Motorkap verbogen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Motorkap verbogen

Ik mag dit hier vast wel vragen. Zo niet, dan merk ik wel als het topic dicht is.

Oke, tijdje terug is een auto zo hard achterop mijn koekblik geklapt, dat zelfs de voorkant helemaal in de prak zat. Nu is mijn koekblik gemaakt met een slooponderdeel, omdat ik in juni toch een nieuwe wil kopen. Kreeg hem gisteren terug, maar de motorkap staat nog iets open.
    Ongeveer zoals de linkerkant bij deze auto, al kan het ook iets minder zijn. http://www.autogespot.com/log/images/02-2007/S4/2gr.jpg

Nu zegt de garage dat ik er zo wel mee kan rijden. Maar kan je daarmee wel de snelweg op? Kan daar wind onder komen ofzo?

Mmm, ik kan je vertellen dat op de snelweg rijden met een motorkap voor je voorruit geen pretje is (heb er ervaring mee) en als er ook maar iets van risico is dat dat gaat gebeuren dat ik de garage even een paar klappen zou laten geven op die motorkap... Maar geen idee hoe groot dat risico is als er één kant verbogen is... Is het niet ook een kwestie van een beetje slordig werk van de garage trouwens?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Belachelijk slordig afgewerkt. Ik zou er zeker de snelweg niet mee opgaan maar even naar een andere garage gaan.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

of even een sjorband er omheen
        <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Ik mag dit hier vast wel vragen. Zo niet, dan merk ik wel als het topic dicht is.

Oke, tijdje terug is een auto zo hard achterop mijn koekblik geklapt, dat zelfs de voorkant helemaal in de prak zat. Nu is mijn koekblik gemaakt met een slooponderdeel, omdat ik in juni toch een nieuwe wil kopen. Kreeg hem gisteren terug, maar de motorkap staat nog iets open.
          Ongeveer zoals de linkerkant bij deze auto, al kan het ook iets minder zijn. http://www.autogespot.com/log/images/02-2007/S4/2gr.jpg

Nu zegt de garage dat ik er zo wel mee kan rijden. Maar kan je daarmee wel de snelweg op? Kan daar wind onder komen ofzo?
          Vette bak :O
          FF langs de garage gaan idd en anders andere garage zoeken

Comment

pieterman, nerd, dat is haar oto niet.

uiteraard kan je gwoon rijden als hij dat zegt. de kap zit vast met een slotje midden voor. als dat vast zit gaat het never open, tenzij hele blik ombuigt.

@pinda... jah... wie gaat er nou rijden met zn motorkap nog open na het peilen van de olie. euh... laten peilen bedoel ik ghehehe
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              pieterman, nerd, dat is haar oto niet.

uiteraard kan je gwoon rijden als hij dat zegt. de kap zit vast met een slotje midden voor. als dat vast zit gaat het never open, tenzij hele blik ombuigt.

@pinda... jah... wie gaat er nou rijden met zn motorkap nog open na het peilen van de olie. euh... laten peilen bedoel ik ghehehe

Ja dat krijg je als je rij-instructeur de klep niet goed dicht doet

nerd
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Op die foto is het het spatbord wat omgebogen is, dit zou niet veel uit moeten maken.

Als het je motorkap is zou je er wel mee kunnen rijden maar ik zou het niet doen.
                Komen aardig wat "G" krachten op te staan als je over de snelweg gaat.

FF terug naar de garage, neem aan dat het betaald wordt door de verzekering dus gewoon netjes maken die handel.
                Who's the Chef

Comment

hm.... te bijdehand voor mij. word eindeloos gesteggel

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                    Vette bak :O
                    Ja joh, dat betaal ik mákkelijk op mn 22e
                    Nee is mijn auto idd niet.

Is denk ik een cm of 2.
                    Ik ga wel terug, kon me al niet voorstellen dat het helemaal safe was. Of njah, beter gezegd, ik wil t risico niet lopen

Ohw.. zie nu dat van Bruce pas. Ik kan m zelf ook zeker niet open krijgen nee..
                    Hmm dus valt wel mee dus?

Bedankt
                    Last edited by Patricia86; 29-04-2009, 12:12.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      hm.... te bijdehand voor mij. word eindeloos gesteggel

Ach gossiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee....

@Patricia: Succes!

Comment

@pinada: bleeeh.

@patries:gaat goed komen

Comment

Zolang de motorkap in zijn slot zit niks aan de hand in principe.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Ja joh, dat betaal ik mákkelijk op mn 22e
                            Nee is mijn auto idd niet.

Is denk ik een cm of 2.
                            Ik ga wel terug, kon me al niet voorstellen dat het helemaal safe was. Of njah, beter gezegd, ik wil t risico niet lopen

Ohw.. zie nu dat van Bruce pas. Ik kan m zelf ook zeker niet open krijgen nee..
                            Hmm dus valt wel mee dus?

Bedankt
                            Hahaha ik dacht al zo hey die is binnen en zo jong al :| nice!
                            De een zegt wel garage en de ander niet hebben we niet een garage BB'er op BN?

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                              De een zegt wel garage en de ander niet hebben we niet een garage BB'er op BN?
                              Ja, ik onder andere.
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X