hoe lopen ze erbij jullie nu bij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij ons maakt de dag niet zoveel uit eigenlijk, de bench is namelijk zowat elke dag wel bezet. Vandaar dat ik ook nooit 's avonds meer ga trainen paar keer gedaan maar mij veel te druk. Wat ik me trouwens eigenlijk wel afvraag, ok misschien stomme vraag maar toch, word er nu eigenlijk wel vaak schoongemaakt in de sportscholen? Bedoel, het ziet er in mijn sportschool in elk geval allemaal keurig en netjes uit maar ik heb me daar gisteren een end liggen zweten. Je zag gewoon natte vlekken op het apparaat van de leg curl enzo. Vraag me dan wel serieus af of ze dat goed schoonmaken, dat je niet met je gezicht in een ander z'n opgedroogd zweet ligt.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Bij ons maakt de dag niet zoveel uit eigenlijk, de bench is namelijk zowat elke dag wel bezet. Vandaar dat ik ook nooit 's avonds meer ga trainen paar keer gedaan maar mij veel te druk. Wat ik me trouwens eigenlijk wel afvraag, ok misschien stomme vraag maar toch, word er nu eigenlijk wel vaak schoongemaakt in de sportscholen? Bedoel, het ziet er in mijn sportschool in elk geval allemaal keurig en netjes uit maar ik heb me daar gisteren een end liggen zweten. Je zag gewoon natte vlekken op het apparaat van de leg curl enzo. Vraag me dan wel serieus af of ze dat goed schoonmaken, dat je niet met je gezicht in een ander z'n opgedroogd zweet ligt.
      Is er niet een regel daar dat je een handdoek op de apparaten moet leggen waar je zit? zodat het zweet in je eigen handdoek komt ipv de apparaten.
      Nouja bij mij sportschool maken ze veel de vloer schoon.. apparaten weet ik niet, doen ze niet als er mensen zijn, nouja 1x gezien.

Comment

Bij ons lopen ze er relatief breed bij, en niet breed om breed te doen, maar omdat ze geen andere mogelijkheid meer hebben
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
          Is er niet een regel daar dat je een handdoek op de apparaten moet leggen waar je zit? zodat het zweet in je eigen handdoek komt ipv de apparaten.
          Nouja bij mij sportschool maken ze veel de vloer schoon.. apparaten weet ik niet, doen ze niet als er mensen zijn, nouja 1x gezien.
          Eehm weet ik niet eigenlijk Goeie vraag, zou best wel is kunnen. Zal ik wel is naar kijken want wil me wel gewoon netjes aan de regels. Maar goed echt strict word er ook niet altijd op gelet, want zo is er ook een regel dat je niet mag drinken bij de apparaten. Dat om te voorkomen dat er flesjes water om zouden vallen die apparatuur kan beschadigen en dat soort dingen. Nu neem ik altijd WEL m'n flesje water mee want ik kan gewoon niet zonder, maar doe het dan wel altijd in een bidon. Mocht ie dan omvallen gebeurt er niks. Moet dus in mijn ogen wel kunnen, maar weet niet precies hoe dat zit.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Naakt.

Comment

Nouja soms vergeet ik mijn handdoek ook.. zeggen ze niks van.. doen wel meer mensen geen handdoek.
              Marja vind het wel zo hygiënisch.

Bij ons mag je helaas geen drinken meenemen van huis. ook geen water.
              En de kranen zijn er ook af bij de toilet, dus kan ook daar niet drinken.
              Je moet perse bij de bar iets kopen... nouja dat doe ik niet.. drink ik thuis wel (dat ene 1.5 uurtje maakt ook ni uit zonder vocht)

Comment

wat voor tering sportschool ben jij beland dan.. bij ons 2 kraantjes met bekertjes. leef je uit bidons flessen zijn gewoon toegestaan. handoek is verplicht en shirt met mouwen ook.. maar zeggen niets van tanktops en als je keer je handoek vergeet

Comment

Nouja soms vergeet ik mijn handdoek ook.. zeggen ze niks van.. doen wel meer mensen geen handdoek.

Je moet perse bij de bar iets kopen... nouja dat doe ik niet.. drink ik thuis wel (dat ene 1.5 uurtje maakt ook ni uit zonder vocht)
                  Zoiets kan alleen als je gratis traint. Wat een gierige rotbende zeg

Comment

What the heck man? Andere sportschool zoeken zou ik zeggen...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

en wie van op het forum loopt er nu, dankzij kuurtje, opgeblazen bij rond ???

ikke helaas niet.. moet het naturel gaan doen
                      No means Try Again

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Naakt.
                        Ik kom af
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

zal wel een stijve bedoeling wezen op die sportschool van patricia dan.
                          Testosteron+ naakte dames
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Dat is toch niet veel met squatten?
                            Voor de niet squatters is het veel. En denk niet dat je veel boven de 100kg hoeft te gaan om dikke poten te krijgen hoor.

Naakt.
                            Ik ben voor.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Naakt.
                              Aahhrrgg shit zit ik weer werkelijkheid en fantasie door elkaar te halen

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                              Bij ons lopen ze er relatief breed bij, en niet breed om breed te doen, maar omdat ze geen andere mogelijkheid meer hebben
                              Relatief? Mijn god er zitten een paar echte reuzen bij. Alleen volgens mij zijn die nu op vakantie ofzo. Mjah alle uitersten lopen daar wel.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                zal wel een stijve bedoeling wezen op die sportschool van patricia dan.
                                Testosteron+ naakte dames
                                moeten ze wel bejaarden en fatties weigeren..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X