Originally posted by bruce
View Post
Bloopers/blunders in de sportschool.
Collapse
X
-
Nog nooit echt fail.. alleen wel domme actie.
Zat zon squat oefening tedoen op een machine.. had ik de beveiliging er nog op en ik ging de oefening doen, dus naar beneden.. bang
Was wel leuke knal maar boeit verder niet.. gelukkig verder niks
Comment
-
Dat soort dingen heb ik idd ook vaker gehad. Shruggen en deadliften met aan de ene kant een schijf meer ofzo. Maar ook met squat wel is gehad. En het dan maar raar vinden dat de barbell niet in balans is. Ben dus toch maar wat beter gaan opletten.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Had er laatst nog 1. Was erg verkouden maar toch gaan trainen. Loopneus en zo, je kent dat wel.
Anyway..ik bezig met de barbell curl...moest ik me toch ineens niezen! Flikkert de barbell keihard op de grond, iedereen kijkt mij aan terwijl ik een dikke groene klodder tegen de spiegel aan flats! Yikes...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDat soort dingen heb ik idd ook vaker gehad. Shruggen en deadliften met aan de ene kant een schijf meer ofzo. Maar ook met squat wel is gehad. En het dan maar raar vinden dat de barbell niet in balans is. Ben dus toch maar wat beter gaan opletten.
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHad er laatst nog 1. Was erg verkouden maar toch gaan trainen. Loopneus en zo, je kent dat wel.
Anyway..ik bezig met de barbell curl...moest ik me toch ineens niezen! Flikkert de barbell keihard op de grond, iedereen kijkt mij aan terwijl ik een dikke groene klodder tegen de spiegel aan flats! Yikes...
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHad er laatst nog 1. Was erg verkouden maar toch gaan trainen. Loopneus en zo, je kent dat wel.
Anyway..ik bezig met de barbell curl...moest ik me toch ineens niezen! Flikkert de barbell keihard op de grond, iedereen kijkt mij aan terwijl ik een dikke groene klodder tegen de spiegel aan flats! Yikes...
Comment
-
Originally posted by Nergal View PostJa, heb ik ook al gehad bij het deadliften. Links stak er een kilo minder. Vond het al raar dat ik het harder voelde rechtsOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Geen blooper van mezelf, maar van gymgenoten:
Afgelopen dinsdag was ik trainen en er waren twee kerels die ik nog herkende van de trainingsmeet die ik in Nijmegen met Gen en Fal heb gehad. Zijn echt twee brullende apen met enorme bovenkant en luciferbeentjes.
Nou maak ik weleens een kreunend geluid bij de laatste herhaling van een set als ik echt zwaar ga, maar zij brullen de hele buurt al bij elkaar vanaf het moment dat ze een gewicht oppakken. Oftewel: maken ze een set van 15 curls of zo en vanaf de eerste rep komen er al oerkreten bij kijken die door de hele sportschool te horen zijn.
Enfin, ik was mijn ding aan het doen en liep van oefening naar oefening. Zie ik die twee tegen elkaar smiespelen, mijn richting in kijken en vanaf dat moment hebben ze volgens mij hun training aangepast aan mij. Overal waar ik stond kwamen ze voor mijn neus staan, keken ze mijn richting in en als ze dan het vermoeden hadden dat ik ze had gezien gingen ze staan flexen voor de spiegel of een meter voor me opdrukken onder luid gebrul. Was ik klaar met mijn oefening, liep ik naar de volgende en een minuut later lag de volgende voor me op de grond te brullen.
Er waren ook twee andere kerels in de sportschool die gewoon lekker met elkaar aan het trainen waren. Komt één van die kerels in mijn rust naar me toe en vraagt zo hard dat die brulapen het horen: 'Doet dit idiote gedoe nou ook daadwerkelijk wat met je?'
Toen dropen de brulapen maar af ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Tijd geleden toen ik op de loopband wilde stappen die nog gewoon stond te draaien, had niet door dat die draaide want daarnaast was een vent aan het hardlopen dus gierde dat apparaat behoorlijk. Dus ik de loopband op en vol op mn plaat.
Vorige week iemand in de sportschool gezien met bench ongelukje, hij wilde het halter terug hangen maar miste aan een kant het haakte. Dikke teringherrie maar die gozer had gelukkig niks." Failure is not an option "
Comment
-
Vorige week in sportschool ook zoiets meegemaakt.
Er stond voor mij een gast te squatten met 160 kg.
Hij had wel een spotter achter zich maar hij miste bijna het rack.
Ging maar net goed. Zo zie je maar hoe belangrijk een spotter is met dat soort gewichten. Moet er niet aan denken dat je met 160 kg op je bek gaat.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment