De nieuwe Arnold?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De nieuwe Arnold?

Net naar een reportage van Telefacts gekeken (Belgisch programma). Het ging over een jongetje van 3 met een zeldzame afwijking, myostatin-related muscle hypertrophy... Ik denk dat vele hier op het forum wel jaloers zullen zijn op zn genen
    Natuurlijk wordt dat jongetje nu gek gemaakt door allerhande uitspraken dat hij de nieuwe mr universe zou kunnen worden, olympisch goud zou kunnen winnen,... Hopelijk speelt het niet in zijn nadeel.
    Genetics is leuk als je ze aan je kant hebt, maar het grootste deel komt imo toch nog van discipline en kennis van zaken.Hoe dan ook, potentieel heeft hij wel.

Artikel gevonden:
    3-year-old Liam Hoekstra makes a very strong impression - MLive.com
    @ ketIF

Gaat wat worden als ie ouder word en rebels en af en toe eens wat tikken gaat uitdelen aan zijn ouders als hij ergens niet mee eens is

Comment

haha wel leuk, jammer dat ik dat niet heb

Comment

hij zou wel maar 1m70 worden, dus mss eerder een nieuwe franco columbo
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik denk dat nu erg veel afhangt van zn ouders... Zijn vader zei al dat hij heel graag zou hebben dat hij professioneel footballspeler wordt, zijn moeder vergelijkt hem al met Michael Phelps omdat hij graag zwemt,... Hopelijk wordt dat ventje niet teveel gepusht in iets dat hij niet graag doet.
          Langs de andere kant zeiden zijn ouders wel dat hij die sporten gewoon nodig had omdat hij enorm veel energie heeft, anders zou ie s avonds niet kunnen slapen. Hij moet ook veel meer eten (zelfs speciale eetmomenten voor hem op school).
          @ ketIF

Comment

Jaloers op zn genen, ja ik wel. Maar niet op de aandacht die hij nu al krijgt. Hoop ook niet dat hij ruzie krijgt met zn vriendjes, of is vriendje vouwen ook n sport? hehehe.

Comment

Was idd leuke reportage, had nu al meer kracht dan 85% van de zesjarigen terwijl hij zelf nog maar 3jaar is .
              Begrijp ze wel, moest ik zo een manneke hebben deed ik hetzelfde, is toch de mooiste job ter wereld, atleet zijn, zie maar hoe rijk de meesten ervan zijn
              No means Try Again

Comment

Hoop dat ie gaat doen wat ie zelf leuk vind en niet wat zijn ouders leuk vinden.
                Who's the Chef

Comment

Nu zn ouders weten wat voor een skills hij heeft,zullen ze hem wel aardig pushen.
                  I just want to do, what I like to do!
                  Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

gewoon met rust laten en normaal laten opgroeien daarna pas helpen ermee.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

ook terwijl het manneke niet liever doet dan sporten ??
                      is echt een bezige bij, aan 3j kunnen ze hem maar om 10u in zijn bed stoppen, als vader thuiskomt om 7u moet hij er nog mee naar de gym om zo energie kwijt te spelen
                      No means Try Again

Comment

Pa lief kan ook wel wat lichaambeweging gebruiken. Die dikke pens is geen gezicht
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

homegym aanschaffen en laat dat kind maar beulen
                          Groeten

Comment

Lekker laten squaten.
                            20reps met 5kg en elke maand opbouwen met 5kg. Eer dat hij 10 is verwacht ik een 20repper met minimaal 140kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X