Een kleine update.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een kleine update.

Ik wil bij deze even een kleine update plaatsen, heb wel geen foto's.

Ben nu lid sinds juni, en de meesten weten waar ik vroeger mee bezig ben geweest.

Ik ben nog iedere dag bezig met te trainen, ook al gaat het niet vlug, ik ben blij ermee bezig te zijn.

Wat ik sindsdien ook veel meer interesse heb gekregen is voor voeding, supplementen, enz. Ik vind het tof ermee bezig te zijn en er zoveel mogelijk over te leren, want het is complex maar toch interessant.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor alle adviezen.

Ik wil mij hiermee niet tot heilige verklaren, want ook ik heb mijn gebreken en fouten, maar daar kan ik maar uit leren.

So everybody thanks.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Hoe zijn je stats inmiddels Darren, ben je al redelijk aan het opbouwen?
    Dat sneller niet altijd beter is weet je toch hopelijk inmiddels wel hè...  

Bezig zijn met voeding ed is hartstikke goed natuurlijk, dit is immers het belangrijkste binnen onze sport!  

Comment

Lijkt wel een afscheidsrede...

Hele goede interesse natuurlijk die je hebt opgepikt
      Ben ook benieuwd hoe je stats nu zijn, dat het niet snel meer gaat is logisch maar zoals Shannasse al aangaf is sneller niet altijd beter..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd lijkt wel een afscheidsrede....

Denk wel dat iedereen hier blij is als hij/zij naar de sportschool kan gaan , is tenslotte onze hobby (voor sommige hun leven).
        stil growing

Comment

Yep, its a drug man...
          KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Een afscheidsrede is het niet. (al lijkt het er misschien wel wat op).

Ik ben er, en blijf er.
            You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X