Originally posted by Pinada
View Post
Jam jam chocomel
Collapse
X
-
-
Originally posted by IJsBlok View Post? wat bedoel je opeens ?
ik drink ook nog steeds 1 liter onder de training en na de training is er nog 0.3 liter over en drink ik onderweg naar huis op.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
is het ook goed om gewoon tussendoor choco te drinken bv als je smiddags op je werkt ben. wil beginnen met bulken en ik drink normaal thee op men werk maar er zit ook warme choco in het apparaat is het dan beter om voortaan choco te pakken?
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk krijg geen hap eten naar binnen na een work-out. Gaat zo een uur overheen eer ik wat kan eten. Dus chocomel is ideaal dan.
als ik aan het trainen bent drink ik een pak vollo choco op en dan als ik thuis bent staat meestal het eten klaar maar ik krijg de helft nog niet op wat ik normaal wel op krijg.
niks idiaals aan dus, iemand enige tips? en kan iemand mij vertellen hoe dit komt want als ik 2liter water drink heb ik nergens last van.Calisthenics / Street workout
Comment
-
misschien ernaast water drinken verdunt het in je maag??chocomelk is vrij stevig, denk dat als je geen probleem met water hebt je het beste 1 liter chocomel met 0.5 a 0.75 liter water kunt drinken. zou het alleen niet door elkaar gooien ( lijkt me niet te zuipen dan )
Comment
-
Chocomel ligt gewoon zwaar op de maag, dat is het hele verhaal. Eventueel kun je kijken aquarius tijdens je training te nemen, en de chocomel naast je maaltijd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDat is wel vaag. Ik heb juist heel veel zin in eten na de training. (Honger durf ik niet te zeggen, want dat kennen wij hier eigenlijk niet.)Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
16 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment