Nee je kunt ze niet in n donker hol zetten op water en brood zonder enige activiteit... Helemaal mee eens, maar daar hebben ze jaaaaaaaaaren geleden al iets op verzonnen om die mannen fijn bezig te houden... Zoals: pijnbank, vierendelen, ijzeren maagd, Gloeiende tangen.... Eerlijk waar, die verveelden zich geen moment....
Discusie met mijn vrouw.
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostDoe niet net of het verschrikkelijk is. Het is verschrikkelijk, laat jezelf een X opsluiten, kijken hoe je dan piept.44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostVan mij mogen ze de doodstraf invoeren.44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostPleeg maar een moord ff kijken of je levenslang krijgt.
Originally posted by Osterich View PostGaat te ver om hier volledig uiteen te zetten, maar sowieso meer dan de helft van de draaideur criminelen heeft psychische problemen waar hij/zij niet mee kan omgaan. Komen niet in het juiste traject van hulpverlening terecht en draaien door.
Zo ook vaak de kindermishandelaars, moordernaars en verkrachters.
Ze zijn ziek, dat mag je nooit vergeten.
Het maakt ze niet minder aansprakelijk, daar pleit ik niet voor. Ik stel alleen dat het niet menselijk is om geen medelijden te tonen.
Wat maakt ons als mens een beter mens dan een moordenaar, als we geen genade tonen?!
En dan nog: ben je wel zoveel beter als je ervoor kiest, om je geweten schoon te houden en het lef niet te hebben andere mensen te beschermen, de onschuldige mensen, van een gestoorde gek die ook weer vrij gaat komen? Ben je dan niet beter als jij je geweten opoffert voor al die anderen? Is dat niet altruïstischer dan hem in leven houden opdat jij medelijden kunt hebben met de zieke?
Zoiezo: kan iemand die zo ziek is in zijn kop wel gelukkig worden? En zo nee, wat is het nut om hem in leven te houden, terwijl hij alles en iedereen bedreigt?
Niet dat ik ben voor de doodstraf, in tegendeel. Ben er zwaar tegen gekant. Maar je afsluitende zin is onwijze bullshit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZoiezo: kan iemand die zo ziek is in zijn kop wel gelukkig worden? En zo nee, wat is het nut om hem in leven te houden, terwijl hij alles en iedereen bedreigt?
Niet dat ik ben voor de doodstraf, in tegendeel. Ben er zwaar tegen gekant. Maar je afsluitende zin is onwijze bullshit.
Zodra je iemand dood heb je het recht op leven verspeeld. Geen gezeik en opruimen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKrijg je humanistische organisaties met hun gezeur op je dak. Elk mens heeft recht op leven blabla...
Zodra je iemand dood heb je het recht op leven verspeeld. Geen gezeik en opruimen.44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKrijg je humanistische organisaties met hun gezeur op je dak. Elk mens heeft recht op leven blabla...
Zodra je iemand dood heb je het recht op leven verspeeld. Geen gezeik en opruimen.
Ben zeker voor minder luxe in de bajes.
Als je een jaar of wat moet zitten moet je dan is zien wat er allemaal voor je klaar staat.
Vorg jaar (als ik me niet vergis) bajes klanten willen gaan protesteren omdat bepaalde ZENDERS niet meer op hun eigen TV niet meer zullen komen????
Waar gaat dit over??
Zware arbeid laten doen en aan de maatschappij bij dragen in de kosteWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by Been View PostHet nare van de doodstraf is dat als er achteraf toch onschuld bewezen wordt er geen weg meer terug is
Comment
-
Ik kan niet meer op tegen zulke ongenuanceerde Telegraafquotes.
Slechts kan ik hopen dat geen u alleen ooit in de grote molen van het gevangeniswezen terecht komt.
Of juist welhttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostOch ja onderhandelen.. Laten we massaal medelijden hebben met mensen die meerdere moorden hebben gepleegd, kindjes hebben verkracht of wat dan ook. Bedoel.. is natuurlijk heel zielig voor hun dat ze dat gedaan hebben. Mijn god zeg. Ronduit walgelijk dat medelijden.
Ik zeg precies wat Osterich bedoelt en daarbij de straf anders laten zijn dan dat ze nu zijn.
Ipv vast zetten om het vast zetten is het verstandiger om te bedenken waarom iemand iets pleegt en daarvoor een gericht programma voor gaan maken.
Ipv iemand vast zetten en that's it! zonder dat men daar wat leert, zeer waarschijnlijk erger uitkomt dan dat men er in komt.
Die prijs betalen wij uiteindelijk.
Originally posted by knoefje View Postwat een flauwekul, word een keer bijna vermoord of maak eens mee dat je partner (bijna) wordt vermoord en kijken of jij dan nog zo vergevingsgezind bent
1. men moet boeten voor de daden die men heeft gepleegd op gepaste manier.
2. als de staf er 1 maal op zit is het einde verhaal, dan heeft iemand zn staf gehad.
3. ieder mens verdient een 2e kans
De crucks zit hem in de gepaste manier. Wat heb je er aan om iemand te straffen om het straffen en het een 2e, 3e of een 4e keer doet. Precies dus speciale programma's gericht op voorkoming, iemand herprogrammeren. Moraal besef bij brengen.
Originally posted by ukkie View PostIk mag aannemen dat je spreekt uit eigen ervaring?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostIk kan niet meer op tegen zulke ongenuanceerde Telegraafquotes.
Slechts kan ik hopen dat geen u alleen ooit in de grote molen van het gevangeniswezen terecht komt.
Of juist wel
Nou vooruit dan maar, ik zal morgen even iemand zn hersen inslaan om jouw aan het werk te houden
Speciale programma's voor kinder verkrachters of nog erger kindermoordenaars.
Wat voor een programma moet je voor zo iemand bedenken dan?
Iemand die het na de 1 ste keer nog niet heeft geleerd, moet gewoon zo hard gestraft worden dat hij een 2de misdaad wel uit zn hoofd laat.
Die kerel die 90 kinderen heeft misbruikt? Afschieten is volgens mij het beste programma.
Dat soort figuren hebben het recht niet van bestaan....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostEn vervolgens haal je zaken erbij waarbij er meerdere moorden zijn gepleegd. We hebben het even over een enkele moord en levenslang, niet over medeplichtigheid aan tien moorden en dan levenslang.
7 maart
Rotterdammer Marcel T. krijgt van de rechtbank levenslang opgelegd voor de moord op activist Louis Sévèke. T. schoot Sévèke in november 2005 op straat in Nijmegen neer. Hij zou dat hebben gedaan uit wraak op de manier waarop hij in de Nijmeegse krakerswereld was behandeld.26 februari
De 23-jarige Julien C. krijgt in hoger beroep levenslang voor de moord op het 8-jarige jongetje Jesse in een school in Hoogerheide op 1 december 2006. De rechtbank had hem 20 jaar cel en tbs gegeven, maar het Hof oordeelt dat C. nooit meer mag terugkeren in de maatschappij.
Levenslang krijgen heeft niets met de aantal gepleegde feiten te maken maar met zie rechts overweging van het hof.
De vraag rijst of de aantasting van de rechtsorde niet zo ernstig is dat een tijdelijke gevangenisstraf onvoldoende moet worden geoordeeld en daarom levenslange gevangenisstraf dient te worden opgelegd. Voorop staat dat levenslange gevangenisstraf feitelijk betekent dat een veroordeelde in beginsel permanent wordt uitgestoten uit de rechtsgemeenschap. Gratieverlening op termijn kan niet worden uitgesloten, maar daarop kan niet worden gerekend.De lange duur die verdachte, naar redelijke verwachting in de gevangenis tot aan zijn dood moet doorbrengen indien levenslang wordt opgelegd.Dat gegeven brengt ook met zich dat, nu vergelding een belangrijk doch niet het enige doel van strafoplegging is, een levenslange gevangenisstraf in beginsel slechts in de rede ligt wanneer er concrete aanwijzingen zijn dat het gevaar dat van verdachte na ommekomst van een tijdelijke gevangenisstraf uitgaat zo groot is, dat er ook nadien nog een reële vrees voor herhaling (van soortgelijke delicten) bestaat.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAfschieten is volgens mij het beste programma.
Dat soort figuren hebben het recht niet van bestaan....
Na 2 dagen komt te overlijden aan jou tik
Afschieten die hap ? bedoel je had nog genoeg ruimte om je om te draaien en weg te lopen of een trap tegen de bed te geven oid
Als men uitgaat wat men zegt verdien jij ook geen uitzondering.
Welk stafbaar feit je ook pleegt.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posten wat als jij per ongeluk je vrouwtje met een ander in bed tegenkomt, je zo woedend wordt dat je die kerel een tik verkoopt.
Na 2 dagen komt te overlijden aan jou tik
Afschieten die hap ? bedoel je had nog genoeg ruimte om je om te draaien en weg te lopen of een trap tegen de bed te geven oid
Als men uitgaat wat men zegt verdien jij ook geen uitzondering.
Welk stafbaar feit je ook pleegt.
Beetje vreemde vergelijking.
Een strafbaar feit zoals jij die beschrijft, of een strafbaar feit die ik beschrijf, daar zit toch echt wel een groot verschil tussen.
Doodstraf is iets wat hier nooit ingevoerd zou worden dat weet ik ook wel.
Maar ik zou de eerste zijn die ervoor zou tekenen.
Scheelt ook een hoop belastinggeldความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment