wat zou jij doen met 10 miljoen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou voor alle vaste leden hier, een feest organiseren

laat jullie ophalen in een limo per groepje ofzo zodat je onderweg lol kan trappen

en dan en vet feest met alles erop en eraan, met zen allen voordien plannen wat echt leuk is

ff de hele clan van bodynet zamen, lekker ouwehoeren etc
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dan zou ik eindelijk te slaag kunnen gaan aan mijn droombaan
      krassoloog worden

voor 8 ton krasloten kopen.. en dan krassen
      en dan zullen mensen zeggen... kijk kijk kijk hij werkt

Comment

haha. zak
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Tjaah.. dat gaat er door het hoofd van een puber..
          hehe.... I know... have been there

Comment

Rofl Bruce. Het is inderdaad zo dat je naar een paar ritjes wel uitgekeken bent, maar 2 uur is wel erg snel. Denk dat 3-4 buurten er toch wel in moet zitten eer je het wel gehad hebt en wat anders wil.

Zoals ik tegen anderen zeg... Het is net alsof je naar een pretpark gaat. Je vindt je favoriete attractie en gaat er in. Na meerdere achteropeenvolgende ritjes heb je het wel gezien en wil je een andere attractie doen :P

Nu vind ik persoonlijk dat er meer ritjes te halen zijn uit een goede attractie dan een goed model, maar das weer een ander verhaal

Comment

10 miljoen? Zo'n bedrag doet gekke dingen met mensen denk ik. Ik zou toch wel mezelf proberen te forceren er iets goeds (lees: sociaal wenselijks/maatschappelijk verantwoord) mee te doen. Natuurlijk vergeet ik familie niet. Maarrrr.. Nadat dat geregeld is breekt echt all hell los. Om de week feesten in de hotste clubs in allerlei wereldsteden. In de beste 3 steden een dik appartement kopen en misschien eigen clubs gaan runnen (met geld, maak je geld). Maar in ieder geval relaxte werkweken aanhouden zodat ik nog lekker kan sporten in de stad waar ik op dat moment ben. En een paar leuke auto's mogen natuurlijk niet ontbreken.

Comment

Een eigen bedrijf opstarten,om daar vervolgens nog meer geld mee te verdienen.Rijbewijs halen,auto kopen en een eigen woning kopen.En mijn ouders en broer een 2e huis ergens in Frankrijk geven.

En een fokprogramma voor bedreigde diersoorten opzetten,als er nog over is.

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                  Ik zou denk ik hele vervelende dingen gaan doen bijv:

alle concert kaarten van u2 kopen en er lekker in me eentje gaan staan ha prachtig lijkt me dat vooral voor de band.

bij de AH elke dag weer alle tomaten kopen gelijk bij openening
                  HAHAHA, die van die tomaten slaat alles

K zou eigen viswatertje oprichte(karpervisser hier)

Een eigen gym natuurlijk

Dikke auto en de hele zooi, je kent t wel.

Eigen voedingssuplementen shop in de garage, puur voor mezelf ofcourse dus niet echt een shop maargoed hehe

Dan heb k wel alles wat mijn hartje begeer

Gr

Comment

Goh paleis van een huis kopen met eigen bediendes in een blaft van een wagen kopen en investeren dat ik nog meer belachelijk grote bedragen verdien zo is de rest van mijn leven een paradijs

Comment

Gelijk uit Nederland vertrekken weg voor dat de belasting dienst langs komt.

Originally posted by anouk22 View Post
                      Een eigen bedrijf opstarten,om daar vervolgens nog meer geld mee te verdienen.
                      Haha precies jij snapt em
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik zou misdaden gaan plegen en dan alle boetes betalen en gevangenisstraffen uitkopen!

verder zou ik elke dag een appeltje en brinta eten
                        Groeten

Comment

een patatje pinda halen en daarna zie ik nog wel wat ik wil

Comment

patatje pinada cker

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              patatje pinada cker

Zeg... Laat mij er lekker buiten wil je! Was niet van plan op een berg friet te gaan liggen
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

bedoelde ook eronder. dattie al vretend jou tegenkwam

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X