hoe lopen ze erbij jullie nu bij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    moeten ze wel bejaarden en fatties weigeren..
    krijg ineens flashbacks van mijn vakantie in spanje, waar het naaktstrand naadloos aansloot op het normale strand...
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Naakt.
      Wilde zeggen op slippers, maar naakt mag ook.

Comment

tja, wat loopt er rond, een paar skeletten, en een paar half dooie bejaarden, die een kop trekken waar je doodsbenauwd van wordt.
        100% dat bij ons niemand kuurt, ze weten nog niet eens hoe ze moeten trainen, als je bij een pulldown al de stang naar je bovenbenen trekt, denken ze niks anders dan dat ze geweldig bezig zijn.
        dus ja, maar wel geile wijven en instructrices
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Naakt hoeft voor mij niet. Heb namelijk op het chicky achter de bar op dinsdag nog geen een mooie dame dame gezien daar. Sterker nog ik heb op de paar meiden die achter de bar werken nog geen dames gezien die daar traint. Correctie, heb daar 1x een vrouw zien trainen. Voor de rest allemaal mannen. Dus naakt, nee dankje.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ja vrouwen zie je hier ook minder, maar zo hier te horen trainen er bij mij wel meer.
            Vooral doen ze dan cardio.. nauwelijks krachttraining.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Naakt.

Shit, ik loop er elke keer met kleren aan.
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Paar lekkere babes hier.. paar jaar of 17/18 die mogen van mij wel wat kleertjes uittrekken als ze ana he joggen of geil aant stretchen zijn

die muffe bejaarden mogen alles aanhouden.. hebben alle tijd maken de meeste stampij en kijken je vuil aan.. arrogant als de pest lopen je zowat omver.. iets uitwijken ho maar.. en boos worden als jij dus ook niet uitwijkt en dus iemand omver loopt.. (zo die frustatie is er ook weer uit)

Comment

djeezzz overbesekste pubers
                  No means Try Again

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Naakt hoeft voor mij niet. Heb namelijk op het chicky achter de bar op dinsdag nog geen een mooie dame dame gezien daar. Sterker nog ik heb op de paar meiden die achter de bar werken nog geen dames gezien die daar traint. Correctie, heb daar 1x een vrouw zien trainen. Voor de rest allemaal mannen. Dus naakt, nee dankje.
                    Ik zie het probleem niet?

Comment

Ik ook niet... Bij mij mogen ze ook wel naakt gaan trainen hoor. Die kerels die ik niet naakt hoef te zien negeer ik gewoon.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

95% van de mensen die in mijn gym MET kleren lopen wil ik niet eens naar kijken laat staan zonder. Er loop misschien 1 mooie dame en die komt eens in de 3 weken een kwartiertje op de crosstrainer.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Bij mij lopen er 2 gasten rond waar je u tegen zegt. die zijn gewoon naturel maar maxed out zo lijkt het.
                          1 van hun is 2,10 maar die helpt graag anderen. vandaar de naam de vriendelijke reus "dvr" voor de rest alleen maar gijle wijven en hier en daar wat beach boys

Comment

Ronald Dahl's reus was de GVR niet DVR :P

Comment

:x

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Ik ook niet... Bij mij mogen ze ook wel naakt gaan trainen hoor. Die kerels die ik niet naakt hoef te zien negeer ik gewoon.
                                Nja, als ik dat moet doen met de vrouwen heb ik veel werk Er lopen maar 2 a 3 schoonheden bij ons rond.

De rest heeft een gewicht of een leeftijd van rond de 100...
                                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X