Andere discussie site's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Andere discussie site's

Heb afgelopen nacht wat rond gesurfd op andere discussie site's over BB en anabolen.
    Wordt daar belachelijk gedaan joh, men doet niets anders dan reclame maken over verkoop en de ene brreekt de andere af tot in de grond.
    Nee, geef mij maar bodynet, hier wordt teminste op een volwassen manier gediscusieerd.  

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Thanks voor het compliment..

Er zijn meer goede site`s, die van Perry om er maar eens één te noemen, maar dit is voor mij de beste. Staat volledig los van moderator zijn overigens. De manier van discussieren hier is met respect en daar wil het wel eens aan mankeren op andere site`s.
    Ook hebben we hier een leuke verdeling in voeding, training en AS "experts".

Met de komst van 3xl is de trainings expertise ook op een hoog niveau gekomen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dit is het enigste forum dat ik ken. Maar zo te horen hoef ik niet te zoeken naar anderen
      I live to end the game

Comment

Waarom zou je..

Greets...

Comment

Het is hier gewoon top en er wordt hier op een leuke manier met elkaar gediscussieerd...

Comment

O ja ? ? ?

As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Meestal wel toch?

En dat van Perry is ook erg leuk.

Comment

Welke site is dat dan van Perry?
                Is dat "dutchbodybuilding"?

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Dat viel mij ook al op dat er hier normaal tegen elkaar gepraat word, je kan hier tenminste iets vragen zonder compleet afgebrand te worden... Ook al een hoop gelezen op andere site's maar daar word je op een hoop gebieden niet veel wijzer van behalve dat je belaagd word door "dealers" die elkaar op alle gebieden tegenspreken groeten Red
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Meten bannen die zgn dealers...

Nooit iets van aannemen gaat alleen maar om geld verdienen en wat ze jou daarvoor geven interesseerd ze geen ***.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Martijn @ Okt. 22 2003,01:12)]Welke site is dat dan van Perry?
                      Is dat "dutchbodybuilding"?

http://forum.body-fitness.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X