Wat voor huisdier heb jij ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben in april verhuisd. Had in de woonkamer het laminaat schoongemaakt. Kom ik de volgende morgen weer terug de woonkamer in zie ik zwarte dingetjes liggen. Ik beter kijken, zie ik ze opeens springen. F**king S**t, vlooien. Blijkt de vorige bewoonster katten te hebben gehad. Vele bussen spray gebruikt en eindelijk na zo'n 2 maanden was ik van m'n HUISDIEREN verlost. Pffffff.

Comment

Originally posted by kiki View Post
      En een boa,slang
      als ik zon beest zie en komt naar me toe, ik zweer, ik verbreek het wereldrecord hardlopen echt serieus
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ben in april verhuisd. Had in de woonkamer het laminaat schoongemaakt. Kom ik de volgende morgen weer terug de woonkamer in zie ik zwarte dingetjes liggen. Ik beter kijken, zie ik ze opeens springen. F**king S**t, vlooien. Blijkt de vorige bewoonster katten te hebben gehad. Vele bussen spray gebruikt en eindelijk na zo'n 2 maanden was ik van m'n HUISDIEREN verlost. Pffffff.
        Hehe, ook zo'n mooie smeerbende: ik zou iemands kat voeren zolang ze op vakantie waren. Op het briefje dat ik bij hen thuis vond stond gelukkig nog wel even gekrabbeld: oh ja, hij heeft vlooien...

Comment

Ik heb 2 honden (kruizing rottweiler/bordeaudog) en (cane corso) beidde best wel gespierd alleen de kruizing is breder.
          en 3 katten en een vrouw:P

Comment

American stafford en en kruising herder en jack russel ( vraag me niet hoe lol )

Comment

@bodybuildr1990
              Als je lief voor hem bent doet tie nix hoor
              Al ruikt tie wel angst....hihi,heb je wel meteen je cardio gedaan LoL

Comment

1 hond: engelse cocker spaniël

Comment

Een allochtoon, hij is erg braaf en relt niet.

Comment

een Chiwuawua-Boomer
                    I just want to do, what I like to do!
                    Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

2 katten en een stafferds bullterier

Comment

@ Kiki: Zover ik weet is de Irse Wolfshond toch het grootste ras wat er rondhuppelt? Je hebt in ieder geval 2 flinke paarden rondlopen, gaaf man zeg!!

OT: Een Slovensky Kopov (achteraf niet totaal zuiver, als we 7 jaar geleden als nietwetende voor het eerste hondenaanschaffers:P wat beter hadden opgelet hadden we het kunnen weten, maar goed, wel een topdog!!!)

Op de foto de zwarte hond, de rechter dus.
                        Attached Files
                        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ik heb nog nergens een BULL terrier gezien....

Je zou toch denken dat die hier ergens rond moet huppelen.... ?

Comment

1 kat
                            andere kat al paar maanden vermist
                            tot vorig jaar ook nog langharige rottweiler maar moeten laten inslapen wegens lymfenklierkanker
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Sambuca Ruud View Post
                              Ik heb nog nergens een BULL terrier gezien....

Je zou toch denken dat die hier ergens rond moet huppelen.... ?
                              Haha wij hebben bij ons thuis een miniatuur bull terrier.

Dat is hem zoiets :P
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

2x bull mastif (1 18 maanden oud en 1 3,5 maand oud)
                                2x visjes
                                2x katten
                                2x ratten
                                2x die grote konijnen (me meisje houd van pluizige diertjes haha)
                                en dat was het wel weer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X