Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn huis schoonmaken.....
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Muziek luisteren, koffie drinken en daarna trainen!!!
      Een familiebezoekje.
      Bodynetten.

Comment

• ajax kijken, met vriend daarna sportschool en daarna huiswerk maken en kamer opruimen
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Eten, prikken, eten, F1 kijken, eten, bodynetten, eten......

Comment

• eten, was doen, eten, f1 kijken, eten, bodynetten, eten en misschien nog wat gamen :P

Comment

• Beetje etne en gamen.. gister onbedoelde kopstoot van een dronken collega gehad.. nu zit me oog dicht

Comment

• Eerst naar de verjaardag van mijn zwager, dan strijken en de vrouw helpen de buurtwinkel weer op orde te krijgen, daarna schoonouders halen voor een patatje in Belgie, daarna film kijken denk ik.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Eerst naar de verjaardag van mijn zwager, dan strijken en de vrouw helpen de buurtwinkel weer op orde te krijgen, daarna schoonouders halen voor een patatje in Belgie, daarna film kijken denk ik.
                  Hé, leuk dat je effe naar België komt voor een patatje, ben zelf verleden week in Tilburg geweest met mijn vrouw en we hebben daar exact hetzelfde gedaan.

Comment

• eerst trainene daarna verjaardag

Comment

• Vandaag voor de rest vrij van trainingen. Straks wat vrienden opzoeken voor wat sociaal contact, dus naar de kroeg.. En voor de eerste keer dit jaar n biertje drinken..

Comment

• Ongewenst bezoek -'Ik vier mn verjaardag niet!', 'ja maar we komen toch!'- zo snel mogelijk de deur uit trappen. En als het even aan kan, lekker modderhappen.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                          Ongewenst bezoek -'Ik vier mn verjaardag niet!', 'ja maar we komen toch!'- zo snel mogelijk de deur uit trappen. En als het even aan kan, lekker modderhappen.
                          Modderhappen???

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Vandaag voor de rest vrij van trainingen. Straks wat vrienden opzoeken voor wat sociaal contact, dus naar de kroeg.. En voor de eerste keer dit jaar n biertje drinken..

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                              Ongewenst bezoek -'Ik vier mn verjaardag niet!', 'ja maar we komen toch!'- zo snel mogelijk de deur uit trappen. En als het even aan kan, lekker modderhappen.
                              Pfew gelukkig ben ik zo sociaal dat onaangekondigde personen gewoon buiten blijven staan ongeacht wie het zijn :P

Comment

• Eten, bodynetten, huiswerk maken (bleeeeh), eten klaarmaken voor morgen.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X