Sickest girl in Britain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sickest girl in Britain

Brits meisje (12) martelt hond

KEIGHLEY - In Groot-Brittannië is verontwaardigd gereageerd op een video waarop te zien is hoe een 12-jarig meisje dertien minuten lang een hond mishandelt.
    Op de videobeelden die The Sun ontving, is te zien hoe het meisje de anderhalf jaar oude Jasper slaat en schopt. In de dertien minuten durende marteling wordt de hond onder andere veertien keer geschopt, krijgt hij 26 keer een knie tussen de ribben en slaat het meisje hem acht keer met zijn leiband. Bovendien gaat het meisje ook een paar keer op zijn staart staan terwijl ze hem met haar andere voet schopt.

De eigenaar van Jasper kon niet geloven wat hij zag. De 60-jarige Ray Green is invalide en gaf het diertje regelmatig mee aan het meisje om er een wandeling mee te maken. Ook de familie van het meisje reageerde vol ongeloof.,,We dachten dat ze een dierenliefhebber was,'' aldus de vader van het meisje. ,,Ik begrijp niet waar die agressie vandaan komt. We hebben een poes thuis en we wilden voor haar een puppy kopen. Die komt er nu in ieder geval niet. Ik kan niet geloven wat ik gezien heb."

Het misbruik kwam aan het licht dankzij een alerte buurtbewoner.

hier het engelse stukje + het filmpje ervan.
    Ik werd misselijk van het zien van het filmpje dat zo jong meisje zo iets doet echt ziek!
    overigens wat voor straf zouden jullie haar geven?

Sickest girl in Britain | The Sun |News
    Calisthenics / Street workout

Had het vanmorgen gelezen, net als in Maarssen waar een kat in de glasbak is gegooid!! Totaal zinloos!
    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Triest
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Mitchellm View Post
        Had het vanmorgen gelezen, net als in Maarssen waar een kat in de glasbak is gegooid!! Totaal zinloos!
        nou wel meer als totaal zinloos afmaken wie dat doen echt ziekegeest hebben hun.

hier het stukje over de kat.

Kat in glasbak gegooid

MAARSSEN - Een kat is woensdagmiddag in de Maarssenbroekse wijk Reigerskamp opzettelijk in een glasbak gegooid.

Een vrouw hoorde rond kwart voor vijf gemiauw uit een glasbak komen. Een medewerker van het glasbakbedrijf opende de bak en medewerkers van de dierenambulance haalden de kat uit de container.

Het beestje was alleen gewond aan een pootje. Omdat de kat een touw om zijn middel en om zijn rechtervoorpoot had, gaat de politie ervan uit dat de kat opzettelijk in de glasbak is gegooid. Een dierenarts heeft dankzij een chip de eigenaar van de kat kunnen achterhalen.

Comment

welke mongool gaat dit dan zo lang lopen filmen, had dat kind in elkaar gestampt
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            welke mongool gaat dit dan zo lang lopen filmen, had dat kind in elkaar gestampt
            ja vond ik ook al, allebij verdienen ze een strop!

Comment

ikhad dat meisje echt zo finaal hard de grond ingeschopt.. kan me daar echt boos om maken.. fucking idioten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                ikhad dat meisje echt zo finaal hard de grond ingeschopt.. kan me daar echt boos om maken.. fucking idioten
                helemaal mee eens
                wie jou idee waarmaakt van die gene maak ik echt een standbeeld

Comment

Waarom eh effe sirieus stelletje _ dwazen zijn het. zowel die camera gast en dat wijf kansloos tegenwoordig...:O

Comment

Nou, als je dat meisje had geschopt, was het ook dierenmishandeling geweest
                    Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Je maakt mij niet wijs dat die ouders eerlijk zijn. Óf ze zagen het wel aankomen bij hun dochter, óf ze heeft het ergens (hun?) van geleerd. Walgelijk maar niet zeldzaam. Begrijp niet waarom dit engelse geval het nieuws haalt, terwijl in nederland ook de meestuiteenlopende gevallen voorkomen.

Comment

12 jaar. je ziet hoe vet mormel het is. is gewoon zo'n engelse kolere tokkie. (oh nee, dat mag je niet meer zeggen)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ga het filmpje niet eens kijken, hoef ik niet te zien, zon hulpeloos beest. Waar ik echter van kan genieten is wanneer zulke mensen flink gestraft worden, dat is pas leuk..

ehm, ze verdient 14 schoppen, een aantal knietjes tussen haar ribben, iemand die op haar paardestaart staat en haar flink kapot schopt....nog meer?lijkt me duidelijk zo denk ik
                          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

ga het niet kijken, kan daar niet tegen..
                            scheer die paardestaart van dr er maar af (mits ze deze heeft), gewoon kop kaal scheren. dat is voor haar erger dan dat je er even op gaat staan..

een zieke geest zou haar eens onder handen moeten nemen.. (dieren)mishandeling, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij.. wat kan dat beestje nou gedaan hebben dat ze dit moest doen

schande @ filmer, grijp in man.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Je maakt mij niet wijs dat die ouders eerlijk zijn. Óf ze zagen het wel aankomen bij hun dochter, óf ze heeft het ergens (hun?) van geleerd. Walgelijk maar niet zeldzaam. Begrijp niet waarom dit engelse geval het nieuws haalt, terwijl in nederland ook de meestuiteenlopende gevallen voorkomen.
                              Precies mijn gedachte.
                              Een kind wordt niet slecht geboren een kind is een projectie van zijn ouders.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...