Originally posted by cojones
View Post
Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit
Collapse
X
-
-
Beste mensen, Wat ik steeds hoor is marokkanen en ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat er inderdaad jongeren van marokkaanse afkomst zijn die niet het juiste gedrag vertonen, sterker nog ik verafschuw hun gedrag tegenover hun ouders, ouderen en anderen. Het is zeker niet het gedrag die een moslim behoort te hebben. Er wordt ons verteld in meerdere overleveringen van de profeet Mohammed (vrede zij met hem) en zelfs letterlijk in de koran over het juiste gedrag van de gelovigen.
Waar mensen steeds de fout in gaan, is dat ze denken dat de Marokkanen de islaam vertegenwoordigen. Tot mijn grote spijt is dat niet altijd zo. Marokko is een land met een grens. De Islam is een religie zonder grenzen( het maakt niet uit wat je bent of wat je kleur is moslim worden of zijn kan iedereen.) Dus stop met generaliseren van marokkanen en moslims. Ongetwijfeld zijn er ook criminelen van andere afkomst. Hetzij heel duidelijk in de maatschappij, hetzij meer undercover.
De islam is een religie die alle vragen beantwoord en de weg duidelijk laat zien. De islam is zeker geen barbaars geloof wat velen jullie willen wijs maken, maar het is een geloof van orde, respect, een geloof die de mensheid heeft gered van het slaaf zijn van mensen naar het aanbidden en dienen van de Schepper van de mensen.
Ik raad jullie aan om de ware Islam te onderzoeken, Koran te lezen, zodat jullie meer rust in jullie hart zullen krijgen.
WWW.al-ummah.nl
Comment
-
Originally posted by mohamed View PostIk raad jullie aan om de ware Islam te onderzoeken, Koran te lezen, zodat jullie meer rust in jullie hart zullen krijgen.
zo zit het niet in elkaar
Zie ff de relatie tussen Koran en Rust in de hart niet
Laat iedereen lekker zelf geloven wat men wil dus niet Expliciet Islam
Ik kies zelf wel.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostKijk naar de misdaadscijfers, het is geen onzin wat we vertellen. Marokkaanse jongeren worden eerder crimineel. En ja, er word nu heel veel gebruik gemaakt van het stereotype Marokkaan, dat is ook niet ok. Maar er moet wel iets gedaan worden aan de hoge criminaliteit onder Marokannen en andere allochtonen. ( en ja, tegen de criminaliteit in het algemeen ook )
Comment
-
@ mohamed, ik heb niks tegen moslims en ik zeg ook niet dat alle moslims voor problemen zorgen. Ik heb het over Marokkanen en allerlei andere buitenlanders die crimineel worden. ( en dus ook niet over mensen zoals jou, ga er tenminsten van uit, dat je je normaal gedraagd )
Ik ben echt geen racist, ook al denkt iedereen dat hier.
Alle allochtonen die zich gedragen, mogen van mij blijven en heb er totaal geen last van. Ik twijfel niet aan de islam, dankzij de media is het hele terrorisme gigantisch opgeblazen en overdreven weer gegeven. Ja helaas speelt dat bij veel mensen een rol, als ze over buitenlanders oordelen, bij mij niet. Ik beweer geen dingen die niet waar zijn en scheer ook niet iedereen over een kam.
Het "ik ben gast en misdraag me, dus moet weg principe" lijkt me een normale gedachte en heeft niks met ras of herkomst te maken.
Het Nederland is vol, heeft niks met racisme te maken, als het kon, zou ik echt wel de mensen die het echt verdienen ( dus die niet crimineel gaan worden ) toelaten. Alleen kost het miljoenen en miljoenen aan euros, die Nederland gewoon niet heeft en Nederland echt schade toedient.
Dit is trouwens precies wat ik bedoelde, ik probeer mijn standpunt uit te leggen, maar word meteen afgestempeld als racist.
Hoop dat het nu wat duidelijker word, anders geef ik het op.
EDIT: Racisme is inderdaad een groot probleem in de wereld, maar wat doe je er aan, zelfs over Nederlanders zouden er wel stereotypen zijn. Droevige waarheid
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Post@ mohamed, ik heb niks tegen moslims en ik zeg ook niet dat alle moslims voor problemen zorgen. Ik heb het over Marokkanen en allerlei andere buitenlanders die crimineel worden. ( en dus ook niet over mensen zoals jou, ga er tenminsten van uit, dat je je normaal gedraagd )
Ik ben echt geen racist, ook al denkt iedereen dat hier.
Alle allochtonen die zich gedragen, mogen van mij blijven en heb er totaal geen last van. Ik twijfel niet aan de islam, dankzij de media is het hele terrorisme gigantisch opgeblazen en overdreven weer gegeven. Ja helaas speelt dat bij veel mensen een rol, als ze over buitenlanders oordelen, bij mij niet. Ik beweer geen dingen die niet waar zijn en scheer ook niet iedereen over een kam.
Het "ik ben gast en misdraag me, dus moet weg principe" lijkt me een normale gedachte en heeft niks met ras of herkomst te maken.
Het Nederland is vol, heeft niks met racisme te maken, als het kon, zou ik echt wel de mensen die het echt verdienen ( dus die niet crimineel gaan worden ) toelaten. Alleen kost het miljoenen en miljoenen aan euros, die Nederland gewoon niet heeft en Nederland echt schade toedient.
Dit is trouwens precies wat ik bedoelde, ik probeer mijn standpunt uit te leggen, maar word meteen afgestempeld als racist.
Hoop dat het nu wat duidelijker word, anders geef ik het op.
EDIT: Racisme is inderdaad een groot probleem in de wereld, maar wat doe je er aan, zelfs over Nederlanders zouden er wel stereotypen zijn. Droevige waarheid
ik ben zelf semi allochtoon en ik zie dit dus helemaal niet als racisme, het is toch typisch dat wanneer er uitspraken worden gedaan naar probleem Marokkanen toe , je gelijk uitgemaakt word voor een racist.
En de gene die die uitspraken doen, zijn vaak allochtonen.
Ik geloof dat ze de link niet kunnen leggen, tussen probleem Marokkanen en racisme.
En dan elke keer weer het Moslim geloof erbij halen, snap ik ook niet.
Dat heeft helemaal niks met dit probleem te maken!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Ik ben het wel met mohammed eens. Stukjes van de koran lezen en je verdiepen in de islam kan geen kwaad. Je wordt er sowieso niet dommer van en misschien steek je er wat van op. Als je ergens zo afkeurend over praat, is het verstandig om ook te weten waar je over praatYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostGast, ik heb me nooit achter een argument verschuilt, dat men me uitmaakt voor racist? Ik snap je gewoon niet en dan ga je opeens over Arbeidsmarkt praten.
Iemand maakte me uit voor racist, maar nooit heb ik me achter een argument verschuilt, dat iemand me voor racist uitmaakt ( wat dat ook mag betekenen )Originally posted by Misterfit View PostIk ben echt geen racist, ook al denkt iedereen dat hier.
Heb je last van gewetensbezwaren?
Originally posted by Ashley View PostIk denk dat je het beter op kan geven, want je hebt hetzelfde al 5 x uitgelegd en toch word je bestempeld als een racist.
ik ben zelf semi allochtoon en ik zie dit dus helemaal niet als racisme, het is toch typisch dat wanneer er uitspraken worden gedaan naar probleem Marokkanen toe , je gelijk uitgemaakt word voor een racist.
En de gene die die uitspraken doen, zijn vaak allochtonen.
Ik geloof dat ze de link niet kunnen leggen, tussen probleem Marokkanen en racisme.
En dan elke keer weer het Moslim geloof erbij halen, snap ik ook niet.
Dat heeft helemaal niks met dit probleem te maken!
Je ongezouten mening geven maakt niet dat je je nergens schuldig aan maakt
(goed opletten ik beschuldig hier niemand van racist)
Geert Wilders denkt ook dat je mening geven een absoluut iets is▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by anouk22 View PostMijn ervaring is trouwens wel dat Polen snel Nederlands/Engels leren en dit na een tijd vrijwel accentloos kunnen praten.Uiteraard zitten er ook wel een paar ettertjes tussen,maar ik heb ze ervaren als harde werkers en zeer gastvrij.
Originally posted by anouk22 View PostIk denk dat je wat snel in de verdediging schiet .Dat zie ik vaak bij 'allochtonen',reageren altijd heel fel en kunnen er vaak niet rustig over discussieren.
Ik ben zelf van Aziatische afkomst,maar ook mijn 'soortgenoten' integreren niet goed.Ze kleven vaak samen,praten slecht tot helemaal geen Nederlands.Alleen daar hoor je minder over,hoogst waarschijnlijk omdat ze dus best een afgesloten leven leiden.
Mensen hoeven niet te integreren zo lang ze het land en de al aanwezige mensen en regels maar respecteren.
Overigens wat een supertopic dit.
@ Cojones
Jij zegt dat we onderscheid maken tussen hoe we Marokkanen behandelen en Nederlanders als we de Marokkanen eruit zouden trappen.
Daar heb je volkomen gelijk in.
Echter, de meeste Marokkanen hebben ook nog een Marokkaans paspoort. En zijn dus ook gewoon nog Marokkaan, en geen Nederlander, en het vernietigen van het Nederlanderschap is dan echt zo onredelijk niet. Laat staan racistisch.
Als je gelijk behandeld wilt worden als de rest, moet je wel eerst gelijk zijn aan de rest. En met een dubbele nationaliteit ben je dat niet.
@ Bruce
Bro, ik heb me bescheurd. U krijgt een berg kudo's, werelds. Iets met een kop en een spijker.
@ MisterFit
Respect voor je geduld en kwalitatief goede posts. Goede punten.
@ Onderhandelen
Het is jammer dat jij er nog altijd als de kippen bij bent om de kansarme allochtoontjes een hand boven het hoofd te houden als er harde feiten op tafel komen t.a.v. hun gedrag.
Het zou je juist moeten treffen als schrijnend, dat al die kutjongeren ons zo verpesten, dat we zelfs aparte regelingen voor hun overwegen. Ik heb nog nooit gehoord dat er autochtonen ambulancepersoneel in elkaar sloeg, als ze iemand gingen redden. Heb nog nooit gehoord dat een groep autochtonen de brandweer met stenen bekogeld als ze een brand aan het blussen zijn. Mag de eerste zaak nog meemaken dat buschauffeurs in het gezicht worden gespuugd, of in elkaar worden geslagen door een autochtoon, om onbekende redenen. Laat staan als we dan ook nog even de leeftijd erbij betrekken.
Grote vriend, dat alles wijten aan een "gebrek aan kansen" of "discriminatie", is niet een brug te ver, het zijn er wel tien te ver. Dit gaat verder dan dat. In Nederland hebben we zat mensen die onder de armoede grens leven, en het toch niet op een stelen zetten. Of toch van de straat blijven en geen rotzooi trappen. We hebben zat mensen die wellicht niet de verdiende kansen kregen, zonder dat ze daarbij tranen met tuiten gaan janken over "discriminatie", terwijl er godverdomme vanuit de politiek zelfs positieve discriminatie wordt gevoerd.
De enige reden dat wij het discriminatie vinden, is omdat die klootzakken een ander kleurtje of geloof hebben. Als het Nederlanders waren geweest hadden ze gewoon beter hun best moeten doen en niet zo moeten zeiken.
Die mensen worden niet gediscrimineerd op basis van hun huidskleur, ze doen alleen niet goed genoeg hun best, worden afgewezen en schuiven dat vanwege hun andere kleurtje of overtuiging op racisme. Dat is heel wat anders.
En ze doen er geen fuck aan. Wij slikken het, knikken ja, bukken en slikken. Wanneer heb je voor het laatst een Marokkaan gezien die een ander aansprak op zijn gedrag? Wanneer heb je enig initiatief gezien om dingen anders te gaan doen? Ik nog nooit. Sterker nog, ik heb slechts een keer gehoord dat zelfs de Marokkaanse gemeenschap het gedrag van sommigen veroordeelde. Een keer. Over al die incidenten. En zelfs dan komt er niks concreets uit. Nee, dat is geen racisme, dat is luiheid. En wegens mijn liberale inborst, iedereen mag lui zijn. Sterker nog, iedereen mag zich de godganse dag scheelvreten aan chips gekocht bij de benzinepomp en lekker Tell-Sell kijken. Wat ze echter niet mogen, en dat snap ik niet aan jou, is hun hand openhouden en janken over racisme als ze geen fuck doen en een uitkering aanvragen.
Onder leiding van onze grote justitiële roerganger Ballin is het zelfs zo erg dat hij "zich sterk maakt" voor een gesprek met de koning van Marokko dat ook samengestelde namen mogelijk moeten zijn. Jan-Ali moet kunnen vindt Ballin. In plaats van dat hij het gewoon verboden stelt dat een buitenlandse mongool eisen stelt aan de naamgeving in Nederland, gaat hij op de knietjes. En jij denkt dan niet dat wij genoeg begrip tonen? We tonen veel teveel begrip. Het enige land dat nog dieper bukt voor deze terreur is Engeland.
Overigens, je kunt wel heel fijn stellen dat harder straffen geen zin heeft, en daar de doodstraf bijhalen, maar de doodstraf invoeren of afschaffen is wat anders dan iemand een jaartje extra laten brommen. En dan nog: je kunt zien dat dit niet werkt. Het enige wat stom is in het geval dat iets niet werkt, is niets veranderen. Dus dat jij dat voorstaat is gewoon je kop in het zand steken.
Addendum:
@ Bilo
Jij zegt dat je haat niet met haat kunt bestrijden. Deze stelling berust op twee punten:
1) Wij haten de bevolkingsgroep in kwestie
2) Wij proberen deze te bestrijden met haat.
Ik kan je echter vertellen dat zowel de premisse major, als de premisse minor fout zijn, en hiermee je conclusie ook van tafel kan.
Wij dragen straffe oplossingen aan voor een groeiend probleem, dat met de huidige strategieën (doodknuffelen en cavia's kammen op de kinderboerderij) niet wordt bestreden. Daar heeft haat niks mee van doen, dat is een eenvoudige constatering.
Enjoy.Last edited by GeneralIx; 07-06-2009, 22:27."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOverigens, je kunt wel heel fijn stellen dat harder straffen geen zin heeft, en daar de doodstraf bijhalen, maar de doodstraf invoeren of afschaffen is wat anders dan iemand een jaartje extra laten brommen. En dan nog: je kunt zien dat dit niet werkt. Het enige wat stom is in het geval dat iets niet werkt, is niets veranderen. Dus dat jij dat voorstaat is gewoon je kop in het zand steken.
Zodra men klaar is met dat jaartje extra brommen gebeurt precies het zelfde.
Waarom zou men dat gene wat je buurman heeft afpakken als jij het ook hebt?
exactly sociaal economische gelijkheid, dus geen Geert Wilders of rechts.
Originally posted by GeneralIx View PostSterker nog, ik heb slechts een keer gehoord dat zelfs de Marokkaanse gemeenschap het gedrag van sommigen veroordeelde. Een keer. Over al die incidenten.
Originally posted by GeneralIx View Postis hun hand openhouden en janken over racisme als ze geen fuck doen en een uitkering aanvragen.
Zowel bij vrouwen als bij homo's
Als je niet aan een Job kan komen ga je een uitkering aanvragen, klaar punt.
Aangezien Allochtonen wat meer gediscrimineerd worden is het niet meer dan logisch dat die meer/ vaker een uitkering aanvragen.
Logische oorzaak gevolg trekking, is niet zo heel complex igg geen rocket science
Originally posted by GeneralIx View PostDie mensen worden niet gediscrimineerd op basis van hun huidskleur, ze doen alleen niet goed genoeg hun best, worden afgewezen en schuiven dat vanwege hun andere kleurtje of overtuiging op racisme. Dat is heel wat anders.
Je bent de feiten aan het ontkennen, aan de andere kant, iets wat je nooit meemaakt kan je ook niet weten.
Maar goed er is een dik rapport die vast stelt dat discriminatie een feit is, het bestaat gewoon.
Ben voor niemand een handje boven hun hooft aan het houden m8
Mensen die zich schuldig maken aan welk crimineel feit, moeten terecht staan voor hun daden, klaar punt ongeacht hun huidskleur, ras of geloofsovertuiging.
Volgens mij gebeurt dat al......of wou je dat ook ontkennen?Last edited by onderhandelen; 07-06-2009, 23:03.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
je kunt wel zeggen dat marokkanen met een dubbele nationaliteit niet gelijk zijn, voor de wet zijn ze dat wel....en er zijn genoeg die alleen een marokkaans paspoort hebben.....
kerel general je spreekt te veel vanuit je eigen ervaringen en representeert dit voor de hele groep.....media helpt hier ook aan mee.....
heeft een marokkaan iets gedaan, staat er met dikke koppen in de krant marokkaan doet dit of dat....heeft een autochtoon iets gedaan wordt het niet eens vermeld in het krant omdat het geen groot nieuws is.....mensen intersseert het niet en vinden zulke dingen geen groot nieuws, zo is het nu eenmaal....
je kunt wel doen alsof er geen discriminatie is in nl, maar dat is er wel, en als je een blanke huidskleur hebt is dat ook moeilijk te begrijpen omdat je dat zelf nooit meemaakt.....
aantal jaren geleden was er een filmpje op internet, van een man die een vrouw achterna zat en met een mes was aan het steken, volgens mij waren het de marokkanen die als eerste ingrepen en de man van de vrouw af proberen te trappen.......
indonesische man van 65 jaar in elkaar geslagen door autochtonen van 23 jaar omdat hij bij hen op een bankje kwam zitten op het treinstation.....ik kan ook genoeg voorbeelden opnoemen van gebeurtenissen van autochtonen die niet door de beugel kunnen en waar je van versteld staaat.....maar het zijn allemaal incidenten en niet representatief voor de hele groep.....
Comment
-
Originally posted by cojones View Postje kunt wel doen alsof er geen discriminatie is in nl, maar dat is er wel, en als je een blanke huidskleur hebt is dat ook moeilijk te begrijpen omdat je dat zelf nooit meemaakt.....
Dagelijks wordt ik gediscrimineerd.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment