Charice Pempengco <3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Charice Pempengco <3

Ik ben helemaal weg van haar en echt een fan van der geworden

Ze heet Charise Pempengco heeft een leeftijd van 16 jaar en is phillipijns.
    Ze heeft nog nooit training gehad.. Maar wat zei bereikt heeft, heeft nog geen enkel andere persoon kunnen bereiken op zo een leeftijd.

Als je HD kan afspelen kies voor hd.. geluid is beter

Charise bij ellen (let op er zijn 2 liedjes in deze clip)
    YouTube - Charice Pempengco on The Ellen DeGeneres Show (FULL!!!)

Charise Duet Celine Dion
    YouTube - Charice Pempengco - Celine Dion Duet : Because You Loved Me

Charise - my hearth will go on (operah)
    YouTube - **HQ HD** Charice - My Heart Will Go On (Live)

neem een kijkje ik vind het echt de moeite waard.. ik krijg kippenvel telkens als ik haar stem hoor

je krijgt gewoon een boner van der.. zeg dat dan :P maar wel gruwelijke stem voor die leeftijd

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      je krijgt gewoon een boner van der.. zeg dat dan :P maar wel gruwelijke stem voor die leeftijd
      bij die eerste filpje van ellen moet je kijken bij 6.36min

Comment

YouTube - **HQ HD** Charice's Dream Come True

gewoon speechless ben ik bij deze, speecless am telling you

Comment

Jezus wat kan die zingen zeg....erg knap

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Damn wat een stem voor zo'n klein meisje. Vind haar stem wel niet overdreven goed. Voor haar leeftijd is het ongelofelijk, begrijp me niet verkeerd, maar tenzij die stem doorontwikkeld zie ik haar geen wereldster worden.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Damn wat een stem voor zo'n klein meisje. Vind haar stem wel niet overdreven goed. Voor haar leeftijd is het ongelofelijk, begrijp me niet verkeerd, maar tenzij die stem doorontwikkeld zie ik haar geen wereldster worden.
              ze is 16 jaar.. en david foster gaat der gewoon managen gewoon david foster!!

Comment

hey ats.. bij die eerste filmpje van ellen... dat 2e liedje i will always love you (begint ergens rond 6.36) welke gedeelte van vind haar stem niet overdreven goed bedoel je?

of zijn je speakers gewoon opgeblazen?

Comment

Heel goed.. bijna sprakenloos

Comment

Ik vind haar teveel een kopstem hebben (zo'n Anoukstem). En dat kan voor een nummer, maar als dat is hoe je altijd zingt ga je er niet komen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb veel kindtalentjes gehoord. Deze is ook goed, maar niet zo gruwelijk goed zoals weinigen. begrijp me niet verkeerd, deze jongedame is een talent. maar ze is gewoon nog niet veelzijdig genoeg om muzikaal een unicum te zijn.
                      Dat moet waarschijnlijk nog groeien.

@ generalIx

Het is idd nogal vaak de kopstem die ik hoor...en dat is echt jammer.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind haar teveel een kopstem hebben (zo'n Anoukstem). En dat kan voor een nummer, maar als dat is hoe je altijd zingt ga je er niet komen.
                        Maar Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion zij zingen allemaal met een kopstem.. En ik denk wel dat zij het gemaakt hebben.

Bovendien gaat niemand anders dan David Foster, Charise managen... moet je eens nagaan wie hij is... Niemand heeft het zo ver als charise kunnen schoppen.. Moet je eens de stem van charise vergelijken met die van Celine Dion, Beyonce (ergens een film op youtube)

http://www.youtube.com/watch?v=RDpnj...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

Vergelijk het maar

MAAR!! dat is jou mening.. Maar nu begin ik eraan te denken.. bodybuilders hebben of spieren of hersenen.. altans die instelling geef jij mij nu
                        Last edited by sakurakilla; 19-04-2009, 11:34.

Comment

ja kan erg goed zingen,,,maar veel aziaten kunnen dat, maar over filipijnnen gesproken ik ben nu in manila,voor mijn visa,,,,dan weer terug naar thailand.
                          groetjes

Comment

Hier zingt ze met 2 bekenste taiwainese artiesten (was ze nog niet bekend in america)

YouTube - Charice Pempengco - All By Myself + One Moment In Time

kijk de eerste minute zij is in het midden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X