Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 05 2003,11:51)]Vanaf de 20ste komt volgens mij het strakste spel ooit op race gebied. Need for Speed underground alleen op pc loopt ie best moeilijk(dat heb ik met meer spelletjes ook al heb k redelijk zware pc) dus ga denk ik maar voor de winter op zoek naar een ps2! Nog goedkope aanbiedingen iemand??
kheb nog wel een xbox te koop .. Maar dan moet je effe je aan mn msn voegen
Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 05 2003,16:54)]heb een 128 mb video kaart maar me pc hapert de laatste tijd erg veel zit ergens denk ik een fout.
Alleen de gameplay van ps2 vind ik wel beter.
Heb je de goede drivers? of iig de laatste nieuwe?
Maat van me had directx 9 er op gezet maar dat kon zijn kaart niet aan krijg je dus ook problemen mee. groeten
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
heb nvidia. geforce fx5600 256mb. vind em best draaien. geloof wel dat die ati 9800 beter is. maar je blijft geld ertegen aan gooien he. dus ik blijf wel paar jaartjes hierop draaien. dat ding kan meer dan mn tft aankan. dusss.... euh... draai ook met dx9.0
Citaat[/b] (harold @ Nov. 05 2003,20:08)]Waar kan ik dat vinden hoeveel mb dat ding is.
Mijn computer is net een half jaar oud.
Ik heb windows xp misschien kan iemand het uitleggen.
Grtz..
Naar configuratiescherm en dan systeem info daar moet het ergens tussen staan
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
128mb hoeft nog niet voldoende te zijn want dat is alleen je geheugen het gaat meer om je core snelheid dus je grafische processor..
groeten Red
Klopt, geheugen is helemaal niet zo belangrijk, het gaat om de grafische processor. De geforce 4 serie 4200-4800 zijn soms niet meer snel genoeg voor de nieuwste games. Als je nu een kaart gaat kopen, kijk naar een Ati, maakt veel minder herrie dan nvidia. Ik heb zelf zo'n Radeon 9700 Pro, met een heatpipe er op. Die dingen kun je nog eens prima overklocken, en maken dus helemaal geen geluid, omdat er geen koelvin opzit. En.. als je zo'n case-mode'r bent, zo'n kaart ziet er heel strak uit in een doorzichtige kast. Als je dan ook nog eens zo'n koperblok van Zalman op je P4 processer zet, hoor je die PC van je helemaal niet meer
Vergeet ook niet bij het online gamen dat ook veel afhangt van je internet verbinding. M'n trainigsmaat heeft zo'n Internet via de kabel aansluiting, nou je hoeft met niet meer dan 2 personen proberen te spelen, want anders is het niet meer vooruit te branden. Als je een ADSL met goede upload hebt, kun je bv. battlefield makkelijk met 8 man spelen. Ik heb zelf zo'n 8mb down 1mb upload lijntje van telebyte, en dat werkt prima. Alleen jammer dat telebyte geen uitgebreide usenet server heeft
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
En hier komt de domste vraag aller tijden, waar kan ik online games vinden, het enige wat ik ken is spelpunt waar ik online kan schaken voor de rest ken ik hiervan niks , ik ben de nerd denk ik
Ik heb zelf zo'n Radeon 9700 Pro, met een heatpipe er op. Die dingen kun je nog eens prima overklocken, en maken dus helemaal geen geluid, omdat er geen koelvin opzit.
Ik heb precies hetzelfde
Citaat[/b] (snipke @ Nov. 06 2003,11:48)]En hier komt de domste vraag aller tijden, waar kan ik online games vinden, het enige wat ik ken is spelpunt waar ik online kan schaken voor de rest ken ik hiervan niks , ik ben de nerd denk ik
Je moet eerst het spel dat je wil spelen installeren en meestal word er dan tegelijkertijd een prog. geinstalleerd waarmee je online kan gamen als dat tenminste kan met het spel van jou keuze.
[QUOTEJe moet eerst het spel dat je wil spelen installeren en meestal word er dan tegelijkertijd een prog. geinstalleerd waarmee je online kan gamen als dat tenminste kan met het spel van jou keuze. ]
Maar daarmee heb ik nog geen link of dergelijke he red, of begrijp ik deze verkeerd. Moet ik eerst een spel kopen in de winkel en deze installeren en dan kan ik online spelen wanneer het spel dit toelaat
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment