

En wat overblijft gaat op de bank. Merendeels op spaarrekening. Voor de rest doe ik gewoon dingen zonder al te veel op prijs te letten. Wat vaker naar de bios of uit eten en dat soort dingen. Dan geef ik me pa nog een paar leuke dingetjes en hou het verder wel voor gezien
                              Last edited by Falstyr; 09-04-2009, 10:55.

Comment

Mijn baan opzeggen en de rest van mijn leven rentenieren. Misschien af en toe nog wat opdrachtjes doen, maar alleen als ik er zin in heb. Voor de rest veel reizen. Van het geld dat elke maand overblijft zou ik een stichting of fonds oprichten met een goed doel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X