Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kom kom he mods, wat willen jullie nog , wij houden hier alles netjes zodat jullie geen werk hebben jullie krijgen dan nog elke maand 2000 euro er bovenop, ik vindt dat alles mods samen kunnen bijleggen en een feestje geven , vindt het spijtig dat ik bruce er mee opgeschept heb maar iemand moet de zondebok zijn he, en ook aangezien Mr c groot en sterk is en ik maar ne kleine ben.
@ Bruce: geloof me dat ik geen kale plek op mijn hoofd heb ter grote van een duim en die gaat er niet komen ook hoor.
Met lief tegen me zijn bereik je veel meer, zoals Mr. C wel weet... Â
nee, ik doe ook lief bedoelt ze. hahhaaahhhaa.
jij klein, snipke? ik dacht te lezen dat jij vrekte sterk werd? dat telt ook!!!
maar ik weet het goed gemaakt. is Cur. het ook wel mee eens denk ik.
webbie maakt eerst komende maand ons salaris niet over,maar geeft daar een feestje van. moeten jullie ons niet verder lastig vallen, want daar is webbie nou verantwoordelijk voor.
zo zo ze willen er weer vlug van onderuit kruipen onze mods, nee nee dat lukt niet bij mij, laat jullie fantasie maar werken en geef ons een FEESTJE . 1 Feestje omdat Mr C 5000 post heeft behaald en 1 Feestje omdat bruce nieuwe mod is geworden , dus hebben we infeite recht op 2 feestjes maar zo streng zijn we nu ook weer niet en zijn blij met 1 F E E S T J E
Lets Party
De mods mogen onder elkaar uitvechten waar het gegeven wordt maar hou rekening met de belgische mensen hier (ik dus )
dat moet je dan met Bruce regelen hij is het trouwens degene die me Mr S. heeft genoemd.Ik wou nog vragen of je het bij mijn avatar kon zetten maar bij deze is dat dus een slechte vraag die in het verkeerde keelgat kan terecht komen
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment