gespierste kleuter ooit !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by little View Post
    En je houdt er nog een fysiek aan over waar je U tegen zegt.
    Niet om die hele groei-discussie nog een keer aan te zwengelen, maar Youri van Gelder is niet langer dan 1m61. Desondanks een imposant bovenlijf.

Comment

Die lengte had hij waarschijnlijk ook gehad als hij niet was gaan turnen.
      Je hebt nou eenmaal grote mensen en kleine mensen.

beetje een raar argument
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Emagix View Post
        Niet om die hele groei-discussie nog een keer aan te zwengelen, maar Youri van Gelder is niet langer dan 1m61. Desondanks een imposant bovenlijf.
        Ja und??!@!!!?!?
        Dat ie klein van lengte is wil toch helemaal niks zeggen? ZIjn spierkwaliteit overtreft de meesten hier by a longshot!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Moest meteen denken aan "worf" die laat zijn jochie ook af en toe met aangepaste dingen trainen als hij bezig is. En jochie vind het nog leuk ook. Staat ie daar te deadliften of farmer walk te doen en zo

Comment

kunnen ze zo over alle sporten gaan zeuren, kleine mag niet koersen, motorcrossen, judo, zwemmen, kunnen we enkele uurtjes over doorgaan
            No means Try Again

Comment

Originally posted by Emagix View Post
              Natuurlijke selectie. Omwentelingssnelheid en trainen met lichaamsgewicht gaat veel makkelijker als kleintje.

Trouwens wil ik hem wel eens in het echt zien, zal niet zoveel meer overblijve tov de foto's.
              the one and only tabata overlord

Comment

Die gast was een aantal keer op televisie. Schijnbaar werkt hij bij het leger en helpt mensen in andere landen. Hij is echt klein, maar mega gespierd.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  Natuurlijke selectie. Omwentelingssnelheid en trainen met lichaamsgewicht gaat veel makkelijker als kleintje.

Trouwens wil ik hem wel eens in het echt zien, zal niet zoveel meer overblijve tov de foto's.
                  Ik heb hem in het echt gezien toen ik 5 jaar geleden voor de Shell werkte. Toen kwam ie wel es aan de pomp. Hij is echt een klein opneukertje. Maar godverdomme een gespierde opneuker!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X