Goeie films

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net de laatste Predator gekeken. Voor het verhaal hoef je dit soort films niet te kijken. Veel te veel drama en te weinig echte predator-feel. maar het bericht is wel geinig. Maakt niet uit hoe getraind en geperfectioneerd de beste jagers/killers in het universum zijn...de mens is en blijft het meest gewelddadige en moordlustig beest wat er is. No matter hoe erg we dat altijd proberen te verbloemen.

Comment

Gisteren Inception gezien.Goede film.

Comment

Jackass 3D!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Net de laatste Predator gekeken. Voor het verhaal hoef je dit soort films niet te kijken. Veel te veel drama en te weinig echte predator-feel. maar het bericht is wel geinig. Maakt niet uit hoe getraind en geperfectioneerd de beste jagers/killers in het universum zijn...de mens is en blijft het meest gewelddadige en moordlustig beest wat er is. No matter hoe erg we dat altijd proberen te verbloemen.
          Inderdaad, zeer zeker waar..
          "Straight outta gym"

Comment

Net Donnie Darko weer op televisie gezien. Godver wat een goeie film. Pas na de 2e of 3e keer kijken snap je het verhaal echt goed omdat je dan alle details ziet. De eerste keer snapte ik er echt geen hol van.

Comment

Laatst Ip Man gezien. Chinese vechtfilm met ook nog wat oorlog erin.
              Zeker een aanrader als je van dit soort films houdt, en d'r zat trouwens ook nog wat drama in.
              Het was echt een goede film, eigenlijk.

Comment

Weet je wat me wel vet lijkt.

Dat ze een film over bodybuilding zouden maken. Dan bedoel ik niet zo'n typische trainingsvideo, maar een echte speelfilm.

Voorbeeld van een script: Een jongen word gepest op school en gaat daarom fitnessen voor meer zelfvertrouwen enzo. Hij krijgt de draai te pakken en gaat zich richten op bodybuilding. Al snel blijkt dat hij daar talent voor heeft en wordt begeleid door medesporters. Uiteindelijk groeit hij uit tot een van de grootste iconen in de wereld van het bodybuilding en bereikt de hoogst mogelijke titel namelijk die van Mr. Olympia.

Zou gewoon vet zijn. Verschil ten opzichte van een standaard trainingsvideo zit het hem hier puur in het type film. Denk dat als je er echt een speelfilm van zou maken het ook 'buitenstaanders', niet bodybuildende mensen zou kunnen aanspreken.

Comment

Originally posted by STED View Post
                  Net Donnie Darko weer op televisie gezien. Godver wat een goeie film. Pas na de 2e of 3e keer kijken snap je het verhaal echt goed omdat je dan alle details ziet. De eerste keer snapte ik er echt geen hol van.
                  Ik vind dit ook terecht een van de beste films ooit gemaakt. De rol van wijlen Patrick Swayze is ook hilarisch goed. Maar het leukste vond ik de dialoog over de gangbang van smurfin met het hele smurfendorp en grote smurf die zich daar op aftrok. Hahaha ik heb me rot gelachen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Gisteren paar films gekeken.

The Expendables
                    Een ouderwetse actie film. Geen gezeik en gedoe, maar actie met een flinterdun verhaallijntje.

King of Fighters
                    Had er meer van verwacht qua gevechten. Maar er liep een Japanse rode draad door heen qua verhaal dus vond het wel best.

Karate Kid
                    Vond hem tegenvallen

Valhalla Rising
                    Gast met 1 verminkt oog en kan niet praten. Word in begin gebruikt voor moord gevechten 1 on 1 met hem aan een paal bevestigd. Moord zijn lijfwachten uit en gaat op reis. Weet niet waar hij heen moet en gaat maar met wat christenen mee op kruistocht. Vond het een slechte film

Resident Evil: After life
                    Been there, done that...verzin eens wat nieuws. Elke keer weer het zelfde liedje qua verhaal en zombie knallen. De enige goede film in de RE reeks was de geanimeerde.

Justice Leageau: Crisis on two Earths
                    animatie/cartoon met alle helden van de Marvel, tegenwoordig DC, comics. Lex Luthor uit een andere dimensie is een good guy terwijl Ultra man (tegenpool van superman) in die wereld de bad guy is. Lex reist naar andere dimensie/paralel aarde en vraagt de helden om met hem mee te gaan voor hulp. Lange tijd dat ik een cartoon gekeken heb en vond het wel vermakelijk.

Clash of Titans
                    had hem al eens gezien. nogmaals gekeken.

Comment

• Project A vn jackie chan echt mijn favoriet. Bepaald moment laat hij zichzelf vallen van een toren man.

Donnie Brasco: jhonny dep en al pacino zeker zien!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Ik vind dit ook terecht een van de beste films ooit gemaakt. De rol van wijlen Patrick Swayze is ook hilarisch goed. Maar het leukste vond ik de dialoog over de gangbang van smurfin met het hele smurfendorp en grote smurf die zich daar op aftrok. Hahaha ik heb me rot gelachen.
                        hehe, ik vond dat stukje geweldig waar die Jim (patrick swayze) eerst 3 lui om de beurt laat spreken wat hun problemen zijn en hoe je dat volgens hem kan oplossen. En dat Donnie als 4e spreker al zijn standpunten even onderuit ramt en hem compleet voor lul zet.

En die achterlijke republikeinse schoollerares maar zweren bij die Jim haha. Angst-liefde lijn lol

Comment

• The Boondock Saints.

Alltime favorite!!
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• Originally posted by STED View Post
                            hehe, ik vond dat stukje geweldig waar die Jim (patrick swayze) eerst 3 lui om de beurt laat spreken wat hun problemen zijn en hoe je dat volgens hem kan oplossen. En dat Donnie als 4e spreker al zijn standpunten even onderuit ramt en hem compleet voor lul zet.

En die achterlijke republikeinse schoollerares maar zweren bij die Jim haha. Angst-liefde lijn lol
                            De hele film is gewoon geniaal.

Comment

• yup. donnie rules.
                              Fear is the mind killer

Comment

• Heb net ook de trailer van Sint gezien. De nieuwe horror van Dick Maas. Lijkt me wel humor om te gaan kijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X