Originally posted by Osterich
View Post
Taaldiscussie (sorry Gen, staat op jouw naam)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taaldiscussie (sorry Gen, staat op jouw naam)
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-Tags: Geen
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHij gebruikt kennelijk graag moeilijke woorden. En waarom? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNiet overdrijven bro. Doorgaans kunnen we Ossies taalgebruik rijk noemen, en daar hoort een wat grotere kans bij een foutje te maken. Een rijker taalgebruik is echter veel prettiger om te lezen, dus mijns inziens het grotere risico meer dan waard. Dat zal mij er echter zeker niet van weerhouden een kruistocht te houden tegen stijlfouten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMisschien. Maar ik ben niet zo "geleerd" als de meesten hier, dus houd ik het simpel.
Ik ben ook niet zo geleerd, maar dat zegt ook niet altijd alles.
Iemand die hoogopgeleid is hoeft niet perse slimmer te zijn als iemand die niet zo geleerd is.
Ik moet het wel simpel houden, want het tempo waar ik mee typ daar kan ik net 2 post per uur mee beantwoordenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post+1
Ik ben ook niet zo geleerd, maar dat zegt ook niet altijd alles.
Iemand die hoogopgeleid is hoeft niet perse slimmer te zijn als iemand die niet zo geleerd is.
Ik moet het wel simpel houden, want het tempo waar ik mee typ daar kan ik net 2 post per uur mee beantwoordenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Eh?
What's all the fuzz about boys and girls?
Meer dan twee lettergrepen is een no-go?
Korte zinnen?
Na maximaal vier woorden. Een punt?
Als ik al moeilijke woorden gebruik, dan zou je daar iets van moeten leren.
Inderdaad: moeten.
Naar mijn beleving zijn ze niet moeilijk, hetgeen leidt tot de conclusie dat het niet "mijn hoogte" is maar "jouw laagte". Laagte in woordenschat. Ik gebruik namelijk geen woorden die ongekend ingewikkeld zijn. Doe niet moeilijker of anders dan normaal. Waar zit de pijn?
Can't help it.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostEh?
Korte zinnen?
Naar mijn beleving zijn ze niet moeilijk, hetgeen leidt tot de conclusie dat het niet "mijn hoogte" is maar "jouw laagte". Laagte in woordenschat. Ik gebruik namelijk geen woorden die ongekend ingewikkeld zijn. Doe niet moeilijker of anders dan normaal. Waar zit de pijn?
Can't help it.
Met als als onderwerp "wie kent de meeste moeilijke woorden".
Probeer jij met je woordgebruik indruk te maken?
Hij stelt een simpele vraag en jij moet het weer verzieken.
Geef gewoon antwoord op wat hij vraagt.
Jij beseft volgens mij niet dat jij degene bent die hier bloedirritant
zit te doen
So ontopic graag.
@Turkiboy
www.powersupplements.nl verkopen ze goede shakes. (zo makkelijk is het nou om een antwoord te geven).Last edited by Hanoeman; 15-08-2009, 10:09.
Comment
-
Lieverd,
mag ik je verwijzen naar de openingspost van dit topic en mijn allereerste reactie daarop?
Even bij de feiten blijven hoor!
Moeilijke woorden, moeilijke woorden...
Misschien kun je je even voorstellen dat niet iedereen LTS-Piepschuim niveau 1A heeft, en daardoor een andere standaard heeft? Mooi.
Als je dat in je achterhoofd houdt, kun je je vast ook voorstellen dat het werkelijk idioot is om mij te gaan bekritiseren over taalgebruik. Met name het niveau.
Hij die achter loopt, zal een pasje extra moeten zetten.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostEh?
Korte zinnen?
Can't help it.
Jongen, haal die make up van je smoel af, ga trainen en wordt een echte vent! In tegenstelling tot het op papier bevredigen van je wijsheid.
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostLieverd,
mag ik je verwijzen naar de openingspost van dit topic en mijn allereerste reactie daarop?
Even bij de feiten blijven hoor!
Moeilijke woorden, moeilijke woorden...
Misschien kun je je even voorstellen dat niet iedereen LTS-Piepschuim niveau 1A heeft, en daardoor een andere standaard heeft? Mooi.
Als je dat in je achterhoofd houdt, kun je je vast ook voorstellen dat het werkelijk idioot is om mij te gaan bekritiseren over taalgebruik. Met name het niveau.
Hij die achter loopt, zal een pasje extra moeten zetten.
Jij zegt dat we moeilijke woorden MOETEN gaan leren, nou kzal je vertellen ik moet helemaal niets!
Meng je anders met topics met een rijker taalgebruik. Je doet het ook zelf!
Je kiest zelf of je ergens op in gaat of niet!
Hij stelt een vraag, wat jij beantwoord met een wedervraag, terwijl je ook
heel normaal een antwoord kon geven. Kortom, het lijkt erop alsof jij ervan geniet om mensen in de zeik te zetten. Zo triest.
Ik neem aan dat je op straat ook niet met dure woorden communiseert, bijvoorbeeld met de cassiere??
Comment
-
Originally posted by Jaap View PostGoede vraag: waar zit de pijn? Slechte jeugd gehad? Ouders zijn neef en nicht?? Ooit een plaatje van de Cure gehoord en wilt daar bij horen?
Jongen, haal die make up van je smoel af, ga trainen en wordt een echte vent! In tegenstelling tot het op papier bevredigen van je wijsheid.
Leg eens uit, wat is voor jou een echte man dan? ben benieuwd
Afgezien van het woord van generall, heb ik geen moeilijke woorden gezien. Ik snap het probleem dan ook niet helemaal. Natuurlijk mag Osterich hier wat van zeggen. Alleen doet hij dat niet op een gepaste manier. Hij zit iedereen, die hem niet snapt, als laag af te stempelen en iedereen moet zich aan zijn "hoogte" aanpassen. Komt een beetje over, alsof hij denkt, dat hij alles is.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostHoezo moet in een ruzie ook altijd de mannelijkheid aangesproken worden.
Leg eens uit, wat is voor jou een echte man dan? ben benieuwd
Afgezien van het woord van generall, heb ik geen moeilijke woorden gezien. Ik snap het probleem dan ook niet helemaal. Natuurlijk mag Osterich hier wat van zeggen. Alleen doet hij dat niet op een gepaste manier. Hij zit iedereen, die hem niet snapt, als laag af te stempelen en iedereen moet zich aan zijn "hoogte" aanpassen. Komt een beetje over, alsof hij denkt, dat hij alles is.
Dus ik zeg nergens dat in een ruzie altijd de mannelijkheid wordt aangesproken. Dat is blijkbaar een conclusie die trekt en nergens op gebaseerd is. Ik heb dan ook niet de behoefte om jou uit te leggen wat een echte man is. In elk geval niet iemand die zich als Amy Whinehouse op maakt.
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Oh sweet jesus.
Naast een cursus taal- en letterkunde is het wellicht ook nog wel een gouwe tip om de boeken begrijpend lezen er bij te pakken.
Ik neem aan dat je op straat ook niet met dure woorden communiseert, bijvoorbeeld met de cassiere??
Ome Jaap,
doe eens niet zo stoer joh.
Je gaat compleet uit je plaat tegen een internetfiguur dat niet bestaat en je baseert je op een van Google gejatte avatar. Damn. Val jij effekes door de mand kerel.
Ik lach me werkelijk een krul in mn lul door jouw post. Niet vanwege je schrijftalent of grappen, maar vanwege je lijkende frustratie. Heel mooi.
Wat een onzin zeg! waarom niet omgekeerd?! Waarom moet iemand zich aan jou aanpassen? Voor jou is het makkelijker om eenvoudige woorden te begrijpen als andersom.
Als we ons allemaal gaan aanpassen aan de zwakste in een groep, dan gaat de wereld niet lang meer mee.
Jij zegt dat we moeilijke woorden MOETEN gaan leren, nou kzal je vertellen ik moet helemaal niets!
Meng je anders met topics met een rijker taalgebruik. Je doet het ook zelf!
Je kiest zelf of je ergens op in gaat of niet!
Hij stelt een vraag, wat jij beantwoord met een wedervraag, terwijl je ook
heel normaal een antwoord kon geven. Kortom, het lijkt erop alsof jij ervan geniet om mensen in de zeik te zetten. Zo triest.
Die beantwoord ik.
Daarbij stel ik zelf ook een vraag.
Uit je tekst maak ik op dat je dat liever niet ziet.
Dat zou leiden tot een zeer saai forum, waar elke vorm van discussie vermeden wordt.
Het is hier geen Vraagrubriek van de FLAIR,Hitkrant of BreakOut maar een discussieforum. Zie nota bene de naam van deze internetplek.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment