Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog een uur werken en dan thuis mijn voet onder de koude kraan houden! Kijk er al naar uit! (voet spoelen met koud water tijdens jichtaanval is heeeeeeeerlijk!)

Comment

• In ieder geval niet binnen blijven zitten.
      beachvolleybal kijken op scheveningen
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• beetje trainen, boodschappen doen en voor dood liggen. wat een kut weer

Comment

• Zo maar eens gaan trainen.. Kutweer.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• Het is ook nooit goed he...
            We hebben een stervenskoude winter achter de rug is het eindelijk schitterend weer is het nog niet goed.
            Volgende week de hele week tegen de 30 graden....wat een feest zeg

Comment

• Dit weer is echt schitterend. Elke dag zo.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ik heb liever herfst en winter. hoor je mij nooit klagen hoor. kut weer tijdens de zomer is sinds kindzijn al kut voor mij. Met dit soort tyfus weer kan ik niks doen en lig voor dood. Een heel jaar getijde waarin ik geen reet kan doen is verspilde tijd. Afschaffen die onzin.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  ik heb liever herfst en winter. hoor je mij nooit klagen hoor. kut weer tijdens de zomer is sinds kindzijn al kut voor mij. Met dit soort tyfus weer kan ik niks doen en lig voor dood. Een heel jaar getijde waarin ik geen reet kan doen is verspilde tijd. Afschaffen die onzin.
                  Dat heb ik dus ook. Ik kan echt niets met deze temperaturen, en mij hoor je absoluut niet klagen wanneer het 10 graden onder nul is.

Comment

• Nog tot 5 uur werken (bodynetten dus) en daarna naar huis douchen en dan de stad in op een terrasje zitten.

Morgen vroeg lekker op tijd op en even trainen en daarna naar dancetour bij ons in de stad. Dus een beetje bouncen op de clubachtige jungle beats.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ff niets doen. zo terug de zon in voor het laatste half uurtje zon in de tuin. vanavond chillen mss ff de kroeg in
                      zie het wel

Comment

• Straks begint parkpop. Maar eens een kijkje nemen. Mooi weer dus het zal wel druk worden.

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                          Dat heb ik dus ook. Ik kan echt niets met deze temperaturen, en mij hoor je absoluut niet klagen wanneer het 10 graden onder nul is.
                          Dat is te zien aan je avatar, zo wit als iets.

Mij kan het juist niet wam genoeg zijn, wat ik heerlijk vindt met dit weer is hardlopen of gewoon sporten.
                          En winter vind ik maar kut en deprimerend, niet dat ik niet tegen kou kan(fiets bijna altijd in mijn t-shirtje, ook als het vriest) maar volgens mij heeft het alles te maken met het licht.

OT: beetje sporten, zonnen,en verder niet veel.

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                            Zo maar eens gaan trainen.. Kutweer.
                            zeikbeer.. tis toch niet benauwd en klam.......

er mag van mij nog wel 10 graden bovenop.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              zeikbeer.. tis toch niet benauwd en klam......
                              Man ik zweet me hier de tyfus. Op m'n kamer is het trouwens 32 graden ...

Comment

• hele dag op bed liggen en bijkomen van 4 zware nachten:S
                                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X