Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stofzuigen en dweilen, misschien de hond nog ff uitlaten als het buiten droger wordt en ff langs mijn pa. Verder heb ik geen flauw idee wat de dag gaat brengen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• nu aan het werk en daarna maximaal chillen

Comment

• opruimen filmje kijken en sporten

veel proberen te ontspannen dus
        Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

• Motherfucker....Lekke band verwisselen
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Stofzuigen en dweilen, misschien de hond nog ff uitlaten als het buiten droger wordt en ff langs mijn pa. Verder heb ik geen flauw idee wat de dag gaat brengen.
            hier is het de hele dag al droog

ik kamer opruimen, huiswerk maken en sportschool ffies in om saunaatje te pakken verder weet niet max chillen
            Calisthenics / Street workout

Comment

• met mijn dochtertje's spelen huis wat op ruimen vanmiddag ff trainen gewoon 1 spier groep

langs me ouders als ze thuis zijn en dan later weer naar huis en dan zien we het wel
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Vandaag rug en biceps en daarna relaxen.

Comment

• beetje huiswerk maken, beetje playstationen, beetje levenloze dingen.
                  Groeten

Comment

• Net weer ff Test/Deca gezet dus dat wordt weer een paar uur pumped rondlopen. Eten klaarmaken voor de hele dag, computeren en eten.

Comment

• Vandaag helemaal niets...

Comment

• nou eerst proberen een beetje huiswerk maken, dan ga ik naar de musical van mijn kleinste zusje, en daarna ga ik ongelooflijk schranzen (of hoe je het schrijft :P ) in een restaurant dat heet : Etenstijd HEERLIJK !!!
                        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

• hangen, liggen, tv kijken, gamen, junken, pc-en en slapen
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• eten, hangen en nog meer eten
                            Mind is everything.

Comment

• Hele weekend in de schuur bezig geweest en vanavond burrito's gemaakt!

Heb ik weer is wat anders te eten op school morgen als constant dat brood. Gewoon een lekker broodje kip eigenlijk.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• net ontbeten, zo direct trainen (borst, schouders, triceps), eten, daarna douchen, eten, werken, eten, piano bekijken met vriendin, boodschappen doen, eten, internetten, eten, slapen
                                44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                                ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X