voor pikken wat vind jij daar van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voor pikken wat vind jij daar van

je staad in de winkel, je haalt een ijsje bijv

je bent bijna aan de beurd, komt er iemand anders aan

gaat naast je staan of net wat voor je

de verkoper vraagt wie is er dan, jij bent aan de beurd

en die gene zegt ja ik, of hij spreekt voor zich zelf uit mag ik dit of mag ik dat

wat vind je van zulken lui, zeg je er wat van ik was eerst of laad je het erbij
    Pain is temporary...pride is forever...

mikken op de knieschijven.. haha
    NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

ik vind dat echt irie luitjes, 9 van de 10 x zeg ik er niks van

ik zeg altijd netjes hij was eerst of zij was eerst, wel zo netjes tog

had het vanmiddag weer, dacht laad maar was zamen met me dochtertjes

kan me er wel aan irieteren, kan tog netjes wachten

of niet dan
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        ik vind dat echt irie luitjes, 9 van de 10 x zeg ik er niks van

ik zeg altijd netjes hij was eerst of zij was eerst, wel zo netjes tog

had het vanmiddag weer, dacht laad maar was zamen met me dochtertjes

kan me er wel aan irieteren, kan tog netjes wachten

of niet dan
        als je kinderen erbij zijn zou ik het gewoon accepteren, kan namelijk wel op ruzie leiden en daar wil je je kinderen niet bij hebben.

als je alleen bent gewoon wat van zeggen. of gewoon weer voor hem gaan staan
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Hangt ervan af, als ik de persoon ken zeg ik er wel altijd wat van. Vaak niks omdat ik geen zin heb in gezeik met een of ander asociaal kutgeval. Wat dat betreft wacht ik zelf wel netjes op mijn beurt en zeg ik het ook wanneer naar mijn mening een ander langer wacht.

Op het werk merk ik het ook wel (werk in een pretpark), sommige mensen zijn gewoon ronduit asociaal.

Comment

Mijn standaard opmerking is dan: U denkt zeker dat ik lucht ben?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

: ik geloof dat er iemand anders eerst was.. dan kijkt de persoon in kwestie je vuil aan. en de andere klanten kijken zo van goed dat je het durft te zeggen en kijken de man vuil aan.. dat is mijn ervaring.

Comment

Als de verkoper een beetje ervaring heeft weet hij/zij ook wel ongeveer wie er aan de beurt is..

Comment

Ik zeg er wat van... Heb laatst wel met mijn bek vol tanden gestaan... Moest mijn paspoort verlengen, stond in de rij bij zo'n apparaat om een nummertje te trekken.... Komt er een ouwe lul voor me staan... Dus ik: Meneer, dit is een rij, de bedoeling is dat u achteraan sluit... Meneer: Godverdomme wie denk je wel niet dat je bent kleine snotneus... Die jeugd van tegenwoordig is ook van god los zeg!

Ik kijk de persoon achter me aan, die had ook een groot vraagteken op zijn voorhoofd staan... Ben er verder niet op ingegaan, maar toen de meneer voor mij aan de beurt ben ik langs hem gelopen en heb alsnog eerder een nummertje gepakt (voordeel van ouwe lullen he, die zijn niet zo snel)...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat soort acties zie je al aankomen. Ik schuifel naar voren en geef een schouder duw en ga niet van me plaats. Als hij zijn bek durft open te trekken als ie niet aan de buurt is geef ik een iets harder schouder duwtje zodat hij opeens niet meer in de buurt is. Heb dit dusver pas 2x gedaan. Meestal als ik niet van me plek afwijk krijgen ze de hint al.

Comment

ik pik dus helemaal niks,dus ook geen voorschieten!
                      als er iemand voor schiet dan zeg ik gewoon ik ja ik was aan de beurt en bestel er gelijk achteraan wat ik moet hebben,9 van de 10 keer zijn ze dan wel stil.
                      voer eendjes,geen oorlog

Comment

gaat het perongeluk ala maar die gasten die het express doen krijgen grrr

Zeg er meestal wel wat van
                        Who's the Chef

Comment

Ik zeg er ook wat van... sorry maare' wat zijn we aan het doen ?

zo heb je dit ook bij concerten etc. sta je lekker te kijken zijn er van die zakken hooi die graag naar voren willen komen gaan ze gewoon pal voor je neus staan soms zelf half tegen me omhoog. dit trek ik egt heel slecht!
                          wordt vaak vrij ongezellig dan tussen mij en die persoon hehe
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                            als je kinderen erbij zijn zou ik het gewoon accepteren, kan namelijk wel op ruzie leiden en daar wil je je kinderen niet bij hebben.

als je alleen bent gewoon wat van zeggen. of gewoon weer voor hem gaan staan
                            Idd als er kinderen bij zijn proberen diplomatisch op te lossen als er geen kindjes bij zijn zou ik hem eenmaal verwittigen als zijn reactie me niet aan staat zonder nog een woord recht op zen neus! ik heb een hekel aan zo een mensen

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                              Ik zeg er ook wat van... sorry maare' wat zijn we aan het doen ?

zo heb je dit ook bij concerten etc. sta je lekker te kijken zijn er van die zakken hooi die graag naar voren willen komen gaan ze gewoon pal voor je neus staan soms zelf half tegen me omhoog. dit trek ik egt heel slecht!
                              wordt vaak vrij ongezellig dan tussen mij en die persoon hehe
                              Niks wat een paar ellebogen op gezichtshoogte niet op lost bij metal concerten :P

Sommigen proberen echt door de massa heen te stormen naar voren. Dan lopen ze bij mij tegen een muur. No way dat ik aan de kant ga.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X