Gevoel en verstand...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jong ben ik gelukkig nog ja. Maar ja ben nu vrijgezel en dat heeft zo zn voordelen. Denk dat ik vaak alleen maar soms negatieve dingen hoor die misschien ook neit vaak voorkomen. Ik ben ook altijd zo'n persoon waarbij iets gebeurd wat niet vaak gebeurd.
    Je hoort vaak dat ze zeggen wat een goed stel, etc. etc. gelukkig getrouwd kinderen en dan gaan ze scheiden of de 1 gaat vreemd. Dan denk ik zoiets zal mij maar net overkomen. En of ik zo moet denken of niet. Die kans is er.

Maar wat jullie zeggen, zeggen ook anderen tegen mij. Denk de enige manier om erachter te komen is weer een vriendin te nemen. Er komt een dag...
    I live to end the game

Comment

Ik denk dat je in de relatie toch het meeste moet vertrouwen op je gevoel.

Wat ik allemaal heb meegemaakt met m'n vriendin willen jullie niet weten.Wij hadden echt vaak ruzie tot janken aan toe.ja mannen janken ook hoe stoer en groot ze ook zijn.Het maakte niet uit waar we waren of het nu op straat of in een vol café was.Het was heftig en ook over stomme dingen.
      Het is dus ook meerder malen uit geweest ook kort maar ook lang.Als je dan bij de 4e keer wilt beginnen zegt je verstand ook van niet doen het gaat toch niet,maar je gevoel wilt wel.
      Ben blij dat ik toen naar mijn gevoel heb geluisterd.
      Woon nu samen en ben gelukkig.
      Hebben ook nooit meer ruzie,hoor alleen af en toe gemopper dat ik te lang achter internet zit.

Hoe zou dat nu komen hé

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

uiteraard moet je ff je draai bij elkaar vinden. maarre... wat adonis denkt heb ik OOIT (in vorig eeuw ergens) ook weleen tijdje gehad. en dat heb puur te maken met te weinig zelfvertrouwen. Niemand kan immers een relatie beginne als iedereen zo denkt. dat is negatief denken. ik ken je hele achtergrond natuurlijk niet en missh. leef je wel in zo'n wereldje. ik was es 3 mnd. in amerika en ALLE mensen, niemand uitgezonderd, was gescheiden en/ of opnieuw getrouwd. wat ik uit je verhaal kan opmaken is wel dat je erg in de drek heb gezeten dat je verkering uitging. grrr. lijk wel een psycholoog. we maken er nog een sectie bij. relatieproblemen en sex ofzo. dan zit heel nederland en belgie hier bij elkaar. euh... nou ja, je moet het toch zelf doen, maar ga niet ervan uit dat het eerste meisje meteen the one is. dat komt vanzelf.

he, miss S. en Mr. C> toppie dat jullie eindelijk es met mij eens zijn. vooral jij mr. c.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bruce jij begrijpt het helemaal. Vanaf nu positief denken en als een konijn te werk gaan (die beesten hebben het toch makkelijk)
          Ben trouwens helemaal voor die nieuwe sectie, moet jij wel de nieuwe moderator worden uiteraard.
          I live to end the game

Comment

Zwaar onderwerp ze mensen, ik kan hier kort en krachtig in zijn. Niemand is gemaakt om alleen te zijn

stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Adonis @ Okt. 22 2003,23:46)]Bruce jij begrijpt het helemaal. Vanaf nu positief denken en als een konijn te werk gaan (die beesten hebben het toch makkelijk)
              Ben trouwens helemaal voor die nieuwe sectie, moet jij wel de nieuwe moderator worden uiteraard.
              yeah yeah. whats up, doc's.
              light weight babe..

ziep ziep...

hm, missch dan geen mod. ben zelf niet helemaal zuiver.

maaarreee... you see, brucie is niet (altijd) dom.

Comment

Groot verschil tussen af en toe "dom" doen en dom zijn..
                Bij het dom doen val je door de mand wat weer een compliment is natuurlijk..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoe men het ook bekijkt op het gevoel afgaan of op het verstand, uiteindelijk maakt iedereen wel eens de foute keuze.

But life must go on.
                  You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Heb al meerdere foute keuzes gemaakt zowel op gevoel als met verstand..

Zullen er ook vast nog wel wat volgen daar ben je tenslotte mens voor. Zullen alleen nooit meer hele grote fouten zijn hoop ik..

Greets...

Comment

een voordeel: je kan vooraf een ieder zn advies vragen op bodynet. hahahahahaahaha

Comment

Greets...

Comment

man ik zit momenteel maximaal in de knoop

heb een vriendin maar iemand anders ontmoet die is ook gek op mij maar heeft een vriend die haar bedreigd en ze durf het niet met hem uit te maken omdat hij dingen zegt als
                          ik stamp je kop in elkaar
                          ze vinden je terug in de greppel

ikvind het moeilijk om hier mee om te gaan maar ben wel helemaal weg van er

misschien hebben julie er ervaring mee
                          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Vind dat ze hem dan zeker moet laten vallen,een vrouw slaan vind ik zwak.Als ze hem niet graag meer ziet zal ze het toch eens moeten uitmaken,of heel haar leven ongelukkig bij hem blijven.
                            Greets en sterkte.
                            1.74m,80kg,11%vet

Comment

geen ervaring mee. maar het lijkt me duidelijk dat ze NIET de rest van dr leven ongelukkig met hem moet blijven.
                              en dat in elkaar stampen.... jah... ik ken de man niet. veel mensen dreigen zo en beginnen te janken als het zover is. maar missch. is hij serieus. en idd. je leest wel es in kranten dat er ook acties ondernomen worden door zulke gasten.

vraag het es bij de politie, ofzo. ==> als hij haar nu al mishandeld, kan je dat ook zeggen.

heeft ze geen familie, die haar opneemt/ beschermd/ evt. bij hem weghaalt?

dit is wat je noemt een drek situatie

euh.... ik ken haar natuurlijk niet, maar er zijn ook vrouwen die zo'n verhaaltje ophangen met duistere redenen. aandacht, interessant doen, eigenlijk niet weg willen bij zo'n gast.... zal wel niet, maar wo uik toch ff kwijt.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (dirkster @ Okt. 25 2003,01:00)]man ik zit momenteel maximaal in de knoop

heb een vriendin maar iemand anders ontmoet die is ook gek op mij maar heeft een vriend die haar bedreigd en ze durf het niet met hem uit te maken omdat hij dingen zegt als
                                ik stamp je kop in elkaar
                                ze vinden je terug in de greppel

ikvind het moeilijk om hier mee om te gaan maar ben wel helemaal weg van er

misschien hebben julie er ervaring mee
                                Vind het moeilijk om hier veel zinnigs over te zeggen zonder de personen te kennen en dus te weten hoeveel er waar en gemeend van is...

Maar begrijp ik hier uit dat jij nog wel gewoon bij je eigen vriendin bent?
                                Het komt namelijk over alsof je pas bij je vriendin weg wilt gaan als dat andere vrouwtje daadwerkelijk bij haar vriend weg wil of kan gaan, alsof je die knoop pas door wilt hakken zodra je zeker bent dat je wel met die ander verder kunt.
                                Daar wordt ik eerlijk gezegd niet vrolijk van, als het niet goed gaat moet je gewoon kappen los van eventuele vervanging.  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X