Soms wel, soms niet...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soms wel, soms niet...

Hebben jullie dit ook?
    Sommige dagen heb ik het gevoel dat ik maar net ietsje meer ben dan een gemiddeld persoon.(wat gespierdheid betreft dan...)
    Andere dagen voel ik me super en als ik voor de spiegel sta,  denk ik ; er mogen er veel langs komen staan.
    Mischien een typisch bodybuilder kwaaltje?

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Is misschien meer menselijk kwaaltje...

Je kan ook nooit altijd tevreden zijn met je lichaam...

Comment

Kan ook zijn hoor.

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Denk dat niemand helemaal tevreden is met zen lichaam. En bb dat nog net effies vaker hebben terwijl ze er meestal juist al beter uitzien
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

martijn ik heb precies hetzelfde als jou. Soms heb ik van die dagen, kijk ik in de spiegel, hang er een beetje slap bij. En dan denk ik er is nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeelle weg te gaan. Maar heb ook van die dagen dat ik iemand zie die ik een tijd niet gezien hebben en die vragen dan meestal of ik train en alles, dat ik goed vooruit ga etc. Das goed voor je ego! En hoe gek het ook is dat weerspiegelt op de spiegel

Ik heb het ook met mn uiterlijk op zich. Soms van die dagen dat ik me niet knap vind. En soms van die dagen dat ik denk dat ik er goed uit zie.
          Maar dit heeft volgens mij iedereen wel is. Meer psychologsch dan dat je in werkelijkheid lelijk of niet breedt bent geworden.
          I live to end the game

Comment

hebik ook hoor.
            jammer is wel dat de ene spiegel zo gewoontjes lijkt, en in de andere lijk je coleman wel. (vooral die in de sportschool haha).

doe je niks aan verder. accepteer het maar en geniet van de momenten dat je jezelf wel super vindt.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb het ook,ik denk dat bb dat helemaal erg hebben omdat die constant met hun lichaam bezig zijn.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Oef... gelukkig ben ik nie alleen dan

Comment

Nee we zijn gelukkig met z'n allen ontevreden.

Comment

one big unhappy family  

zo erg is het ook weer niet, ben op het moment best tevreden  

edit : oeps was ff vergeten dat ik op bruce zijn pc zat
                    dit is dus een reactie van jack

Comment

Herken het ook..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idem dito hier!!!

Ik zou zo'n spiegel willen zoals bij ons in de gym : als ik daarvoor sta(valt niet zo dikwijls voor want altijd wel volk in de kleedkamer), kan ik soms moeilijk geloven dat ik dat ben.

En als ik dan thuis in de spiegel kijk (elke dag een tiental keer zo) dan is het van : pffffff

Heb al eens gedacht van 2 maand niet in een spiegel te kijken en daarna terug maar dat lukt me niet. Verslaafd aan men spiegelbeeld kan geen spiegel passeren zonder eens te kijken...
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Aghran @ Okt. 12 2003,17:54)]idem dito hier!!!

Ik zou zo'n spiegel willen zoals bij ons in de gym : als ik daarvoor sta(valt niet zo dikwijls voor want altijd wel volk in de kleedkamer), kan ik soms moeilijk geloven dat ik dat ben.

En als ik dan thuis in de spiegel kijk (elke dag een tiental keer zo) dan is het van : pffffff

Heb al eens gedacht van 2 maand niet in een spiegel te kijken en daarna terug maar dat lukt me niet. Verslaafd aan men spiegelbeeld       kan geen spiegel passeren zonder eens te kijken...
                          IJDELTUIT

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Okt. 09 2003,19:23)]one big unhappy family  

zo erg is het ook weer niet, ben op het moment best tevreden  

edit : oeps was ff vergeten dat ik op bruce zijn pc zat  
                            dit is dus een reactie van jack
                            waar ik nu pas achter kom. getver. ik dacht dat ik geheugenverlies had. hahahaha. kon me niet herinneren dat ik dat er op gezet had. was al naar de datum aan het kijken of het van vorig jaar was ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X