vertel je verhaal hier, wat je had gehoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vertel je verhaal hier, wat je had gehoord

het gaat erom hier, wat je hebt te horen gekregen van iemand

bijv van je trainings maat je vrienden sportschoolhouder winkeleigenaars etc

ik was laast bij mijn maat in de winkel, sportvoeding etc

hij vertelde mij laast :

een kameraad van hem daar weer een vriend van

was aan het kuren geslagen

maar hij groeide maar niet en dat vond hij maar vreemd

dus zijn kameraad zegt tegen hem wat heb je dan

ik gebruik test-e en deca 500 mg test-e en deca 400 mg

hoelang ben je dan bezig z'n 5 weken

hoe eet je dan, ja normaal

hoe ziet je training eruit

training hoezo training

moet je erbij trainen dan

haha tog niet best dit heey dit is waargebeurd hoorde het vd week van me maat

wie heeft er nog meer z'n mooi verhaal
    Pain is temporary...pride is forever...

Hahaha, mooie. Heb er toevallig ook nog wel een, zeer recent zelfs.

Mijn pa kende iemand onder de naam Ed, en die liep nog wel eens zijn kroeg in en uit, niks mis mee. Op een dag komt die gozer dus weer binnen en allemaal mensen roepen "hey Willie!". Waarop mijn pa dus zegt dat hij zo niet heet, en Ed heet. Nee wordt hem uitgelegd, hij heet Willie.
    Dat zat zo. Die vent had een fetisj, zijnde in zijn kont geneukt worden. En in al zijn wijsheid had hij zijn vriendin hem laten uitwonen met een winterpeen. Die was dus afgebroken. Hij dus zijn maat gebeld, die met hem naar het ziekenhuis is gelopen (hoewel het dus meer een soort waggel-beweging was, gezien er een behoorlijk eind winterpeen in zijn reet zat). En die heeft de boel dus doorgebrieft aan zijn kroegmaatjes. En die hadden vervolgens de naam Willlie voor hem bedacht. Willie, van Willie Wortel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha ja ook leuk

grappig zoms wat voor verhalen je hoord zoms

Comment

Mmm sportschool verhalen...

Zeer recentelijk na mijn laatste set deadlifts... Paar meiden naar me toe: Weet je wel dat je daar breed van wordt? Je wilt toch niet op een vent lijken?

En wat langer geleden... Na de training in de kleedkamer... Komt een vrouw naar me toe: Mag ik je wat vragen? Ik zag je zo bezig met de training en je doet bijna alles met losse gewichten he? Dat kan toch alleen als je aan de anabolen zit?

En een verhaal van één van de trainers op de sportschool met wie ik te veel klets en waardoor mijn trainingen, als hij er is, altijd de mist in lopen. Hij speelt rugby in een vriendenteam en ze speelden laatst tegen een ander vriendenteam... Dat andere team bleken allemaal homo's te zijn (ze hadden voor de broodjes ook een peper en zoutstel mee in de vorm van piemels.... in delfts blauw)... Maar er speelde ook een vrouw mee... Die trainer moest dus die vrouw tackelen en ging er maar even voorzichtig in... Nou is die kerel echt een boom van een gast, dus 99 van de 100 vrouwen zouden waarschijnlijk meteen ter aarde gestort zijn, maar deze niet... Dus dan maar wat steviger erin... Pas met zijn tweeën kregen ze haar tegen de grond... Bleek het later een omgebouwde kerel te zijn....
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mij werd verteld om echt breed te woren moet je sochtents 1ste wat je moet doen 4 sets opdrukken van zoveel je kan
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Mmm sportschool verhalen...

Zeer recentelijk na mijn laatste set deadlifts... Paar meiden naar me toe: Weet je wel dat je daar breed van wordt? Je wilt toch niet op een vent lijken?

En wat langer geleden... Na de training in de kleedkamer... Komt een vrouw naar me toe: Mag ik je wat vragen? Ik zag je zo bezig met de training en je doet bijna alles met losse gewichten he? Dat kan toch alleen als je aan de anabolen zit?

En een verhaal van één van de trainers op de sportschool met wie ik te veel klets en waardoor mijn trainingen, als hij er is, altijd de mist in lopen. Hij speelt rugby in een vriendenteam en ze speelden laatst tegen een ander vriendenteam... Dat andere team bleken allemaal homo's te zijn (ze hadden voor de broodjes ook een peper en zoutstel mee in de vorm van piemels.... in delfts blauw)... Maar er speelde ook een vrouw mee... Die trainer moest dus die vrouw tackelen en ging er maar even voorzichtig in... Nou is die kerel echt een boom van een gast, dus 99 van de 100 vrouwen zouden waarschijnlijk meteen ter aarde gestort zijn, maar deze niet... Dus dan maar wat steviger erin... Pas met zijn tweeën kregen ze haar tegen de grond... Bleek het later een omgebouwde kerel te zijn....
            Hahaha zo loopt er in zwolle ook altijd zon half omgebouwde vent. Hij loopt altijd in een omajurk, maar ziet eruit als een man. Maar siliconen heeft die weer wel, net als schoenen van de bouw. Hij verteld dan eens in het jaar dat hij zwanger is, en dan gaat hij heel fanatiek babykleertjes halen. Na 3 maand vertelt hij dan iedereen dat hij een miskraam heeft gehad. Hij is toiletjuffrouw van beroep, maar dan doet hij beide toiletten en zit hij mooi in het midden. Ondertussen tilt hij/zij wel in zn eentje een wasmachine naar boven als je aan het verhuizen bent.

Comment

Laatst een heel serieus gesprek gehad met iemand in de sportschool over hoe serieus voeding is. "ja, ik ben zeer precies!" zegt ie tegen mij. "Ik neem elke dag een davitamon en ik neem niet meer zoeel mayonaise bij de friet en een snack minder. Tegen de zomer heb ik goeie buikspieren!"
              De beste man heeft armen zo dun als mijn polsen en een BF van 25%...
              Go figure.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Laatst een heel serieus gesprek gehad met iemand in de sportschool over hoe serieus voeding is. "ja, ik ben zeer precies!" zegt ie tegen mij. "Ik neem elke dag een davitamon en ik neem niet meer zoeel mayonaise bij de friet en een snack minder. Tegen de zomer heb ik goeie buikspieren!"
                Go figure.
                haha pietje precies

pinada haha leuk verhaal

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Go figure.
                  net voedingsschema dus
                  Calisthenics / Street workout

Comment

ik drink veel water dus ik hou veel vocht vast... mkay je gebruikt gewoon anabolen zak... nee drink nu 4 liter water per dag.. dan ga je veel meer vocht vasthouden..

Comment

Moet je er ook bij trainen dan? Ik ging echt stuk om deze Sorry, maar wat voor josti ben je dan zeg
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Moet je er ook bij trainen dan? Ik ging echt stuk om deze Sorry, maar wat voor josti ben je dan zeg
                        wat dacht je van mij toen hij mij dat vertelde

Comment

is inderdaad wel 1 voor in de quote van de week :P

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Hahaha, mooie. Heb er toevallig ook nog wel een, zeer recent zelfs.

Mijn pa kende iemand onder de naam Ed, en die liep nog wel eens zijn kroeg in en uit, niks mis mee. Op een dag komt die gozer dus weer binnen en allemaal mensen roepen "hey Willie!". Waarop mijn pa dus zegt dat hij zo niet heet, en Ed heet. Nee wordt hem uitgelegd, hij heet Willie.
                            Dat zat zo. Die vent had een fetisj, zijnde in zijn kont geneukt worden. En in al zijn wijsheid had hij zijn vriendin hem laten uitwonen met een winterpeen. Die was dus afgebroken. Hij dus zijn maat gebeld, die met hem naar het ziekenhuis is gelopen (hoewel het dus meer een soort waggel-beweging was, gezien er een behoorlijk eind winterpeen in zijn reet zat). En die heeft de boel dus doorgebrieft aan zijn kroegmaatjes. En die hadden vervolgens de naam Willlie voor hem bedacht. Willie, van Willie Wortel.

Zie je nou wel dat je dat soort dingen niet moet doen met dingen die af kunnen breken
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X