Drama op koniginnedag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb heel wat fotos en filmpjes gezien nu. hij ging ech hard. en sleepte die man en dat meisje zo mee. volgens mij zijn die iig dood. wat een fokker. omdat ie zn baan kwijt is en ik begrijp dattie gescheiden is en zn kind niet meer mocht zien ofzo. (of dat is speculatie)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja, vrijdag zouden de nieuwe huurders in zijn huis trekken.
      Wat opzich een kunst opzich is, als je in een land als nederland écht alles om je heen kan verneuken. Het land waar van je wieg tot je graf alles geregeld word.

Hoorde dat er nog een man in de auto zat, dat die uitgestapt is en nog zoek is?
      Dat hij in het bezit was van een heel draaiboek van de koningin.
      Dat hij al vaker die dag weg gestuurd was.

Zijn wel veel filmpjes/fotos te zien. Maar lijkt me eerlijk gezegd al erg genoeg als bekenden van je daar liggen. Dat heel nederland (en de rest van de wereld, het was ook op CNN) de beelden van die persoon ziet, lijkt me ook geen fijne gedachte.

Vind het walgelijk dat zon man betere zorg krijgt, dan wat voor nederlander dan ook.

Comment

Mmm ik hoorde juist dat de passagier uit de auto geslingerd of gesprongen is maar daarbij meteen één van de gewonden is geworden en in het ziekenhuis ligt...

Hoe dan ook, vreselijk dit.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Niet te bevatten waarom iemand dit in zijn hoofd durft te halen. We zullen nog even af moeten wachten wat de motieven van de verdachte zijn. 'leven villen' vind ik wel erg kort door de bocht, maar ik ga er vanuit dat deze heer een rechtvaardige (judiciële) straf toekomt.

Geshockeerd van zijn daden en de gevolgen daarvan zijn we zeker !
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ben net twee uur wakker, maar hoorde het op het nieuws. Wat een achterlijke debiel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sterkte aan de familie van de overledenen.
              Kon die niet gewoon van een brug rijden. Waarom onschuldige mensen meenemen.
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Ik heb net vernomen dat de dader vanacht in het ziekenhuis is overleden. Zijn motief is nog steeds niet bekend...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

de dader is dood ja.

een diep trieste gebeurtenis.
                  heb op het museumplein 1min stilte gehouden en vond het heet goed dat iedereen daar ook aan mee deed.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Stond er met mijn neus boven op toen het gebeurde.................

Erg onwerkelijk..

Mijn vrouw werkt in het ziekenhuis in Apeldoorn en was toevallig op dat moment werkzaam op de eerste hulp.

Wist dus al vroeg hoe ernstig de situatie was.

Er zijn inmiddels 7 mensen overleden.

Dat z'n ontzetende RANDEBIEL zo veel ellende en pijn veroorzaakt heeft.

En ik had nog wel z'n zin in feest.

Zag een meisje van ong. 7 jr. onder de auto komen.

Tering...... maar goed dat ie dood is anders had ik m waarschijnlijk kapot gemaakt.....................................

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Jammer dat de dader dood is. Voor mijn gevoel komt hij er veel te makkelijk vanaf zo. Hij had berecht moeten worden en een zijn miezerige leven nog ellendiger moeten afmaken in de bak, waar ze hem lekker op zn bek zouden slaan. Mijn medeleven aan de familie van degenen die zijn overleden en van mensen die nog in levensgevaar verkeren.

Comment

ene kant goed dat hij dood is.. geen gezijk ben je er meteen vanaf.. anderszijds wat is het motief en het recht op gerechtigheid... eerste theorien kwamen alweer voorbij.. vriend : hij wilde wraak nemen op e beveiliging omdat hij ontslagen was oid..

maar het blijft triest.. had hem liever onder de bus door zien schuiven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X