Jam jam chocomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Chocomel met naturel whey is superlekker
    net gedaan, lekkerrr
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Hahahaha idd er is al een topic
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
        Hahahaha idd er is al een topic
        ? wat bedoel je opeens ?

ik drink ook nog steeds 1 liter onder de training en na de training is er nog 0.3 liter over en drink ik onderweg naar huis op.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          ? wat bedoel je opeens ?

ik drink ook nog steeds 1 liter onder de training en na de training is er nog 0.3 liter over en drink ik onderweg naar huis op.
          http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...olademelk.html
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Drink het ook na mijn training, ook fijn dat je al ong 30 gram eiwitten binnen hebt na een litertje en aangezien ik geen melk lust is dit wel handig.

Comment

is het ook goed om gewoon tussendoor choco te drinken bv als je smiddags op je werkt ben. wil beginnen met bulken en ik drink normaal thee op men werk maar er zit ook warme choco in het apparaat is het dan beter om voortaan choco te pakken?

Comment

tja in chocola zitten meer calorien. dus als je een kopje automaat chocomel met thee vergelijks zal er zowiso meer in de chocomel zitten.

Comment

Zou gewoon volle chocomel uit pak nemen rondom de work-out. Chocomel uit de machine is niet hetzelfde. Dat is gewoon cacao poeder met wat warm water.

Comment

ik houd chocomel serieus niet binnen na een training!

Ik heb het nu twee keer geprobeerd na de training, en twee keer ging t er net zo snel weer uit.. Voor mij geen optie dus:P Wel vreemd want normaal vind ikk chocomel ook echt jamjam

Comment

Ik krijg geen hap eten naar binnen na een work-out. Gaat zo een uur overheen eer ik wat kan eten. Dus chocomel is ideaal dan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Ik krijg geen hap eten naar binnen na een work-out. Gaat zo een uur overheen eer ik wat kan eten. Dus chocomel is ideaal dan.
                        dit wou ik net gaan vragen in dit topic,
                        als ik aan het trainen bent drink ik een pak vollo choco op en dan als ik thuis bent staat meestal het eten klaar maar ik krijg de helft nog niet op wat ik normaal wel op krijg.

niks idiaals aan dus, iemand enige tips? en kan iemand mij vertellen hoe dit komt want als ik 2liter water drink heb ik nergens last van.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

misschien ernaast water drinken verdunt het in je maag??chocomelk is vrij stevig, denk dat als je geen probleem met water hebt je het beste 1 liter chocomel met 0.5 a 0.75 liter water kunt drinken. zou het alleen niet door elkaar gooien ( lijkt me niet te zuipen dan )

Comment

Chocomel ligt gewoon zwaar op de maag, dat is het hele verhaal. Eventueel kun je kijken aquarius tijdens je training te nemen, en de chocomel naast je maaltijd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is wel vaag. Ik heb juist heel veel zin in eten na de training. (Honger durf ik niet te zeggen, want dat kennen wij hier eigenlijk niet.)
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                                Dat is wel vaag. Ik heb juist heel veel zin in eten na de training. (Honger durf ik niet te zeggen, want dat kennen wij hier eigenlijk niet.)
                                haha, moet je eens Intermittent Fasting doen en dan de eerste dag
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X