Nieuws waar ik niet blij van wordt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jah okay dat is waar sorry.. kan iemand een slotje op dit topic zetten en of de link verwijderen?

Comment

De link kun je zelf verwijderen en een slotje er opzetten kun je een beheerder/moderator voor aanklikken.

Comment

Originally posted by darkstar View Post
        Mensen aanzetten om die lui lastig te vallen mag ook niet dan kun je beter wat bedenken zodat je zelf een advocaat kan inschakelen, want het kan natuurlijk ook andersom.

En ze kunnen zo zien dat je bovenstaande link heb aangeklikt op deze site in deze topic in hun weblog. Met direct de url intikken niet trouwens.
        Dan gebruik je toch de direckte link.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kan mijn bericht niet meer editten.. weet iemand hoe ik dit doe.. ( bij naam geen edit meer )

Comment

Uit dit bericht zal niet veel voortvloeien denk ik dus gewoon laten staan.
            En de volgende keer gewoon in de link zetten bv. h e a l t h c e n t e r of zo iets, wees creatief.

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
              kan mijn bericht niet meer editten.. weet iemand hoe ik dit doe.. ( bij naam geen edit meer )
              Je hoof je niet zo druk te maken kerel. hahaha ik heb ze wel ff een mail gestuurt. zie daar.

Geachte heer of mevrouw.

Onlangs wilde ik lid worden maar mijn vet percentage is nogal laag.

Ik zit op de 7%. Ik ben een magere jonge en heb veel moeite met eten.
              Ik wil graag sporten om dikker te worden.( heb ook een beetje mensen vrees)
              Nu heb ik gehoord dat als je wil sporten bij jullie dat je vetpercentage hoger moet zijn dan 10 %.
              Maar ik lees ook op jullie site dat het niet uitmaakt hoe dun ,mager of dik je bent. Altijd welkom.
              Daar ik nogal mensen vrees heb durf ik nu helemaal niet meer langs te komen om te praten
              wat jullie nu bedoelen met 10% bf of hoger . Vindt het maar raar hoor dat als je daar onder zit niet mag sporten.
              Groet. O ja vandaar deze mail dus.

een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Op verzoek TS een slotje.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X