wat voor werk of opleiding doe je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duitse taal en cultuur in Nijmegen. ( WO )
    Heb op het moment geen werk!

EDIT: De eerste post mag weg, het editen is niet helemaal goed verlopen.

Comment

Werk:
      Alpha Muscles - AlphaMuscles
      Dayworker voor S.Y. Passe Partout
      Jachtwerf Jan Loopik
      Dayworker voor GBS Global Boat Shipping

Opleiding:
      start 1 september met Levensmiddelentechnologie WU of Bio-engieurswetenschappen in BE.
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
        Wat denk jezelf ?Ik had het over full time .Als je een bepaalde naam hebt dan je er inderdaad een vette boterham mee verdienen...maar in de plaatselijke discotheek lijkt me dat toch erg tegen vallen.

En dan hangt het er nog vanaf in wat voor genre/scene je draait.Vergis je ook niet in de onkosten die ze hebben in de aanschaf van apparatuur etc.
        I dunno anouk enige wat ik weet is dat er goed geld mee te verdienen valt.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Opleiding: Management, Economie en Recht in Ede
          Werk: Verkoper in een dierenwinkel
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Werk: Frietoloog
            Opleiding:Kok

Wil opzich best wat anders maar weet nogsteeds nie wat ik wil... dus blijf maar werken waar ik het nogsteeds erg naar men zin heb.

Comment

Opleidingen (afgerond): medisch technische informatica en science and product management
              Werk: kennis analist
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Opleiding: Sport & Bewegen Hilversum
                Werk: Bart Smit :P

Comment

Dierenasiel; knap zoveel mogelijk de (zwaar) verpeste honden op.
                  Als ik met me huidige cursussen klaar ben, wil ik richting zorgdier. Vind het heel indrukwekkend hoe een dier ineens wel door kan dringen bij een dementerend persoon of een kindje met autisme. Maargoed, dat is pas over 2 jaar.

Comment

leidingegevende functie bij het grootste drinkwaterbedrijf van Nederland, ik volg nog een Bachelor Management studie ernaast.
                    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Opleiding persoons beveiliging dkdb

werk me opleiding

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Vind het heel indrukwekkend hoe een dier ineens wel door kan dringen bij een dementerend persoon of een kindje met autisme. Maargoed, dat is pas over 2 jaar.
                        Dat zijn inderdaad wel heel bijzondere dingen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                          leidingegevende functie bij het grootste drinkwaterbedrijf van Nederland, ik volg nog een Bachelor Management studie ernaast.
                          Na aper

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Als ik met me huidige cursussen klaar ben, wil ik richting zorgdier. Vind het heel indrukwekkend hoe een dier ineens wel door kan dringen bij een dementerend persoon of een kindje met autisme. Maargoed, dat is pas over 2 jaar.

Klopt, jammer dat veel mensen het niet zien, maar een dier is eigenlijk toffer dan een mens. Een trouwere vriend vind je niet als bijvoorbeeld een hond. En wat jij zegt (nog niet van gehoord) is dan inderdaad helemaal bizar.
                            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

klasse

ikzelf opleiding broekvegen gedaan in men jonge jaren en nu distributie verantwoordelijke/ordepikker/magazijnier

leuke job met redelijk wat afwisseling zowel zwaar werk als bureauwerk maar dit laatste in mindere mate (uurtje soms 2 per dag)
                              No means Try Again

Comment

European and International taxation( ) te Tilburg en Leuven (European Tax College), daarvoor enkele andere reguliere masters in Tilburg.

Parttime werkzaam als fiscalist bij KPMG Meijburg & Co.
                                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X